Viikon 9 jännittäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulun sittenkin vielä jännittäjiin, kp 30/27-29. Torstaina kun kirjoitin olevan kp 1, tuli pientä ruskehtavaa vuotoa ja tuntui siltä kropassa että menkat alkavat samantien. Eilen ja tänään lauantaina ei kuitenkaan mitään. Eilen juili alaselkää muutamaan otteeseen. Eiköhän vuoto pian ala mutta täällä vielä roikun siis :)

Maijalle onnittelut!!

Minä siirryn seuraavaksi viikon 14 jännääjiin... Eli viime yönä kp 38 vaihtui 1. kp:ksi.

Toivottavasti seuraava kierto olisi lyhyempi.

Tsemppiä vielä jännääville ja tarrasukkia plussanneille...

Katri

Heips,

minäkin roikun vielä viikon 9 jännääjissä, kp32/32 menossa. Tätioireet ovat loppuneet ja tänään olo tuntui pitkästä aikaa ihan selväjärkiseltä.

Tätiä ei ole vielä kuulunut, tosin luulen, että kaikenmaailman hermoilu ja stressaus on vaikuttanut asiaan. No, vielä on huominen jäljellä viikkoa 9...

Aurinkoisia pakkaspäiviä :)

Tädillä jo kenkä oven raossa. Kp 29/25-28 vaihtui nyt kp yhdeksi. Ihan kiva kuitenkin huomata tuon edellisen pari päivää lyhyemmän kierron jälkeen, että ollaan taas normaalissa kierrossa!

Tsemppiä vielä jännääville!

täällä kans kp2, ihan ajallaan tulivat..enskiertoon sitten clomien saattelemana,josko niistä olis jotain apua, onnea plussanneille, niitä ei kai kauheesti tähän kiertoon oo nyt tullukkaan.. :(

Tääkin vielä täällä roikkuu... Nyt on menossa jo 37/33, eikä tätiä kuulu eikä näy... Siirryinkin jo myös viikon 10 jännääjiin, koska näköjään kuulun nyt sinnekin. Onnea Maijalle!!! Plussaa toivon itsekin, mutta teinpä viime viikolla jo sen yhden negan, että eiköhän se täti sieltä ilmaannu. Huolestuttaa vaan, että onko kierto ihan metsässä. Olis kiva tietää toimiiko kroppa...

Heips,

olen vielä viikon 9 jännääjissä... Vai viikossa 10? Olen mennyt vähän sekaisin kiertopäivissä. Omien laskujeni mukaan olisi menossa jo kp37/32-33, pesun ovulaatiolaskurin mukaan kp34/33. Äh, ota näistä nyt selvää!

Tätioireet ovat loppuneet, selkää vaan jomottaa edelleen. Vielä en aio tikuttaa, koska stressi on ennekin siirtänyt kuukautisia ja ovatpa joskus jääneet välistä kokonaankin. Mutta jos viikon puoliväliin mennessä ei tätiä kuulu, saatan sortua tikuttamaan ;)

Aurinkoista alkuviikkoa!

Venla

Hei vaan, kertokaa sitten täälläkin, että miten kävi, vaikka ehkä hengaattekin jo 10-viikon jännääjissä. Olis kiva tietää kuinka moni tästä porukasta onnistui!

No huonosti kävi... Kyllä ne menkat kuitenkin alkoi, vaikka kovin niukkana ja kuus päivää myöhässä. Että taidetaan seuraavan kerran olla jännittäjissä huhtikuun puolella! Mites muilla? Plussia kellään?

Mulla vielä kiertoa venyttää...kp 42 /33-? menossa, olen testannut viime viikolla 2 negaa joten raskautumisen todennäköisyys on kyllä pieni. Mutta nyt on aika pitkä kierto tulossa, normaalisti on ollut toi maksimi 37.

Oireita on, jos niitä alkaa ajatella jos mitäkin mutta odottelen nyt rauhassa. Sunnuntaina testasin kun oksetti aamulla, mutta syy siihen saattoi olla lauantain pari oluttuopposta. Rinnat ei ole pahemmin kipeänä ja vatsan juilinta on loppunut - olisko tyyntä ennen myrskyä? Mutta se tietynlainen alavatsakipu puuttuu ja siitä kyllä olen lähes 100% varma että ei ole masuun asukkia asettunut.

Eipä sitä tiedä vaikka jäis tässä kierrossa kokonaan menkat väliin.

kp38 eli edelleen jännäämässä.pillereiden lopetuksen jälkeen kierrot olleet 52, 35 ja nykyinen nyt 38, olisikohan kierto vielä tasaantunut?Kuinka nopeasti muilla kierto tasaantunut?
viime viikonloppuna oli menkkamaista maha ja selkäkipua, ja selkäkipu meni sitten ohi kun kuukautisten olisi kuulunut kai alkaa maanantaina. mahakipua jatkuu yhä, on ollut jo yli viikon ja voimakkaimmillaan aamuisin.Joka aamu mietin, josko testaan, mutta ehkä lauantaihin odotan kärsivällisesti.

Onko vielä muita jännääjiä paikalla? Mulla menossa kp 44/32-33, yksi testattu nega alla. Joko megakierto menossa tai sitten... ei taida uskaltaa edes toivoa, että olisi raskaana :) Vähän menkkamaisia tuntemuksia ollut alavatsassa, joten saattaa se tätikin tulla käymään. Saisi vaikka tullakin, kunhan epätietoisuus loppuisi jompaan kumpaan suuntaan :)

Heippa Venla!! Siekö vieläkin jännäilet...!! Minä olisin tuossa vaiheessa jo hermoraunio! Mulla on jo menkat loppuneet, nyt vaan sitten ootellaan seuraavaa jännäysperioidia :) Kerrohan sitten miten sinun on käynyt. Tsemppiä!

Moikka Mariak!

Tuhru tuli äsken eli ylipitkä kierto vain olikin kyseessä... kp 45/32! Varmaan pitää liittyä ""outokiertolaisiin""!

Vähän harmittaa toisaalta, ehtihän sitä jo toivoakin... Mutta nyt siis pökköä pesään ja uutta yritystä ;)

Pahoittelut Venlalle tädin saapumisesta... Tosi harmi! Voin kuvitella, miten kovasti tuossa vaiheessa jo aattelee, että jospa oiskin tärpännyt. Mutta uutta yritystä putkeen! Minulla on jo täysi into päällä. Flunssa tosin vähän rokottaa terveyttä, mutta uskon jälleen greippimehun voimaan ;)