Taidan minäkin avautua miehestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kyse nyt on vain kahdesta viikoista ja mies saa noinkin hyvän liksan duunista olisin tyytyväinen. Varsinkin jos olisin itse kotona ja miehen tuloilla eletään. Anteeksi, mutta nyt on kyllä mun sympatiat miehen puolella.

No samaa toi mies tossa yrittää minulle selittää.. :ashamed: Hän tosiaan tahtoisi mennä sine duuniin että saataisiin enemmän rahaa...
niin... Perheensä elatusta kai nyt eniten miettii. ja mitä hyötyä tuosta keikasta on, jos kaikki siitä saadut rahat menevät toisen auton ylläpitoon. Ja mä kyllä nostaisin hattua miehelle, joka menee lomallaan töihin, saadakseen hieman extraa, enkä todellakaan valittaisi parin viikon autottomuutta. Ja jos nyt niin tiukka paikka tulee, vaikka äkillinen lääkärissä käynti tms. onhan taksitkin keksitty.

Saatiin onneksi asiaan selvyyttä. Mies oli valmis olla menemättä töihin ja jäämään kesälomaksi kotiin. Pitkän keskustelun jälkeen olin itse sitten sitä mieltä, että ehkä on parempi että hän menee töihin. Nyt hän miettii asiaa sillä ei halua kuulla "mahdollista nalkutustani", jos sitten meneekin hommiin.

Koiran kanssa kisaamisen mies lupasi järjestää. Eli hän tulisi aikaisemmin kotio ja minä pääsisin matkaan. Myöskin saan pitää oman automme täällä sen pari viikkoa. Mies ajaa laina kotterolla.

Ehkä tämä tästä iloksi muuttuu.. Harmittaa vaan kuin mies on lopun kesäloman töissä ja sitten palaa heti omiin töihinsä. Yhteistä lomaa kesti jopa viikon, eikä edes käyty missään lasten kanssa.. :/

En tiedä teistä, mutta mä oon kotosin pohjosesta ja siellä tuollanen 100km matka ei oo mikään matka. Eli voisitko viedä miehesi ja hakea viikon päästä jne.? Tosin minäkin oon nyt Savolaistunu, kyllä muaki jo laiskuttaa tuollanen 100km matka... B)

Mun uteliaisuus nyt heräs tota työkoiraa kohtaan. Mitä riskejä sille ois siellä julkisissa? Laita vaik yksärii jos et tähän viiti selostaa.

Ja hyvä että asiat kuitenki järjestyy. Aika kohtuutonta oiski ollu hylätä sut ja lapset ja koirat sinne kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mun uteliaisuus nyt heräs tota työkoiraa kohtaan. Mitä riskejä sille ois siellä julkisissa? Laita vaik yksärii jos et tähän viiti selostaa.

Ja hyvä että asiat kuitenki järjestyy. Aika kohtuutonta oiski ollu hylätä sut ja lapset ja koirat sinne kotiin.

Minuuki kiinnostaa :saint: Rotu on itselle tuttu- meillä oli kans sakemanni :)
Mistä kennelistä sun koirat ap on?

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
En tiedä teistä, mutta mä oon kotosin pohjosesta ja siellä tuollanen 100km matka ei oo mikään matka. Eli voisitko viedä miehesi ja hakea viikon päästä jne.? Tosin minäkin oon nyt Savolaistunu, kyllä muaki jo laiskuttaa tuollanen 100km matka... B)

Mä oon pääkaupunkiseudulta, mutta meillä ainakin heitettäis toinen, kun matka noin lyhyt. Ennen mies kuskasi lapsiaan joka toinen viikonloppu tollasen matkan sekä pe että su.

No eipä sitten vaivautunu kysyyn mitä mieltä sä olisit tollasesta kesälomahommasta. :headwall:

Ja peesaan... Sulle auto, jos on pakko kerta päästä. Ei voi sua rajottaa oman itsekkyytensä takia varsinkaan tollasessa tilanteessa. Herneet olisin itekin vetäny ja metelin nostanu.

Olipas tänne tullut viestejä. :)
Saatiin miehen kanssa asia sovittua ja kaiken pitäisi nyt olla ok. Enköhän minä voi itsekkin sen verran joustaa jos mies kerta haluaa mennä tienaamaan rahaa lomallaan.. Johan siitä on pitkä aika kun olen itse tuonnut tähän taloon rahaa, kai mun täytyisi olla tyytyväisempi kuin toinen haluaa tienata lomallaan sitä hiton rahaa meille.
Pääasia on että saan pitää mondeon allani ja pääsen ilman lapsia kokeisiin. =)

Miehen koirasta olikin näköjään tullut kyselyjä. =) Juicelle pistin yksäriä. En viitsi julkisesti täällä sitä kertoa.. Myöskään koirien kasvattajia en kerro julkisesti.

Heh, en kisaa agilityssä. En ole koskaan edes treenannut kyseistä lajia. :D
Intressit koiran koulutuksessa on muualla..pk-lajeista lähinnä on FH,-SchH-ja jälkikokeet. TOKOssa on myös tullut kisattua. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
hommiin voisin hänet päästää. käsittääkseni hän ei tarvitsisi kuin kaksi kertaa autoa viikossa. silloin kun tulee kotiin ja menee takaisin töihin?

sinä taas lähes joka päivä? eikö..

no selvä hommahan tuo on. auto jää sulle :)

Hän meinasi ajavansa iltaisin aina kotiin ja aamulla takaisin töihin. Oikeasti tässä ei ole mitään järkeä koskaa kilometrejä tulee päivältä 200. Mutta jos saisin hänet pysymään hesassa sunnuntai-illasta perjantai-iltaan, niin sittenhän mun olisi helppo hakea ja viedä häntä. Joka tapauksessa auto on aivan välttämätön minulle.

Siihen matkustamiseenhan ne suuret rahat sitten menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Otakaa miehelle tai sulle kesäauto muutamalla satasella. Näin me tehtiin,
ajelen 400? pikku Fordilla :)

Mies sai lainaan yhden katiskan, ei tarvi maksaa kuin bensat omasta käytöstä. =) Projektin jälkeen hän palauttaa auton takaisin omistajalleen.

Yhteistyössä