Taitaa jäädä saunakaljat tänään juomatta

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Sähkönsininen:
Miksi taas jotkut lyövät lyötyä? Tuleeko teille siitä itselle parempi mieli? Jos tulee, niin kannattaisi varmaan harkita päätohtoria.
Lyövät lyötyä? Idiootit? Eihän kukaan ole haukkunut ap:ta, kukaan ei ole sanonut mitään pahaa tai inhottavaa, tuonut vaan oman näkökulman esille. Jos ap mieluummin haluaa ajatella et sai keskenmenon kun et menkat alkoi, se on täysin ok ja sallittuja. Mä vaan kerroin et testeihin tulee niitä viivoja testiajan jälkeen vaikka ei olisikaan raskaana. Mä tiedän myös et tuollaiset enemmän harmaat kun punaset viivat tulee melkein kaikkiin testeihin, eikä se tarkoita raskautta. Ei se ole haukkumista tai lyödyn lyömistä, eikä eriävä mielipide musta idioottia tee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jotain positiivistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ja nyt en enää jaksa tähän ketjuun vastailla, joten ei tarvitse käydä pohtimaan asiaa olenko ollut vaiko enkö. Enää en ainakaan ole, joten se siitä sitten.
mutta nythän sä saat ne iltakaljat?
voi kuule ääliö, jos pitäis valita raskauden ja iltakaljojen väliltä, niin valinta ei ole vaikea. Piti tääkin asia käsittää näin :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähkönsininen:
Miksi taas jotkut lyövät lyötyä? Tuleeko teille siitä itselle parempi mieli? Jos tulee, niin kannattaisi varmaan harkita päätohtoria.
Lyövät lyötyä? Idiootit? Eihän kukaan ole haukkunut ap:ta, kukaan ei ole sanonut mitään pahaa tai inhottavaa, tuonut vaan oman näkökulman esille. Jos ap mieluummin haluaa ajatella et sai keskenmenon kun et menkat alkoi, se on täysin ok ja sallittuja. Mä vaan kerroin et testeihin tulee niitä viivoja testiajan jälkeen vaikka ei olisikaan raskaana. Mä tiedän myös et tuollaiset enemmän harmaat kun punaset viivat tulee melkein kaikkiin testeihin, eikä se tarkoita raskautta. Ei se ole haukkumista tai lyödyn lyömistä, eikä eriävä mielipide musta idioottia tee.
Mutta ap on saanut viivan testiin testiajan puitteissa!

En ole muuten idiooteista kirjoittanut mitään...
 
voi että :( :hug:

mutta semmonen asia tuli minulla mieleen (vaikka nytten minut tästä kivitetäänki) että kun ite aikoinani kovasti kuumeilin lasta niin testasin miljoona kertaa lyhyen ajan sisällä (aamulla, aamupäivällä, iltapäivällä, illalla.... ja joka helvetin päivä ) ihan neuroottisuuteen asti ja tuijotin sitä viivaa ja toivoin. mutta sittenkun tajusin että teen itteni vaan sairaaksi semmosella testaamisella ja vouhkaamisella niin parin kuukauden päästä tulikin sitten plussa :D

minullaki siis taustalla keskenmenoja ja tuulimunaa. ja ehkä ne oliki sitten ne jotka minut vauhkoksi teki :/

suosittelen siis seuraavalla kerralla että testaat maltillisesti niin ei sitten putoa niin korkealta (niinku minulle monta kertaa kävi) :hug:
 
Pimppi-Pirre
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
=) :flower:
ei tartte enää onnitella kun siis meni kesken koko homma ennenkun kunnolla alkoikaan :snotty:
höpö höpö mitää kesken mennyt kun negaa oli alunperinkin mutta jos kuume on kova niin toiveunissaan näkee viivoja siellä missä niitä ei ole. Nega on nega, ota silmä käteen.
 
Pimppi-Pirre
Alkuperäinen kirjoittaja jotain positiivistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ja nyt en enää jaksa tähän ketjuun vastailla, joten ei tarvitse käydä pohtimaan asiaa olenko ollut vaiko enkö. Enää en ainakaan ole, joten se siitä sitten.
mutta nythän sä saat ne iltakaljat?

nonii eiku perseet olalle!
 

Yhteistyössä