5kk:n nukuttamisvaikeudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
meillä on tullu ihan nyt viikon sisällä kauheat huudot aina kun yrittää pistää poikaa nukumaan...ainoo mihin nukahtaa ilman huutja on liikkuvat vaunut. poika on aikasemmin nukahtanu aina joko ittekseen sänkyyn tai sitten olen iltaisin antanut maitopullon sängyssä ja tämän jälkeen poika on kääntänyt kylkeä ja nukahtanut helposti....eipä enään...hirveä huuto jos omaan sänkyyn laittaa...kurkk suorana huutaa ja rauhottuu vaan kun ottaa syliin. pari kertaa olen sit nukuttanut syliin ja tänään sit nukahti mun sänkyyn viereen. voiko näin pienellä olla eroahdistusta vai mistäköhän on kyse??? onko tää vaan joku vaihe....kertokaa viisaammat? poika siis heräilee kolmisen kertaa viel yössä syömään ja tästä yritän opettaa poijes noin puolivuotiaana...saas nähä mitä siitäkin tulee..

Meillä oli tytöllä ihan samaa n.5kk iässä! Päivällä nukahti vaunuihin ihan hyvin, mut illalla sänkyyn kun laittoi, hirvee huuto ja vasta sylissä rauhottui! Aiemmin nukAHTI ittekseen....kesti ehkä viikon, kaks ja nyt taas nukahtaminen onnistuu :)

toivon kyllä sydämmenipohjasta että saisin pojan syömään vaan keraan yön aikana...ens viikolla alottelen puuron ni katotaa onko sillä mitän vaikutusta asiaan...

Yhteistyössä