Taisin suutahtaa turhaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÖLMÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÖLMÖ

Vieras
Mutta kun naapurissa mekastetaan ja juhlitaan synttäreitä ja poika heräs tuolla itkemään, en tiiä kyllä heräskö naapurin ääniin vai siihen et ukko meni nukkumaan..mut siis menin tapani mukaan lohduttamaan ja hyssyttämään (minä olen AINA ennen ollut se joka tämän tekee) ja hetkeksi vähän rauhoittuikin ja minä en tapaa nostaa syliin vaan hyssytän sänkyyn yms. peittelen ja suukotan ja monasti tämä riittää..
Mut nyt sit mies tuppaa ja ottaa syliin ja siittähän poitsu aloitti KAUHEAN surkean itkun..varmaan havahtui kunnolla.. minä katsoin että mitä V...ua sää teet katseella ukkoa.. ja mies vaan et työntää että mee pois.. Ottaa vauvan ensin viereen sänkyyn ja sit huuto vaan yltyy ja sylissä heijaa.. Ja minä kun olen nimenomaan koittanut opettaa etten heti nosta ja ota rinnalle, ettei sitten aina vaatis vaan sit, ( tietty silloin jos ihan kauheasti itkee, niin otan syliin.)
No mies komensi mut pois ja melko pian sit kuiten poikakin rauhoittui..
No sit mie käskin tietty ukon toiseen huoneeseen ja tiukkaan sävyyn tivasin että miks V....sa nostit sängystä yms.. mäkätin, no muistin kuiten sit mainita että sait kuiten onneksi sit melko hyvin rauhoittuun...

Niin pilansinko kaikki, nyt mies ei varmaan seuraavalla kerralla mene hyssyttämään..tietty olen iloinen että hänkin siihen puoleen osallistuu..Rupes vaan tympiin niin paljon ku nimen omaan koitan opettaa et omaan sänkyyn rauhoittuu ja nukahtaakin...Ja luonteeltani kun olen vähän et kaikki tehdään minu tyylilläni ja se on ainut oikea ;) vitsi et sitä on HÖLMÖ!!!

Njoo, ehkä vähän turhasta kivahdit.. ei se nyt siitä pilalle mene jos mies sen syliin ottaa... Olisit varmaan voinut asian sievemminkin esittää ja keskustella ihan rauhallisesti ne yhteiset pelisäännöt. Yleensä miehet tuppaa oleen sellasia että kun kilahdat niin seuraavalla kerralla saat sitten tehdä itse just niinku parhaaksi katsot.

Yhteistyössä