Taitaa aika moni olla huomenna pois koulusta

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Miksi teit edes tämän aloituksen??? Kannattaisiko miettiä ensin, ennen kuin kaikki ajatuksensa suoltaa nettiin, jos ei kestä eriäviä kommentteja!?

Olenko mä jossakin kohtaa räyhännyt tai jotakin. Siinäpähän soittavat suutansa, mulla on oikeus tehdä tänne alootuksia.

joo-o, Rattoraija tuntuu aukovan joka ketjussa :D

ite käyn ammattikoulua (en tosin kjoella), ja oon vilpittömän ilonen siitä että huomiselle on vapaapäivä ja muutenki vika vuosi opiskeluja.. justhan jyväskylässäkin oli koulu suljettu pommiuhan takia. oliko peräti viime viikolla..

"Taivas on tumma, samanlainen ja tahmee, kuin vuosi sitten tähän aikaan."

Itte ajattelin mennä vaikka, asia varmasti on mielessä koko päivän. En onneksi opiskele Kauhajoella, mutta Seamk:ssa kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
justhan jyväskylässäkin oli koulu suljettu pommiuhan takia. oliko peräti viime viikolla..

Viime viikon torstaina netissä ollut jotain uhkaavaa, mutta ilmeisesti tilannetta ei oikeasti koettu uhkaavaks... Meidän tyttöä ainakin lähinnä veetutti, kun ei päässyt tekemään näyttöön liittyviä juttuja. Ja remonttimiehet ei ainakaan pitänyt koko päivää vapaata... Mut nää on näitä, pakko ne on ottaa vakavasti aina!

Ja ap:lle :hug: ! Huominen herättää teissä kaikissa varmasti senvertaspaljo tuskaa, et paras tehdä, niinkuin itse kokee parhammaks!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ymmärrän sua ap. en itsekkään haluaisi mennä.

Peesi tähän.

Ja nyt mä ekaa kertaa nään tällaista kiusaamista. Josko tän olisi aloittanut joku harmaa niin tuskinpa kukaan olisi tullut tuollaista p*skaa suoltamaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:

Peesi tähän.

Ja nyt mä ekaa kertaa nään tällaista kiusaamista. Josko tän olisi aloittanut joku harmaa niin tuskinpa kukaan olisi tullut tuollaista p*skaa suoltamaan :(

Mun mielestä mieleltään terve ihminen ei kirjoota sellaasta mitä nuo jotkut on kirjoottanu. Tämä on mun mielipide ja mulla on oikeus se sanoa jos kerran joillakin on muka oikeus aukoa päätään aiheesta kuin aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui! :o

No ei tuosta ole kyse, en vain halua mennä. Enkä mä ole ainoa, että ihan turhaan täällä jotkut soittaa suutaan.

tämä surmaaja jatkaa tuhotyötään juuri tuon takia. Vieläkin terrorisoi ja vaikuttaa ihmisten elämään. ymmärrän toisaalta, mutta toisaalta en antaisi tuollaista viestiä, ellen pelkäisi.

Ei sen todella tarvi olla pelkoa, vaan ihan vain surua ja ahdistusta. Itselläkin on yksi päivä vuodessa sellainen jolloin olen todella pala kurkussa eikä mihinkään pysty keskittymään, vaikka tiedänkin ettei tuon päivän tapahtumat tule toistumaan ja päivä on siis "vaaraton". Muistot kuitenkin pyörivät vielä liian vahvoina mielessä, ehkä joskus helpottaa...

mäkin olin siinä koulussa silloin eikä tarvi jatkuvasti ruikuttaa täällä huomiota sen varjolla

Jatkuvasti?????? Mitä vitun jatkuvasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui! :o

No ei tuosta ole kyse, en vain halua mennä. Enkä mä ole ainoa, että ihan turhaan täällä jotkut soittaa suutaan.

tämä surmaaja jatkaa tuhotyötään juuri tuon takia. Vieläkin terrorisoi ja vaikuttaa ihmisten elämään. ymmärrän toisaalta, mutta toisaalta en antaisi tuollaista viestiä, ellen pelkäisi.

Ei niinkään pelkoa vaan surua siitä mitä tapahtui.

Eikö se suru kulje joka päivä mukana eikä vain vuosipäivänä?

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:

Peesi tähän.

ihan samallalailla käy meille harmaille aloittajille

Ei niinkään pelkoa vaan surua siitä mitä tapahtui.

Eikö se suru kulje joka päivä mukana eikä vain vuosipäivänä?

Monesti sillä on vaan tapana konkretisoitua vuosipäivänä, musitot palaa vehvemmin mieleen jne.

Yhteistyössä