Tahkoojaplussat 50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sateista iltapäivää leidit!

Sande, mä en osaa konsultoida Iineksen kuume/lääkäriasiassa. Jos syö ja pissii about normisti ja nukkuu sentään pätkissä, en varmaan heti lähtisi lääkäriin. Toivottavasti oli vain helteiden tuomaa harmia.

Hyvä kuulla, että Riinuska olette kuitenkin kaikesta huolimatta jotenkin voimissanne. Pitäkäähän huolta toisistanne. Meille muuten kävi oman surumme kanssa samoin, että se lähensi meitä entisestään ja ajan mittaan jollain tapaa kääntyi vahvuudeksi. Tuollaiset kriisit pistää väkisinkin miettimään elämää, muuten sitä vain posottaa arkipäivästä toiseen.

Lottis ja Mattis täyttävät tänään 11 kk! Aika mieletöntä, ovat enää kuukauden virallisesti vauvoja. Asiasta ananakseen, kyllä on Mattiksellakin sellaiset hurmurin silmät ja ripset ja flirtin elkeet, että niistä taatusti tyttöjen polvet notkahtaa!

Kata, vertailun vuoksi (jos kiinnostaa) katsoin Loden 3 kk mitat: 7210 g, 64 cm. Tuosta varmaan sitten alkoikin se vähän hitaamman kasvun vaihe. Juuh, kirpaisihan se rotarokotuksen hinta, mutta päätin silloin minäkin sen ottaa, kun kaverin bebellä oli tauti niin pahana, että joutui nenämahaletkuun pariksi päiväksi. Vesirokkorokotetta en sen sijaan ajatellut ottaa.

Kirpusta oli hyvä kuulla, olitkin juuri edeltävänä iltana mielessäni! Huh, uskon, että voi olla kotirintamallakin rankkaa. Ystävälläni on vastaava työ/tilanne ja päätä puistellen kuuntelen hänen juttujaan. Tehdäänkö sulle muuten mitään kokoarviota likasta, kun teidän pojat on olleet aika isoja syntyessään?

Eilen oli kyllä TODELLA helteistä täällä meilläpäin. Ja yöllä satoi niin maan perusteellisesti ja ukkosti enkä saanut nukuttua. Mulla vissiin samaa räkätautia kuin Katalla. Korvat lukossa, siitä tulee jotenkin tahmea olo.

Samaa olen Loden unista miettinyt minäkin, että yksiä unia kohti varmaan ollaan menossa. Toisaalta, nytkin nukahti pikku torkuille jo ennen puolta päivää kauppareissulla ja tuntuu, ettei vielä jaksa valvoa aamusta niin pitkään, että yhdet unet riittäisivät.

P, kyllä mä varmaan investoin uuteen kansituoliin kuitenkin. Toi oli jo elämää nähnyt ja nythän on loistava tilaisuus upgreidata… ;-) Hitto vie tätä rahanmenoa. Sitä ei ole vielä tajunnut, että kotihoidontuella ei juhlita.

Mariskalle kiitos kuvista! On teillä mahtava puutarha ja ISO.

Ja vielä lasten pukemisesta. Meillä myös t-paidat käytössä eilen ja tänäänkin, kun kotona on niin lämmin. Lotta on sitä paitsi aikamoinen kuumakalle. Kesällä onkin mielenkiintoinen yhtälö, kun pitäisi olla varjossa tai sitten pitkähihaisissa… Huh.

Vilille ja mamilleen onnittelut hyvästä shoppingkeikasta sekä tietty nla-kuulumisista.

Eiköhän tosiaan 3 kk jälkeen saa alkaa urheilla about normaalisti. Muistaakseni NKL:n fysioterapeutti sanoi, että ennen juoksulenkkien aloittamista pitää tehdä ”hyppytesti” eli hyppiä ja yskiä samaan aikaan ilman, että lirahtaa housuun. ;-) Siitä tietää, että lantionpohja on riittävän palautunut. Mä en muuten ole varmaan kuukauteen käynyt salilla. Tuntuu, että Lotan kanniskelussa on riittävästi body pumpia, kun vielä kävelenkin joka päivä useita kilsoja.

Herneenversoja oli meikäläisenkin salaatin päällä tänään. Hyvvee!

Torstaita!

Tässä nautin päivän omasta ajastani kun Vane parvekkeella. Syön kanasalaattia ja olen jaaritellut yhteensä tunnin puhelimessa..ihan ok sijaistoimintaa jos ei pääse näkemään ketään! Nyt kun mies on töissä, niin huomaa kyllä, että tarttis olla harva se päivä sovittu jotkut treffit.

Vanessalla on joku sellainen vaihe, että se on tosi vaikea saada vaunuissa nukkumaan ennen kuin on tosi väsynyt. Olen monena päivänä lähtenyt vaunuttelemaan ja tullut huutavan lapsen kanssa kotiin takaisin parinkymmenen minuutin jälkeen. Nyt oon todennut, että on turha lähteä vaunuttelemaan ennen kuin toisella silmät todella lupsuu. Sitä vaihetta vaan edeltää jo puolen tunnin kitinä.

Lämmintä edelleen, mutta pilvistä. Taas on kyllä sellainen hiki lentää -ilma, ei tarvitse kuin syödä jotain niin jo pukkaa hiki pintaan! Viikonlopuksihan sitä on povattu taas aurinkoisempaa, toivotaan että pitää paikkansa. Mulla olis yhden kaverin polttarit la, en tiedä menisinkö V:n kanssa käymään illalla morjenstamassa heitä. On sellaiset hyvin rauhalliset polttarit, että sen puoleen ei hätiä. Su pitäis sitten varmaan ainakin lasillinen kuohuvaa ottaa hääpäivän kunniaksi!

Jahhas, nyt ei tarinaa pukkaa enempää, joten palailen!