Lunatic
[video=youtube;TwfYDexv1GI]http://www.youtube.com/watch?v=TwfYDexv1GI&feature=endscreen&NR=1[/video]
Mua tökkii.
Mua tökkii.
Hyvinhä likka näytti tanssivan.
Eiks nykyään saa tanssiakaan harrastaa ilman että siihen liitetään jotain asiaan kuulumatonta?
Ei minun silmääni tuo näyttäny mitenkään tyrkyltä.
samaa mieltä. baletti vissiin ois ainut sovelias tanssiharrastus? siinäkin on kyllä aika lyhyet hameet..Hyvinhä likka näytti tanssivan.
Eiks nykyään saa tanssiakaan harrastaa ilman että siihen liitetään jotain asiaan kuulumatonta?
Ei minun silmääni tuo näyttäny mitenkään tyrkyltä.
Sanoin tyrkky, kun jotenkin aistin ensimmäisistä viesteistä keikistelyn ja tyrkyn yhteyden.Sanoit kuitenkin tyrkky-sanan, eli ajattelit että vois olla tyrkky.
Ei näyttänyt säälittävältä. Olet aika inhottava aika ajoin kommenteissasi.No aika säälittävä näkyhän tuo on.
Jos tolle laittais tohon kroppaan tissit ja vaihtais naaman 10-vuotta vanhempaan niin hienolta näyttäis, olisin kade.
Vatsatanssin harrastamiseen ei ole ikärajaaNo aika säälittävä näkyhän tuo on.
Jos tolle laittais tohon kroppaan tissit ja vaihtais naaman 10-vuotta vanhempaan niin hienolta näyttäis, olisin kade.
Ja mä luulen, että tuolla latinomaissa se tulee jo äidinmaidon kautta, eli heti kun pystyssä pysyy, niin ne jo alkaa peppuansa vatkaamaan.Vatsatanssin harrastamiseen ei ole ikärajaa