Taitaa aika moni olla huomenna pois koulusta

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Huomenna on siis Kauhajoen ammuskelun vuosipäivä. Mä olin siellä koulussa vuosi sitten ja opiskelen siellä edelleen.

Mä olen jo aika kauan ajatellut, että tuskin meen kouluun ja viime päivinä varmistuin siitä, että en mene. Jo pelkästään meidän luokalta moni meinaa olla pois ja varmasti on paljon muitakin jotka ei aio mennä.

Moniin kouluihin on täksi viikoksi merkitty tet-harjoittelu Kjoella, tai ainakin niihin kouluihin mis veli tekee tunteja. Mut soppakoululle on järjestetty se joku muistotilaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui! :o

No ei tuosta ole kyse, en vain halua mennä. Enkä mä ole ainoa, että ihan turhaan täällä jotkut soittaa suutaan.

No älä soita itekkään poskeasi

Alkuperäinen kirjoittaja Rattoraija:
pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui! :o

No ei tuosta ole kyse, en vain halua mennä. Enkä mä ole ainoa, että ihan turhaan täällä jotkut soittaa suutaan.

No älä soita itekkään poskeasi

Kiitos ja hei. :wave:

tämä surmaaja jatkaa tuhotyötään juuri tuon takia. Vieläkin terrorisoi ja vaikuttaa ihmisten elämään. ymmärrän toisaalta, mutta toisaalta en antaisi tuollaista viestiä, ellen pelkäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

tämä surmaaja jatkaa tuhotyötään juuri tuon takia. Vieläkin terrorisoi ja vaikuttaa ihmisten elämään. ymmärrän toisaalta, mutta toisaalta en antaisi tuollaista viestiä, ellen pelkäisi.

Ei niinkään pelkoa vaan surua siitä mitä tapahtui.

Yhteistyössä