Taitaa jäädä saunakaljat tänään juomatta

Alkuperäinen kirjoittaja saunaan:
No kyl mä nyt vielä uskaltaisin saunakaljat ottaa. Ja tekisin uuden testin ma.
joo..onhan näitä ottajia joiden mielestä voi rauhassa ottaa tonne rv 10 asti..ja toisille se on ok koko raskausajan. Itse edustan tyylisuuntaa nollalinja..eli jos plussa tai edes haamu testiin tulee, oireita löytyy, niin en ota edes sitä saunakaljaa :)
 
onnea
mun mielestä ei mitään haamuviivaa ole edes olemassa. Ei siihen syyttä suotta tule viivaa siihen testiin! Eli onnea! Ja kaljat jääköön kaappiin / kauppaan! =)

Jos jollakin se "haamu" on muuttunut negaksi, niin lienee kyseessä ollut varhainen keskenmeno tai sitten ehkäpä joku lääke tms, joka huijannut..
 
Ammattilainen
Selvä plussahan tuo on. Mulla ei viimeks ton kummempaa ollutkaan, ja ultrassa selvis että oon tehnyt testin 2-3 pv enne ku menkkojen olis edes pitänyt alkaa. Onnea raskauteen! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Selvä plussahan tuo on. Mulla ei viimeks ton kummempaa ollutkaan, ja ultrassa selvis että oon tehnyt testin 2-3 pv enne ku menkkojen olis edes pitänyt alkaa. Onnea raskauteen! :heart:
mullakin pitäis alkaa vasta ensi viikolla :) jokaisesta raskaudesta oon todella aikasin plussan saanut.
 
saunaan
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja saunaan:
No kyl mä nyt vielä uskaltaisin saunakaljat ottaa. Ja tekisin uuden testin ma.
joo..onhan näitä ottajia joiden mielestä voi rauhassa ottaa tonne rv 10 asti..ja toisille se on ok koko raskausajan. Itse edustan tyylisuuntaa nollalinja..eli jos plussa tai edes haamu testiin tulee, oireita löytyy, niin en ota edes sitä saunakaljaa :)
No omapa on ongelmas. Itse nauttisin sekä saunasta, kaljasta että raskausuutisesta -hyvillä mielin.
Viimeksi juhlin raskausuutista kunnon känneillä ja seuraavana pvnä vasta meni korkki kiinni loppuajaks. Mutta kukin tavallaan. Niin ja ihan 2 tervettä ja ihanaa lasta oon saanut.
Irlannissa on ihan yleistä että loppuraskaanakin olevat ottaa pubeissa kaljaa. Kalja on terveellistä, nestemäistä leipää kuten sanotaan. :)
 
Satu
Hyvin tylsistyneenä olen istunut kotona ja lukenut foorumeilta vanhoja tappeluketjuja mm. hitaasta pakkaamisesta kaupan kassalla. (Itse myyjän töitä tehneenä tunnen jotain ihme makaaberia mielenkiintoa tollaisiin...) Halusin vielä ennen koneelta poistumista lukea jotain ihanaa ja avasin tämän ketjun. Onnea ihan järjettömästi!!! Hyvin tuoreena vielä mielessä oma plussaus viime marraskuussa. Tänään 39+3 =) Mutta mitä ihmettä nämä kommentit ovat???? Menikö multa jotain ohi? Miten kukaan voi lyödä maahan ihmistä joka juuri saa tietää saavansa lapsen? Ei voi käsittää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Hyvin tylsistyneenä olen istunut kotona ja lukenut foorumeilta vanhoja tappeluketjuja mm. hitaasta pakkaamisesta kaupan kassalla. (Itse myyjän töitä tehneenä tunnen jotain ihme makaaberia mielenkiintoa tollaisiin...) Halusin vielä ennen koneelta poistumista lukea jotain ihanaa ja avasin tämän ketjun. Onnea ihan järjettömästi!!! Hyvin tuoreena vielä mielessä oma plussaus viime marraskuussa. Tänään 39+3 =) Mutta mitä ihmettä nämä kommentit ovat???? Menikö multa jotain ohi? Miten kukaan voi lyödä maahan ihmistä joka juuri saa tietää saavansa lapsen? Ei voi käsittää...
no siis..tää on kaksplussa mitäs nyt :LOL: paljoo muuta ei kai voinut odottaa. Onneks ihaniakin viestejä on tullut :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja saunaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja saunaan:
No kyl mä nyt vielä uskaltaisin saunakaljat ottaa. Ja tekisin uuden testin ma.
joo..onhan näitä ottajia joiden mielestä voi rauhassa ottaa tonne rv 10 asti..ja toisille se on ok koko raskausajan. Itse edustan tyylisuuntaa nollalinja..eli jos plussa tai edes haamu testiin tulee, oireita löytyy, niin en ota edes sitä saunakaljaa :)
No omapa on ongelmas.
mulle raskaana juomattomuus ei ole ongelma :xmas:
 

Yhteistyössä