J
jaunus
Vieras
Olo on ihan kamala. oon jotenki ihan rikki, työolosuhteet on ollu jo pitemmän aikaa ihan kummalliset ja oikeesti todella rankat. Olen hoitaja ja olen työssä aggressiivisten ja käyttäytymishäiriöisten lasten ja nuorten kanssa ja musta tuntuu et mehut on imetty loppuun. Töihin pitää mennä nykyään jo aikaisemmin aamulla ja jopa iltavuoroon täytyy mennä aikaisemmin kun vuorot ei natsaa muuten. Tuntuu kun olis jääny sellanen "kokoajan töissä" levy soimaan ja en pysty relata kotonakaan. Nukkuminen on tosi pinnallista ja sydän on alkanu oireilla ihme pistostuntemuksilla. Töissä oleminen on yhtä taistelua, olen koittanut miehelle purkaa sydäntä mutta se ei vaan tajua mun hätää.. Mula on oikeesti tosi paha olla, ja oon vaikka millä yrittäny psyykata itteeni et kyllä se tästä mut valoa ei kyl tunnelin päässä näy, joku on todella sammuttanu senkin... Mies vaan ihmettelee et mistäs sit rahaa saadaan, vaikka olen yrittäny puhua että jos vaikka jotain päivätyötä hakisin että saisin hermoni kuriin ja uutta pontta. Ei voi kun lisät jää saamatta kuulemma...mä en jaksa tätä enää. Joten tein hakemuksen kuitenkin toiseen työpaikkaan, saa nähdä mitä tulee siitäkin. Se antaa mulle kyllä intoa jatkaa ja suorastaan pelastais mun elämän jos saisin sen uuden työn. Muuten mä en tiedä et miten jaksan jatkaa..