K
*Kastehelmi
Vieras
Huomenta, täällä aivan kammo nuha ja tukkoisuus, mutta ehkä se tästä 
Manna, nyt kuulostaa hieman järkevämmältä. Olit eka kirjoittanut, että tilavuus 4,8%, mutta kuten arvasinkin se on 4,8 ml
Muutenhan nuo arvot näyttävät hyviltä, paitsi että simojen määrä/ml on vähäinen, pitäisi olla vähintään 20 milj/ml (exällä oli jotain 120 milj/ml). Teillä kuitenkin tuo suuri tilavuus paikkaa hommaa, mutta jos joku kerta tulisi vain 2 ml tuotosta, niin sittenhän simot jäisivät hieman alakanttiin. Muoto on hyvä, sillä jos normaaleja pitää olla n. 14% tai yli, niin tuo 29% on tuplasti sen
Noi leukkarit ovat aika mielenkiintoiset, mitä lie tuo 3-4 sitten tarkoittaakaan. Leukkareiden/valkosolujen tulisi olla alle 1 (miljoona). Ne kertovat tulehduksesta, mutta voivat siis olla mitä tahansa ja voiha se olla, että tuo teidän arvo 3-4 tarkoittaa jotain ihan muuta mitta-asteikkoa. Liikkuvuus vaikuttaa prosentuaalisesti hyvältä, mutta ihmettä siinäkin tarkoittaa tuo 3-4? Mulle tuli mieleen, että ovat numeroineet suoraan etenevät, hitaasti etenevät, paikallaan liikkuvat ja liikkumattomat tai jotain, mutta outoa.. Yleensä kun ne tosiaan lajitellaan niin, että suoraan liikkuvat x %, hitaasti liikkuvat x % jne.. Ota tuosta nyt selvää 
Tuo Primolut-homma vaikuttaa myös mielenkiintoiselta. Ihme, ettei sulla lähdetä suoraan clomit/pistokset + luget kuvioon, jolla saisivat hyvän munasolun ja keltarauhastason aikaan. Voi, näitä hoitolinjoja ja kuvioita on niin miljoonia ja kaikki on niin parin taustasta ja tilanteesta kiinni. Tuo lääkärin lausahdus oli varmasti hieman sammakko, joten ei kannata ajatella ettei muuta mahdollisuutta kuin ivf olisi. Tsemppiä siis kovasti!
Mollylle myös tsemppiä. Noita eri fiiliksiä tulee ja menee, mutta pääasia on, että fiilis olisi enimmäkseen hyvä. Kyllä se sieltä suosta vielä nousee
Missäs ovat Tiitu, Keijukainen, Sanelma, gissa..? Entä Larek?
Vippe, mä kävin hieman katsastamassa 600:sta pyörää, mutta ehkä mä jätän sen kuitenkin talliinsa ja annan homman olla. Mulle riittää ihan hyvin, ainakin toistaiseksi, se apinana olo siellä takana
Manna, nyt kuulostaa hieman järkevämmältä. Olit eka kirjoittanut, että tilavuus 4,8%, mutta kuten arvasinkin se on 4,8 ml
Tuo Primolut-homma vaikuttaa myös mielenkiintoiselta. Ihme, ettei sulla lähdetä suoraan clomit/pistokset + luget kuvioon, jolla saisivat hyvän munasolun ja keltarauhastason aikaan. Voi, näitä hoitolinjoja ja kuvioita on niin miljoonia ja kaikki on niin parin taustasta ja tilanteesta kiinni. Tuo lääkärin lausahdus oli varmasti hieman sammakko, joten ei kannata ajatella ettei muuta mahdollisuutta kuin ivf olisi. Tsemppiä siis kovasti!
Mollylle myös tsemppiä. Noita eri fiiliksiä tulee ja menee, mutta pääasia on, että fiilis olisi enimmäkseen hyvä. Kyllä se sieltä suosta vielä nousee
Missäs ovat Tiitu, Keijukainen, Sanelma, gissa..? Entä Larek?
Vippe, mä kävin hieman katsastamassa 600:sta pyörää, mutta ehkä mä jätän sen kuitenkin talliinsa ja annan homman olla. Mulle riittää ihan hyvin, ainakin toistaiseksi, se apinana olo siellä takana