Tahkoojat 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sarille ISOPit!! On se nyt perskeles!!!!!! :(

Sataa, sataa, sataa. Pyykit on roikkuneet narulla 3 vrk, olen aina muutaman litimärän rievun hakenut sisälle kuivumaan, homehtuuhan ne tonne ulos. :/

Siirappi, mulla oli ainakin viime ja edellisessä kierrossa niin, että ne (!!!) eggwhite-limat tuli 4 päivää ennen ovista, sitten oli vielä vähän märkää, mutta ovispäivänä ei enää ns. valumisentunnetta.

Sandeman, mua nauratti toi sun kuvaus, milloin naista saa odottaa. Ootkos lähipiirissä livenä nähnyt moisia esityksiä, oli niin tarkka kuvailu..? Varmasti monessa perheessä menetellään näin, mutta silti nauratti!:D

Suvi, ihan hyvä, että pääsette reissailemaan, jos siellä eri ympyröissä pääsisit ""suosta"" vielä ylemmäksi. Hyvä kuitenkin, että nyt on jo ihan himpun verran paremmat fiilikset. Mitenkäs fyysinen vointi?

Mulla on tänään vp ja oon yrittänyt vaihtaa meidän olkkarissa järjestystä, aika huonoin tuloksin. Vanhassa vara parempi. Laitoin nojatuolit vierekkäin, niin ne näyttivät ihan junan penkeiltä ja mitenkään muuten niitä ei saa, kuin vanhaan ""asentoon"". Taidan tyytyä siihen. Mun äidillä on silmää tollasille asioille, pyysin sen meille tuomariksi, enkä millään malttais odottaa, kun se tulee kampaajalta.

Jeejee, mun esimies soitteli eilen ja sanoi, että saan jo maanantaina siirtyä mun vakkariduuniin, pois tuolta ""kesätöistä"", jossa on niitä pikkuvipeltäjiä. Piti aloittaa vasta syyskuun ekana, mutta siellä on kaikenlaisia järjestelyitä, joita mun pitää hoitaa ennen eskarin alkua. Nyt tietysti iskee haikeus, on ne pikkunaperotkin niin söpöläisiä (aina välillä) mutta mieluummin tosiaan työskentelen isompien lapsosten kanssa. :)

) . ( Ovistesti negaa (kp14) ja ainakin vielä se Sahara-fiilis alakerrassa.

Yhteistyössä