Viikon 20jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nennu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moiii!!

En enää muista että kirjoitinko tänne vai 21 ketjuun (enkä jaksa kelata taaksepäin näitä viestejä..) että mä testasin torstaina negan!!Mulla oli semmosia, joilla voi testata 10pvää ovisksesta ja pöh...hukkaan meni sekin testi!!Nyt on 26/28....ja taas on paha olo....en tajuu...mulla oli esikoisen kanssa sama juttu että aina iltasin oli paha olo, mutta NE OIREET ALKO KYL VASTA VIIKOLLA 8!!!Ehkä mä vaan stressaan taas jotain?!

Juup Elin@ mä oon vm81 ja mies 80....ja esikoinen on siis vuoden. Tää on meille vasta eka yrityskiekka, mutta eihän sitä koskaan tiedä! ;) Esikoinen tuli kertalaakista kun olin pillerit lopettanu!Ei edes ""tyhjennysvuotoa""....siis toki tuli viimeset pillerimenkat, mut se oli sitten menoo!!Oltiin ihan järkyttyneitä, koska luultiin että siinä menee kauankin......saa nähdä miten käy kakkosen kanssa...

Sunnuntaina siis jännät paikat..mulla alkaa aina aamulla/yöllä menkat, joten jos sunnutaina ei ketään näy, niin uskaltaisko jo maanataina viedä pissanäytteen terkkarille?!En enää raaski ostaa testejä ja tuohan on ihan ilmaista! :D

Mutta eipä muuta kuin PUUUUUUUH PLUSSATUUUUULIAAA!!! :D

Harmit terhille menkoista! No, uuteen kiertoon siis!

Eilennä kouraisi aina välistä kunnolla menkkamaisesti alavatsaa. Mitään ei ole kuitenkaan ulos tullut, joten sillä tavalla ollaan vielä plussan puolella. Olen kyllä hyvin valmistautunut siihen, että tänään tulee täti (toisin sanoen, olen hankkinut jo viinipullon valmiiksi). Täytyy olla sitten heti jotain muuta, mihin keskittyä, niin ei jää vatvomaan asiaa!

Olo on...hakattu. En edeleenkään saa itseäni ylös sohvalta ja siivouksen lomassakin piti vallan huilata välillä. Flunssa tuntuu vievän viimisetkin voimat!
No, plussatuulia kaikille!

Alias kp 31/26-33

Hei,
Tänä aamuna testattu nega ei jättänyt mitään tulkinnan varaa :(
Menkoista ei uitenkaan merkkiäkään, voikohan nega vielä muuttua plussaksi, vaikka nyt on jo kp 32/ 26-33?

Masentaa ihan saatanasti kyllä. Miehelle on lähete laatikossa valmiina, hoidetaan varmaan nyt se pois ennen kesä lomia...

Alias

Moiii!!

Ei alkanu aamulla menkat..nyt menossa kp 29/27-28......huomenna teen testin jos aamulla ei mitään merkkejä näy....Aliakselle: älä luovuta ennen kuin menkat tulee, se voi muuttua vielä!!!

Tuhru alko tänään joten kunnon vuotoa odotellaan. Selkääkin kivistää, joten pieleen meni. Päätä särkee ku harmittaa niin kovasti. Onkos täällä kukaan testaillu ovista? Ajattelin tilata tikut netistä niin sai varmistusta päiviin. Kuinkas ne toimii?

Täällä jännäillään edelleen... Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä, mutta loppuviikosta viimeistään jollei tätiä ole kuulunut tulevaksi... Alavatsan nippailut jatkuu edelleen, joten toivoa pidän yllä :) Pahoittelut kaikille, joille täti tuli kylään ja plussaonnea seuraavalle kierrokselle.