Tahkoojat 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervehdys!

Juu eilen satoi kun saavista kaataen, kirjaimellisesti. Oltiin pitkällä kävelylenkillä illalla ja paluumatkalla pari kilsaa kotoa alkoi satamaan. Ajateltiin että kyllä tämä tästä mutta sepä vaan paheni ja kotiin päästessä ei ollu millimetriäkään kuivaa kangasta edes alusvaatteissa. Oli kyllä niin koomista että hihiteltiin samalla kun juostiin kotiinpäin vesimlammikkoja pitkin..

Ups, lounasaika jo, jatkoa myöhemmin...

PQ Sarille!!! Oletko mitannut aamulämpöä? Mä alan odotella menkkoja, jotenkin on lannistunut olo... Onko teidän miehet muuten jo testattu? Olin niin pitkään poissa kuvioista, etten ole kärryillä kaikkien vaiheista. Meillä mies on ihan suostuvainen, odotellaan nyt kuitenkin vähän aikaa kun kerran on kuitenkin tärpännyt. Nyt syksyllä on kuitenkin tarkoitus tehdä simppojen kuntotesti.

Alan nyt vasta saamaan töistä kiinni. Viikko meni ihan harakoille, haahuilin enkä osannut tehdä mitään järkevää. Ehkä sekin vaikuttaa, ettei pomot ole paikalla... Vaikka ei meillä mitään haukkapomoja olekaan. Ihan rentoa meninkiä.

Tuo syysilma kyllä masentaa... Pirteämpää oloa muille!

Enpä oo lämpöjä vielä mittaillu, pitäisköhän huomen aamulla mitata, varmaan mä joudun sen testinkin näinä päivinä hakee, jos ei menkat ala kuulumaan. Vatsan juilinta jatkuu...

Moikkelis taas!
Sande, lomalaiset on Lintsillä päivällä :) Eilen päivällähän oli ihan huippukeli, piti oikein mennä vonkaputoukseen, kun oli niin kuuma. Sit mentiin 17 aikaan kisa-alueen Food Gardeniin, jossa oli hyvä meno, soitti MR C, joka on todella hyvä bändi. Suosittelen seuraamaan! Soittaa sekä omia että covereita, coverit on yleensä irkku/brittimusaa, kuten U2:ta. Tänään soittaa Raffaellon sisäpihalla, jossa oltiin kamun kanssa heinäkuun helteillä. Noh, tarkoitus olisi mennä tänäänkin, mutta taitanee keihään finaali ja tämä syyssää muuttaa suunitelmat =(

Kääk, heräsin tänään vasta 11.20! Aika outoa....Kai se koko pvän eilinen ulkonaolo sen teki ja nukuin edell. yön aika huonosti. Mutta nyt on olo virkeä! :)

Keiju, kivalta kuulosti tuo teidän Prahan reissu. Rankkaahan se aina on, siis lyhyt kaupunkireissu, kun kävellään hirmuisesti ja iltaisin pitäisi ehtiä vielä jortsuihinkin. Turisteja siellä on taatusti nyt paljon, kun elokuu tuo sinne kaikki tyypit eteläisestä Euroopasta.

Aniliini hermoilit yhdessä viestissä miehen kuppailua...no sama meillä. Hitsi, sitä saa aina odotella. Jos ollaan johonkin lähdössä se vetkuttelee viimeiseen asti ja alkaa hinkata tukkaansa ja pukeutuu vasta minuuttia ennen lähtöä.
Sit mä odottelen ulkona ja sadattelen...

Sarilla taisi olla tällä kertaa pq:n paikka! Ja onkohan se kastis lomailemassa?
No jatkan taas, kohta lähdetään ytimeen pyörimään, olisi tarkoitus kai hieman lomashoppailla :)

Pakko vielä Kirpulle lähetellä tsempit! Vai ootkohan tällä hetkellä just pykäämässä beibiä pihalle...? Tsemppiä hurjasti!

Sande, kyselit noista kesäjuhlista. Me oltiin Jatseilla, ja siellä oli kyllä mukavaa. Tosin oltiin vain la-su, koska oli niin huono keli...tarkoitus oli ajaa sinne Turun kautta pe, mutta sadetta tuli. Kirjurilla on kyllä uskomaton fiilis, kun porukkaa jossain saaren kärjessä tuhansia ja kaikilla jonkinlaiset piknik-kyhäilyt. Ja oikeestaan Jonny Lang oli parempi kuin Lauryn Hill...Ajateltiin ottaa traditioksi ystävien kanssa :)
Muissa häppeningeissä ei sitten oltukaan (paitsi nää kisat). Asuntomessut ei kiinnosta, ja kun töissä on heinäkuun niin... Suomessa on muutenkin jotenkin iso riski ostaa esim. kallis lippu ennakkoon, kun jos sataa, on aika ilkeä pulittaa lipusta 55 egee, kuten Jatseilla. Mutta se sade otettiinkin asenteella.

No nyt mää poistun ;)

Taisi ne Kastiksen lomat osua näille viikoille, taitaa oikein oikeastikin lomailla kun ei ole täällä pyörinyt. Tekee muuten ihan hyvää pitää radioskuggaa pari viikkoa, sitten on taas levollisempi olo.

Kävin lounaalla: mistä ihmeestä ne isomahaiset odottavat äidit oikein osaa piirittää mut?? Joka paikassa niitä oli ja niin iloisesti mahat pystyssä. Arggh.

Hertta, meitin mies ei ole vielä testissä käynyt:-(. Useampi ""keskustelu"" ollut aiheesta mutta eipä sitä pakottaakaan voi. Nyt kuitenkin gyne suostui antamaan mulle clomireseptin (kai?) ja jos ei kolmen kkn kuuri auta niin sitten mies testeihin. Toivossa on hyvä elää. Miehellä on joku kuvitelma luomulapsesta, lääkäripelko ja ""onhan meillä vielä aikaa""käsitys. Hoh.

Aniliini; meillä mies myös aina viime tinkaan tekee asiat. Reissuun jos ollaan lähdössä niin pakkaakin aina aamulla, minä odottelen sitten jo edellisenä iltana pakatun laukun kanssa ja kannan tavaroita autoon:-(. Sitten kehtaa vielä kysyä että pakkasinko sen kengät tai mihin laitoin otsalampun. Hoh. Sen puolesta en meinaan rupea pakkaamaan, saa ihan itse elää niiden kamojen kanssa mitä muistaa ottaa mukaan....! Sitten vielä puhutaan että naisia joutuu odottelemaan, en minä kyllä ymmärrä!!!!!!

Paitsi silloin kun nainen pakkaa omat tavaransa, ruoat, makuupussit, siivoaa paikat, tiskaa, tyhjentää roskikset ja vielä kusettaa lapset, pakkaa niiden kamat, tyhjentää ilmapatjan, pakkaa matkasängyn, lohduttaa itkevää lasta, niistää nenän, istuttaa lapset autoon SILLÄ AIKAA kun mies tupakoi ja odottelee että kaikki olisi valmista lähtöön....

Päivää taas täältäkin.

Ja heti ).(

Tämä oviksenmetsästys menee yhä oudommaksi. Nyt siis kp 15. Ovistestissä tänään kaksi yhtä vahvaa viivaa, eli periaatteessa plus. MUTTA ei limoja eikä kipuja yhtään. Nännit sen sijaan ovat arat, mutta lämmöt ehkä normaalia alempana ? Kuuluuko nännikipu ovikseen?

Aniliini, sanoit, että sulla limat tulee 4 päivää ennen ovista, niin tarkoititko, että ne alkavat 4 päivää ennen ja kestävät ovikseen vai, että ne loppuvat ennen ovisplussaa?

En käsitä yhtään... Onko mahdollista, että ovis olisi ollut jo, vaikka testit ja lämmöt väittävät, että ovis olisi tänään tai tässä ihan kohta? Jos ovis on tänään, missä ovat limat? Limaaat..huhuu....Olen kuiva kuin sahara. Tai ehkä ovista ei tullut tässäkään kierrossa ja clomit konstailevat kanssani. On tämä lapsenteko vaikeaa...hullujen huoneelle joudun kohta kaikkine testeineni. Taidan lopettaa kaikenlaisen alapään tarkkailun ja keskittyä syömisten ja juomisten tarkkailuun. Siis kampanaja kesäkilot veks. (Pakkohan mun on jotakin tarkkailla :)

Mutta Sarin tilanne vaikuttaa todella hyvälle!! Voi kunpa plussaisit! Ja muillekin tietenkin tsemiä! Ai niin, missä on Sanelma? Olisi mukava kuulla ""kiertotoverin"" kuulumisiakin.

Sandeman: Meillä tuo varsinainen metsästys ei ole vielä alkanut, mutta mies paineli aamulla ampumaradalle...

Mukavaa päivää kaikille!

Minä olen siis tuo salaperäinen i. Kirjoitin nimmariksi Neuroottinen-Siirappi, kun siltä vähn tuntuu. Ei vissiin mahtunut...heh ja muutenkin Sonera vähän tökkii. Saapa nähdä, montako kertaa tuo viesti putkahtaa tänne teidän iloksi :)

Siirappi: oviksen bongailu vasta mielenkiintoista on. Kun jokaisella on vähän erilaisia oireita ja tuntemuksia. Eniten minä luottaisin sinuna niihin tikkuihin. Mä en ole koskaan mittaillut lämpöjä vaikka jotkut uskoo senkin olevan varma merkki oviksesta. Kun lämmöt kai pitäisi mitata aamulla ennenkuin nousee sängystä ja vielä suusta. Yäk. Enmä koskaan muista mittailla ja ei aamulla ole aikaa tuollaiseen. Limat taasen tulevat ja menevät, eivät välttämättä ole venyviä ja ilmesty pyyhkiessä vaan jemmautuvat sinne minne pitääkin ja ne huomaa vasta esim yhdynnän aikana (jälkeen):-)
Nojoo, kai mun message on että rauhoitu, hyvä ihminen. Tasavahva tai vahvempi testiviiva on minusta hyvä merkki, varmuuden oviksesta saa vain verikokeella:-).

Nyt vaan ehdottelet sille miehellesi pientä vaakatasoilua:-). Simpathan voi elää lähes 5 vrk!!

BTW, olin lauantaina ekaa kertaa hirviradalla ampumassa. Seisovat taulut olivat helppoja (ammuin paremmin kuin meidän metsästyksenjohtaja:-)) mutta juoksevia tarttis treenata, ne pirulaiset kun juoksivat karkuun:-)).

Siirappi mäkään en ole tuntenut koskaan ovista, tai sen kummemmin nähnyt limaa oviksen aikoihin, samaa mieltä kun Sandeman, että usko vaan niinhin viivoihin ja unohda ne saharajutut:=).

Paitsi nyt 24:s kiertopäivä tässä kierrossa oli ""limaa riittämiin"" yhden päivän ajan, että voihan tää meikäläisenkin kroppa ruveta muutenkin oireilee tasaisen kierron jälkeen, ja menkat siks myöhässä, sillonhan mun kiero lähentelis 40:ntä päivää. En tiiä, vai pitäisköhän ruveta panikoimaan ja mennä ostaa raskaustesti tänään, en tiiä. Vähän on sekavat nää mun tunteet, koska jotenkin en usko olevani raskaana. Suorastaan jotenkin pelottaa !!??

Ok, saitte ylipuhuttua :) Lopetan tämän ovisasian miettimisen. Sittenpähän se selviää kierron lopulla. Sekstailua on ollut tavalliseen tapaan päivittäin, eli sen puoleen ei ole huolta.

Samaa mieltä kuin Ankara. Sari testin ostoon!!!

Tervehdys taas! Mulla tökkii jatkuvasti tänne pääsy, kestää miljoona vuotta ennen kuin avautuu sivut. Liekö sitten niin tukossa palsta vai vika koneessa.

Siirappi (vai pitäisikö sanoa ""i""?), mä yhdyn edellisiin ovishommissa, eli luota ennemmin tikkuihin. Mullahan ovis paikannetaan päivälleen, kun kasvatetaan munis ja tehdään inssi, niin mulla esimerkiksi on jossain kierrossa kipeytynyt nännit juuri silloin (tosin ei kaikissa). Limoista on minustakin mahdoton sanoa mitään, kai niissä on muutenkin vaihtelua.

Sarille PQ, tiedän kyllä tunteen kun ei haluaisi toiveita elätellä. Ärsyttävää tuollaiset venyvät kierot (ellei sitten ole oikea syy!)

Outoa kun toiset kirjoittelee lomalta, musta tuntuu jo ihan syksyltä kun on hurjat puolitoista viikkoa ollut taas arkielämässä..kääk!

Sepäs se kato, kun aikaisemmin ei oo ollu näitä venyvii kiertoja. Mut mä en tiiä, jotenkin mulla on pelonsekainen fiilis, liekkö se ihan normaalii, et eka niikun odottelee et koska tulis raskaaks, ja jos siis olis niin sit se ns. kauhistuttaa niiku asiana tajuutteko mua lainkaan??? mä en nyt nimittäin tajua....kait se sit on ihan normaali?? no mä meen sit ostaa sen testin ja pissin siihen aamulla:=)

Jeps, Sari, mä voisin symppaa sua tossa. Ensin hermostuttaa kun ei plussaa kuulu ja sitten kun se tulisi niin olisi ihan paniikissa. Katsele vaan vanhoja tahkoojaplussaviestejä tai oikeastaan mitä tahansa juuri plussanneiden viestejä. Tieto lisää tuskaa ja kun keskenmenot ja tuulimunat tuntuu olevan niin yleisiä:-((.

Testaamalla selviää onko kierrot hyppelehtineet, voihan olla että esim ovista ei tässä kuussa ollutkaan ja siksi menkat antaa odottaa itseään, nimimerkillä kokemusta on:-((. MUTTA erityinen toiveemme kuitenkin on että plussa pärähtäisi!!!!!!

Iltoja!
Voihan vee, mikä sää! Kotona on kyllä ihan kiva olla ja lomailla, mutta tsiisus, noiden kisojen takia! Eihän mitään tunnelmaa ole, ja miten ne kisaajatkin voi tehdä joitain suorituksia, kun sadetta tulee kuin aisaa....! KURJAA =(( Oikeesti tosi masentavaa. Varmaan Suomeen tulee toistenkin elokuussa turisteja... Joku sambialainen oli kuulemma kysynyt, että kestääkö talvi tosiaan näin pitkään täällä?? Heh :D

Siirapilla oli hyvä kommentti toi ""kuiva kuin sahara"" =) Irtosi hymyt. Mä kyllä luottaisin todellakin testeihin, koska kroppahan voi toimia miten vain. Limathan periaatteessa pitäisi olla kehissä, mutta jospa ne ois nyt eksynyt osoitteessa. Mullakin oli tällä vkolla kunnon limikset yksi pvä, mutta hei, ovia ei tod ole vielä! Ainakin luulen niin.

Kata, kyllä mustakin hyvin syksyiseltä tuntuu. Ihan kuin ois syyslomalla kesäloman sijaan...Mutta minkäs teet, kyllä mä edelleen tykkään lomasta enemmän elokuussa, vaikkakin näyttää, että ne kelit on parhaat heinäkuussa.

Kamala tuo kopteriturma =( Kauheen ikävä. Itsekin kerran semmoisella mennyt. Sniif =(

Tänään tuli sitten shoppailtua. Löysin viimein kaipaamani buutsit. Aika ihanat ja oli vielä alessa - jiphei! Ja syksyn merkiksi ostin sellaisen kevyt-toppatakin..Eipä tiedä, vaikka nyt jo tarttis. Järkytys, sitä ajatteli heinäkuussa, että kun on lomalla, niin ihanaa, kun voi heti aamusta mennä rantaan ja uimaan, käydä rullailemassa ja...just joo!

Nyt meen leipoon näille pojille mustikkapiirakkaa ja laitetaan herkkua eli kukkakaalia valkosipulidipin kanssa. On muuten hyvää!
Se on moro!

Kiitos teille kaikki ""psyykkauksesta"". Clearblue testi on sit pöydällä, jätän sen aamuun. Hauskaa ostin kissalle matokuurin ja itelle testin (yllättävää:=) mut tähän liittyy hauska juttu, kerroin miehelle et ostin testin no sen naamalle levis hymy (íhanaa) mut sit se vielä halus varmistaa, etten kuitenkaan ostanu kissalle raskaustestii ja itelle matokuurii, sanoin et kissan raskautuminen olis varmaan kyl todennäkösempää kun mun, vaik viivi onki leikattu:=) oon päättäny aamulla mitata lämmön eka ja sit tehä testin, joten aamulla kuuluu!! se on morot

sori et en oo muuten paljoo keskittyny teidän juttuihinne.

Moi kaikki! En ole pahemmin jaksanut kirjoitella, mutta nyt piti tulla lueskelemaan kuulumisia! Sarille PQ huomiseen testaukseen! Olisi jo aikakin saada plussia tähän porukkaan, ja mielellään sitten pysyviä sellaisia. :)

Pikku hiljaa tästä murheen suosta noustaan... Hellitty on toisiamme enemmän kuin laki sallii, ihanaa se on vielä monen vuoden jälkeen ilman vauvatohinoitakin.

Kastehelmeä olen kaipaillut, mutta hän tosiaan taitaa viettää lomaa myös täältä. Reissusta kai jo kuitenkin palasi? Sandemanille onnittelut oviksen löytymisestä! Ja olikos Aniliini myös?

Ihanat ilmat tosiaan, syksy se alkaa taas vääjäämättä saapua. No, ei se mitään olen kyllä syksyn lapsi. Ihanaa kulkea luonnossa, kun lehdet tippuvat puista ja tuoksuu syksylle. Me aiotaan kuitenkin uhmata huonoja säitä ja lähteä vihdoinkin vähän ""kesälomareissulle"". Tekee todella hyvää päästä kotiympyröistä. Pitänee tulla vielä huomenna kurkistamaan Sarin tulos, vaikka jotenkin sen kyllä aavistelen. +++

Huomenta!!
Testi on tehty ja tulos oli _____________________!
(piiiitkä miinus siis).

En oo mitenkään yllättyny/pettyny tuloksesta, jotenkin osasinkin jo odottaa tätä.

Menkoista ei edelleenkään ole tietoakaan, joten liittyn teihin kiertoheittelijöihin.

Sari, mikäs kp sulla olikaan menossa? Meinaan että Clearbluen testi on kai sellainen joka ei ihan heti plussaa näytäkkään. Reagoi jotenkin suurempaan määrään hcgtä kuin esim apteekin oma testi. Ainaskin näin ovat mulle viisaammat kertoneet. Mä heitän tähän nyt sen mikä mua on ärsyttänyt useamman kerran: nega on nega vasta kun menkat alkaa. Tyyliin: Miten pidetään tyhmää jännityksessä...??? Kerron huomenna.
ISOPIT siis Sarille, olis jo sullakin aika:-((.

).( kp21/28-34 ja oviksen (kp17) mukaan odotettavissa olis tuollainen 30 kierto. Tänä aamuna aamuseksiä:-))))))) tuntuu limoja vielä riittävän. Mies lähti aamulla taas reissuun, ei ole paljoa kotona viihtynyt, mutta siinähän menee, tuleepahan mieluummin kotiin.

Nyt tarttis mennä nimpparikahveelle....

Morjens!

Ja heti kärkeen hyvää nimipäivää Sandemanille!

Sarille ISOISOISOP, aivan p:stä tommonen. Vaikka kai se on suht normaalia että joskus kierto voi pitkittyä epänormaalin pitkäksi vaikka olisikin tasainen yleensä. Ja tietysti on Sandemanin mainitsema vaihtoehtokin mahdollista.

Ilmat ei joo kisoja suosi eikä oikein mitään muutakaan (paitsi työntekoa ja shoppailua). Meidän pitäisi lähteä huomenna mökille viikonlopuksi, kun ei olla moneen viikkoon oltu, ei varmaan tarvii paljon ulkona olla..

Voi rähmä, Sari... Samaa olen kuullut, ettei clearblue ole niitä herkimpiä. Mitens oli sen aamulämmön kanssa?

).( kp 23/28, eilen oli taas aikamoiset vatsanväänteet illalla, ihan selkeitä menkkakipuja... Plääh. Ensi viikon ke on tuomiopäivä.

Mua kans oikein hävettää tuo ilma urheilijoiden ja turistien takia... Matkailun edistämiskeskus repii pelihousujaan...

Haa, hauskaa nimpparipäivää Sandeman alias Sanna?!

Nyt on kp 33/29-31. Testipakettissa luki 99% varmuus ja voi testata sinä päivänä, kun moonisten olis pitäny alkaa, tiiä sitten.

Hyvää nimipäivää Sandeman (?), tulkitsinko tuon siis oikein.

Yhteistyössä