Taitaa jäädä saunakaljat tänään juomatta

mie
Ihan selvä plussa kuvassa,onnea! :) Ite sain viime ke haaleamman kuin tuo ja siitä jo tiesin että raskaana ollaan. ja niin ollaankin,pari päivää sitten olikin jo aika tumma viiva. Nyt 5+0 viikot <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Noi testiajan jälkeen tulleet punaiset viivat ei tarkoita raskautta. Menkat sulla vaan alkoi.
kuka sanoi että tulki testiajan ulkopuolella? Kahdessa minuutissa tuli viivat..
No ainakin tuolla on kuva jossa teksti 20min jälkeen :whistle:
no on siellä kuva missä testi on jo aiemmin kuvattu :xmas: ja kai mä itse tiedän millon siinä viiva alkoi näkyä?
 
Teille muutamalle idiootille tiedoksi, että ei ole ensimmäinen vauvan yritys menossa, pari lasta on maailmassa, yksi keskeytynyt keskenmeno rv 12, yksi spontaani rv 7, ja sitten pari näitä ns. kemiallisia. Eli osaan ihan itsae tulkita raskaustestin joko positiiviseksi tai negaksi.
 
+??
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Selvä plussahan tuo on. Mulla ei viimeks ton kummempaa ollutkaan, ja ultrassa selvis että oon tehnyt testin 2-3 pv enne ku menkkojen olis edes pitänyt alkaa. Onnea raskauteen! :heart:
mullakin pitäis alkaa vasta ensi viikolla :) jokaisesta raskaudesta oon todella aikasin plussan saanut.
Siis häh? En edes usko, että olet ollut raskaana, vaan ihan normi menkat alkoi ajallaan :D:D

Vai meinaatko, että ovulaation jälkeen viikko, niin näkyy testissä? En usko...

Sulla on nyt vasta menossa 4 viikko, vai onko sun kierto muutenkin vain tosi lyhyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan menkat tulla vaikka oliskin raskaana. Lievempänä mut kuitenkin... Mullakin oli.
en jaksa uskoo enää moisiin :) onhan näitä toisille tullut, mutta kun ensin testeihin tulee selkeempiä viivoja, ja päivien saatossa ne viivat heikkenee ja lopulta vuoto alkaa, niin ei siinä enää mahiksia ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja +??:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Selvä plussahan tuo on. Mulla ei viimeks ton kummempaa ollutkaan, ja ultrassa selvis että oon tehnyt testin 2-3 pv enne ku menkkojen olis edes pitänyt alkaa. Onnea raskauteen! :heart:
mullakin pitäis alkaa vasta ensi viikolla :) jokaisesta raskaudesta oon todella aikasin plussan saanut.
Siis häh? En edes usko, että olet ollut raskaana, vaan ihan normi menkat alkoi ajallaan :D:D

Vai meinaatko, että ovulaation jälkeen viikko, niin näkyy testissä? En usko...

Sulla on nyt vasta menossa 4 viikko, vai onko sun kierto muutenkin vain tosi lyhyt?
Mun kierto on välillä ollut jopa 21 päivänen, eli lyhyt on. Ovulaatio tulee välillä jo kp 8..

Ja ihan on alkuraskauden ultrassa molempien lasten kanssa todettu, että ekan positiivisen testin olen tehnyt 9 päivää ovulaatiosta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja +??:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Selvä plussahan tuo on. Mulla ei viimeks ton kummempaa ollutkaan, ja ultrassa selvis että oon tehnyt testin 2-3 pv enne ku menkkojen olis edes pitänyt alkaa. Onnea raskauteen! :heart:
mullakin pitäis alkaa vasta ensi viikolla :) jokaisesta raskaudesta oon todella aikasin plussan saanut.
Siis häh? En edes usko, että olet ollut raskaana, vaan ihan normi menkat alkoi ajallaan :D:D

Vai meinaatko, että ovulaation jälkeen viikko, niin näkyy testissä? En usko...

Sulla on nyt vasta menossa 4 viikko, vai onko sun kierto muutenkin vain tosi lyhyt?
Mun kierto on välillä ollut jopa 21 päivänen, eli lyhyt on. Ovulaatio tulee välillä jo kp 8..
Joo, on se varmaan sit mahdollista kyllä.
 
jotain positiivistä
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ja nyt en enää jaksa tähän ketjuun vastailla, joten ei tarvitse käydä pohtimaan asiaa olenko ollut vaiko enkö. Enää en ainakaan ole, joten se siitä sitten.
mutta nythän sä saat ne iltakaljat?
 

Yhteistyössä