Tervehdys! Täällä meni yö taas aikas ok, ei parkua, syöttö (tai maitopullon ojennus, poika hoiti ruokailun itse) ja tutituksia, mutta juuri kun mä puolestani pääsin eilen kehumasta, että "onneksi Vili nukkuu aamulla pidempään", niin pah, johan tänään sitten heräsi 5.30, krooh...
Mä olen toisena päivänä toista mieltä ja toisena taas toista tuosta huudatuksesta. Millään en raaskisi sitä kokeilla, tuntuu niin kovin raa'alta, mutta jos ihan mahdottomaksi menee, niin mikä estää kokeilemasta, mieluusti kyllä en sitä tee. Nyt tuntuu kuitenkin ihan ok:lta, kun ei tule tunnin välein herätyksiä. Mites Lotan yö? Entäs Samun?
Voihan kökkö tuota Matiaksen syöntilakkoa. Paitsi, että mä olen samaa mieltä, että kyllä poika sitten syö, kun kova nälkä tulee. Meilläkin tahtoo puuron syönti olla vaikeuksien takana, välillä menee vain lusikallinen, joskus enemmän. Muut ruuat kyllä menevät, toistaiseksi. Keitinkin puuron sijasta illalla makaronivelliä, se maistui. Tai siis keitin makaronia ja lisäsin tuttelia sekaan, en tiedä voiko sitä kiehauttaa, tietääkö joku muu?
Piritta, sä joskus taannoin kerroit siitä ystävästäsi, joka keittää ja punnitsee lihat grammalleen, että tulee oikea määrä, niin kuinkas monta grammaa sitä lihaa saa sitten pvässä antaa? Vili syö kaksi liha-ateriaa päivässä, purkista tai itse tehtyä, joista en kyllä yhtään tiedä lihan osuutta, varmaan kyllä enemmän kuin kaupan purnukoissa..
Stella, sä puolestasi joskus kysyit perhetyöntekijän saatavuudesta, täällä on mahdollisuus saada ptt kotiin, mutta meillä ainakin on niin hyvä tukiverkosto (mm. mun äiti on tällä hetkellä vuorotteluvapaalla, ja mummu ja täti sekä kummitäti ovat "aina valmiina" iltaisin, riemusta kiljuen ottavat Vilin hoitoon, jos kysäistään) , ei siis ole ptt:n tarvetta. Kaverit, joilla ei ole sukulaisia täällä, saivat juuri perhetyöntekijän kotiin illaksi, että pääsivät kahdestaan leffaan ja syömään. Kiva juttu. =)
Ei taida tosiaan mikään hermoloma Kirpun Kanarian reissu olla, tai mistä tietää.

Pääset kuitenkin lämpöiseen. Minne päin Kanariaa menette?
Vitsit, mahtaa teidän esikoinen olla ylpeä huoneestaan, kun on äiti maalannut fanituslogonkin seinälle. Hinoa!
Riinuska, mä olen myös LH, lapsiin ja nuoriin suuntautunut, lisäksi viittomakielen opintoja n. 3 v, ei tutkintoa siitä.
Mä kävin justiinsa eilen ostamassa optikolta Vilille aurinkolasit, aika kovan näköinen sälli ne päässään!

En kyllä tiedä miten pysyvät päässä kesällä, samaa ongelmaa kuin Leollla, lähtevät aika nopsasti veke. Nyt talvikelillä hanskat vaikeuttavat tarttumista, niin suojaavat silmiä hyvin.
Joo, tuo kyliltä kuuluu-juttu on tässä pitäjässä ihan normaalia, tuulesta temmattuja juttuja, joita sitten väritetään joka käänteessä. Lapsellista ja todella typerää, samat ihmiset jauhavat keskenään eri aiheita. Naapureistakin juuri puhuttiin, että äiti sieltä on lähtenyt yhden sinkkumiehen matkaan ja jättänyt perheensä. Ei mitään perää!! Ellei sitä lasketa, että olivat pelanneet yhdessä matsin biljardia ja jutelleet sen jälkeen baarissa. Täällä kertakaikkiaan EI VOI mies ja nainen olla keskenään VAIN kamuja. Luonnonlakien vastaista ilm. Ja milloin kenelläkin on mitä lie sairauksia ja maksuhäiriöitä yms. Hyvistä asioista ei juuri huhuilla. Plaah, se siitä. :/
Mulla on pakastin sulamassa, oli jäänyt yhtenä päivänä hetkeksi ovi hieman raolleen ja jäätä pukkasi kovasti. Menen auttelemaan sulamista hiustenkuivaajalla. Tulkaapas jutustelemaan!