tahtoo tietää...? osaako kukaan auttaa?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
minäkin
Olen nähnyt niitä messuilla ja mulle tulee mainospostia. Mun mielestä ne on jotenki riepujen olosia. Siis ei kovin siistin tai tyylikkään. Ehkä vähän liian retroa mut mua ei mielytä ne kiiltäväpintaset miesten kalsarikankaan tyyliset kankaat.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihania vaatteita ovat ja pysyvät kivoina, mutta eivät vielä kovin tunnettuja =)
juu, kun tilasin just sen minni paidan 2v tytölle lahjaksi..hänen äitinsä on hyvin tarkka ettei halpaa lapselle osteta. mietin vaan että huomaakohan hän nyt että on ostettu kallista ja ehkäpä sitten hyväkin vaate.
voi kun toivon että olisi nyt tyytyväinen äiti,kun tähän asti olemme ostaneet vain halvempaa ja en tahtoisi sen halvan tuotteen pilata välejämme.

ei sen puoleen...ihania vaatteita ovat (ainakin netissä) että ostaisin omillekkin lapsille jos olisi vara.
 
huhheijaa!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
juu, kun tilasin just sen minni paidan 2v tytölle lahjaksi..hänen äitinsä on hyvin tarkka ettei halpaa lapselle osteta. mietin vaan että huomaakohan hän nyt että on ostettu kallista ja ehkäpä sitten hyväkin vaate.
voi kun toivon että olisi nyt tyytyväinen äiti,kun tähän asti olemme ostaneet vain halvempaa ja en tahtoisi sen halvan tuotteen pilata välejämme.

ei sen puoleen...ihania vaatteita ovat (ainakin netissä) että ostaisin omillekkin lapsille jos olisi vara.
Onpa idiootti tää sun tuttu. Veisin varmaan tahallani jonkun kivan kirpparilöydön. Tai tekisin itse jotain.
 

Yhteistyössä