Heheehh, täällähän on makoisia juttuja

Mariska, suo anteeksi, mutta mua nauratti sun ripsien kohtaloa. Mutta samaan syssyyn: voi eii! On taatusti sattunut. Mä en noita taivuttajia harrastakaan, löytyy kyllä, mutta ööh, käyttänyt ehkä 5 kertaa. Mä en osaa auttaa noissa tekoripsissä, hankin ne varmuuden vuoksi häämeikkiin, muttei koskaan käytetty. Näyttivät jotenkin liian...huomiota herättäviltä. Mutta lienee löytyy erilaisia. Kaipa ne pysyy, pakkohan niiden on? Ei ois kiva olla valuvin ripsin loppuillasta

Zemppiä, kaikkea sitä sattuukin kiireisille mammoille.
Hah-haa, ollaan saatu taas kommenttia taustatukijoilta. Mikäs siinä, haluaisinpa nähdä äidin, joka ei korota ääntään lapselleen. Meillä sitä kyllä harrastetaan, lähinnä sellaista karjahtelua

Enkä todellakaan pode siitä huonoa omaatuntoa, valitettavasti. Ihminen minäkin olen, ja pojan kanssa joka päivä 12 t tiiviisti yhdessä. Viimeksi karjahdin ja kovaakin, kun poika heilutti isoa seinäpeiliä niin, että oli pudota vaikka vallan hyvin tietää, ettei sitä saa tehdä. Ja rämppäsi telkkaria illalla kiinni ja auki. Kyllä siinä kuulkaa hermo menee. Kuten Nekku hyvin totesit, kaikki nämä meidät ihanat muksut elävät onnellisissa kodeissa, joissa rakastetaan, pusitaan ja halitaan yllin kyllin - siinä ei yhdet karjaisut - ja hei meillä jopa otetaan niskavilloista kiinni joskus...(!!!), paljon henkistä tasapainoa järkytä. Mutta paatos sikseen ja kukin tavallaan.
Noh niin, päiväjärjestykseen. Hyvä kuulla Ansku, että rakenneu:ssa kaikki mallillaan. Hm...kumpi lie tulollaan
Meilläkin se jo ensi viikolla, hui! Just sain järjestellä lastenhoitajaa paikalle, kun miehellä urgent tilanne töissä, eikä voi olla aamulla kotona.
Hyvä Julia, että säästyitte vatsaongelmilta. Aika hurja tilanne kyllä.
Käytiin taas mun töissä. Hihii, ja huvituin, kuinka tarmoa olen täynnä. Pomolle innokkaana esittelin ideoita ja kommentoin meidän lehteä, suunniteltiin tammikuuta jne. Hah, kauankohan sitä työhönpaluuhuumaa riittää...? Max maaliskuulle...ja sittenpä sitä taas pääsee pois. Mutta tosi kiva mennä töihin, mukava huomata itsestä. Ja mies laskee päiviä, että pääsee jäämään kotiin. Toimiva ratkaisu meillä.
Vielä pahoinvoinnista. Kyllä mä Nekku arvelen, että sain jonkun pöpön - ehkä - sulta. Sitähän ei koskaan tiedä. Mehän nähtiin myös to....Mutta ei nyt sentään samalta lautaselta syöty...

Olin nimittäin huonovointinen to-aamu, pe ja la, eikä nyt enää mitään. Perin outo episodi. Kummallista oli sekin, että yhtäkkiä heitti niin huonon voinnin, kun olen kuitenkin oksuilulta säästynyt.
Mitäs vielä...Huvittaa muuten tämä taustiksen kommentti: "Jotenkin vaan huvittaa nämä tukikeskustelut jossa kaikki komppaa toisiaan, "jesh, multa menee hermo ja huudan, kai sultakin menee?"
No, tätä ei tartte kommentoida enää lainkaan ;-)
Ai niin Nekku, meilläkin illat omituisen vaikeita olleet. Poika voisi heilua ympäriinsä vielä iltakympiltä, siis oikeesti täynnä energiaa. Pakko rajoittaa päikkiä, kun ei millään saisi muutoin ajoissa nukkumaan. Karjuu vaan (huh, sekin!), kun laittaa illalla sänkyyn. Vaihe, vaihe, vaihe....Hope.
Jes, huomenna vapaata ja isukki kotona. (Ja karjuu muuten sekin joskus

Aamulla leivotaan pipareita ja mutakakkua ja iltapäivällä suunnataan ystäville syömään ja katsomaan linnanjuhlia, ajoissa kotiin. Mitäs muilla suunnitelmissa?