Kiitos kaikille tsempeistä ja pahoitteluista. Tosin ei mua jostain syystä edes kauheesti harmita. Mun on pakko tunnustaa että eilen ennen testaamista muhun iski se sama paniikki jota on esiintynyt aikaisemmin. Että lapsi jotenkin ""pilaisi"" mun ja miehen ihanan kahdenkeskisen elämän! Murehdin etukäteen että sitten ei pääse edes leffaan ilman kauheita järjestelyjä eikä matkustaminen ole enää samaa. Bailaamista voin hyvin vähentää, nytkin mulle tulee näköjään vaan ennen menkkoja näitä ""pakko päästä radalle""-päiviä
Pelkään sitäkin että suurin syy miksi haluan raskautua on se breikki töistä ja se ei mun mielestä ole mikään tarpeeksi ""oikea"" peruste lapsen saannille. Tykkään olla kotona, sen huomasin lapan jälkeisellä sairaslomalla, oli aivan ihanaa. Mutta tykkäänkö enää olla kotona sen lapsen kanssa??? Lisäksi mulle tuli sellainenkin olo että musta tulee ""vanha"" kun saan lapsen!!!
No, nää on taas näitä aivoituksia, koettakaa kestää..
voihan se olla jotain itsesuojeluakin, pettymystä vastaan..???
Mies oli kyllä pettynyt...huomasin selvästi vaikka se koetti urheasti olla sitä näyttämättä.
Gissalle kuitenkin vielä hurjasti peukkuja, ymmärrän ton valinnan vaikeuden mutta ton kauhean jännäyshelvetin läpikäyneenä, minä ehkä menisin siihen verikokeeseen...
Vielä omaa napaa: kierrosta tuli siis 37 pv joten en usko että ovis on edes tapahtunut. Jotenkin ne kivut viestitti että kroppa ei ole vielä ihan kunnossa. Vuoto on kyllä ihan punaista mutta sellaista haaleaa ja alkoi tosiaan kunnolla vasta tänään, eilen pari surkeaa vaaleanpunertavaa tuhrua ja yöllä ei mitään. Ristiselkä on kipeä mutta vatsakipuja ei ole. Se jo tuntuu hyvältä! Kivuttomat menkat mulla on tainnut olla viimeksi joskus 2003...