Tahdomme laihtua

TULOKSET VIIKKO 40

Maraiitti:
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:59kg
Pudotusta viikossa:-1kg
Pudotusta yhteensä:8kg

Marisiili
Aloituspaino: 114,7
Paino nyt: 109,7
Pudotusta viikossa -5,0
Pudotusta yhteensä: -5,0
Tavoite 1: 99,5
Tavoite 2: 85,0

Nyyttimyy:
pituus: 175 cm
aloituspaino:76,9 kg
paino nyt: 68,4 kg
muutos viimeviikosta: -1kg
pudotus yhteensä: -8,5 kg
tavoite: 68 kg

räntäsade:
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 64,9kg
Pudotus viime viikosta: -0,4kg
Pudotus yhteensä: 3kg
Tavoite: aluksi 64kg

iloksi
Pituus 170 cm(lääkärissä mitattiin uudelleen ja olin kasvanut )
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 97,7
pudotus viimeviikosta: 2,1 kg
pudotus yhteensä: 14,5kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

meemee
Pituus: 156cm
Lähtöpaino: 62kg
Paino nyt: 60kg
Pudotusta viime viikosta: 0,5kg
Pudotusta yhteensä: 2kg
Tavoitepaino: 58kg alkuun

Brown eyed girl:
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)
1. Tavoitepaino: 80kg
Lopullinen tavoite: 70kg

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,7kg
Pudotusta viikossa -1,4kg
Pudotusta yhteensä 15,9kg

vesinokkamuki
Pituus: 167 cm
Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,9 kg
Pudotusta ed. vkosta: 600 g
Pudotus yhteensä: 1,1 kg

Emma99:
Pituus 159 cm
Lähtöpaino 89,2 (20.8.10)
Paino nyt 83,3
Viikopudotus 0,5 kg
Pudotus yhteensä 5,9 kg
Tavoitepaino (aluksi): 75 kg

hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,7kg
pudotus viime viikosta -0,2kg
Pudotus yht -6,3kg
Tavoite 57kg


äiti tre
Pituus 163cm (<-viimeinen virallinen mittaus, todellinen ehkä 162cm)
Aloituspaino (6.9) 70,2kg
Nyt 66,4kg
Pudotus viime viikosta -0,5kg
Pudotus yht. -3,8kg (laihdutusta takana 5vko:a, keskimäärin 0,76kg/vko)
Tavoite I 62kg, II 58kg

YHEISPUDOTUS TÄLLÄVIIKOLLA: 12,9 kg!!!! WOU NAISET!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Oi voi sentään, kuinka hyvät pudotukset on jo tälle viikolle! Huippua! Taitaa olla nyyttimyylläkin vaikeat ajat takana :)

Nyt ne vaikeat ajat saapuivat tänne. Meinaa olla todellakin ongelmia päästä takaisin ruotuun, kuriin ja nuhteeseen. Viikonloppu meni reissussa ja lasten synttäreillä, jossa en pystynyt lainkaan hillitsemään itseäni. En edes yrittänyt. Nyt pitäisi jotenkin sitten päästä vauhtiin taas. Olen jo viikon myöhässä aikataulusta :p

Toivottavasti nyt ei enempää ole tulossa plussaa tai sitten saattaa tämän motivaatiolle käydä huonosti.

Paljon tsemppiä muille!
 
Vihdoinkin alle 65kg, pitkästä aikaa!! Koville ottaa kun motivaatio tahtoo hautautua makeanhimon alle... Ja painokin junnaa paikallaan... Mutta ei ole ensimmäinen tavoitekkaan onneksi enää kauhean kaukana... Uusia oon kyllä jo hiljaa mielessäni miettinyt tai oikeastaan haaveillut, mutta pitää vielä ajatella asiaa...

Mites teidän muiden puolisot suhtautuu teidän laihdutukseen? Mun mies on sitä mieltä, että ihan turhaa/hölmöä hommaa. Nyt sitten en viitsi sille mitään puhua asiasta kun aina kun näkee mun merkkaavan syömisiäni kalorilaskuriin niin päivittelee että taasko sä nuota kaloreita vahdit. Välillä yritin tehdä sitä jopa salaa, mutta sitten musta alkoi tuntua että se epäili mun tekevän koneella jotain ihan muuta salaa kuin merkkaavan kaloreita niin nyt oon vaan todennu että yritän opetella syömään sen verran kuin mitä kulutan eli aikasta vähän. Itse tuo painaa vähemmän kuin minä vaikka on 10senttiä pitempi, maratoonari kun on. Eikä tajua ollenkaan että mä en voi syödä lihomatta samoja määriä kuin hän itse. No, toisaalta onhan se ihan kiva kun hyväksyy mut tällaisena kun olen, mutta toivoisin kuitenkin vähän kannustusta enkä herkkujen tuputtamista...

Ja tässäpä minun rimpsuni:

räntäsade:
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 64,9kg
Pudotus viime viikosta: -0,4kg
Pudotus yhteensä: 3kg
Tavoite: aluksi 64kg

Kovasti tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!!!
 
Viikon 40 tulokset

iloksi
Pituus 170 cm(lääkärissä mitattiin uudelleen ja olin kasvanut :D)
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 97,7
pudotus viimeviikosta: 2,1 kg
pudotus yhteensä: 14,5kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Jipii! Selvisin alle toissaviikon tuloksen ja selätin plussaviikon! Huhhuh! Nyt on taas hyvä mieli jatkaa :)

Tsemppiä muillekin!
 
Pituus: 156cm
Lähtöpaino: 62kg
Paino nyt: 60kg
Pudotusta viime viikosta: 0,5kg
Pudotusta yhteensä: 2kg
Tavoitepaino: 58kg alkuun

Mulla putoaa puol kiloa per viikko, mutta onhan sekin hyvä, vaikka vähän toivoisin vipinää laskuun.
Senttejä lähtenyt taas 0,5cm-3cm kropasta, ja hyvin tyytyväinen tuloksiin. Kävelty on ja zumbattu, ostin jopa kaks uutta paitaa tän kunniaksi, puolessa vuodessa vyötäröltä lähtenyt 13,5cm!! Toinen paidoista on sopiva, mut toinen, no, vähän tiukka, mutta lupaan siihen mahtua ennen joulua. :)

Teillä on kyllä hienoja tuloksia, on niin ihanaa kun täällä on tällainen tsemppijengi koossa, ei tule edes kamalasti lipsuttua kun muistaa teidät. :) Olette ihania!

Mies kannustaa, mutta on silti varovainen, pelkää mun anoreetikkotaustan takia kovasti, äiti on ylpeä, mutta varoittelee että helposti mulla lähtee käsistä tää. Kummatkin tyytyväisiä et painoa lähtee viikossa noin vähän, ja syön normaalisti. Syödään kaikkea ruokaa laidasta laitaan, mut annoskoot on sopivia. Herkkupeba kun oon, on suklaa mulle se viikottainen hemmotteluhetki, sitä ilman en suostu olemaan, enkä laske kaloreita.
 
Viimeksi muokattu:
Moi!
Ilmoittautuisin joukkoon mukaan! :wave:
Vuosien varrella paino on jatkuvasti hiipinyt ylöspäin, nyt ekan raskauden jäljiltä jäi vielä 5 ylimääräistä kiloa. Tällä hetkellä oma vartalo inhottaa, mutta suurin syy miksi haluan painoa alas on ihan terveydellinen. Haluan jaksaa peuhata lapseni kanssa kun hän tuosta kasvaa. :heart:
Pisteitä laskemalla ajattelin ainakin nyt aluksi koklailla, olen joskus aikoinaan muutaman kilon niillä pudottanut. Kaverilta sain vielä uusimman oppaankin joten helpottaa kummasti. Käyn joka päivä lenkittämässä itseäni ja koiraa samalla kun nukutan lapsosen päiväunilleen. Kerran viikossa käyn myös zumbaamassa!! :cool:

Mutta tässäpä nyt sitten olisi noi mun tiedot
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)

1. Tavoitepaino: 80kg
Lopullinen tavoite: 70kg
 
moikka!

Mulla on yleensä ollut ns. virallinen punnituspäivä perjantai. Viime perjantaina paino oli 83,3,, mutta ilmoitetaanko se siis tämän viikon (40) tuloksiin?? No niin tai näin, ehkä punnitsen itseni nyt perjantaina ja ilmoitan sitten viikkotulokseni...
 
Äkkiä tuun ilmottaa mun tän viikon tulokset!

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 94,7kg
Pudotusta viikossa -1,4kg
Pudotusta yhteensä 15,9kg

Elikkäs oon tyytyväinen :)

Tervetuloa brown eyed girl! :) pisteitä lasken minäkin,joten kiva saada muitakin pisteiden laskijoita mukaan :)
 
Tervetuloa tähän pienenevään porukkaan minunkin puolestani Brown Eyed Girl :)

Emma99 minun mielestä se tulos on aina sen viikon tulos, millon punnitset. Eli kun minulla on tänään punnituspäivä, niin ilmoitan tänään lukemat tälle viikolle 40. :) Jos punnitsisin sunnuntaina, niin silloin ehkä ottaisin seuraavalle viikolle ne tulokset...

räntäsade Onnittelut 65 kg alituksesta! Varmaan siitä sait hyvän mielen ja eiköhän se kannusta taas eteenpäin! :) Tsemppiä!

meemee minun mielestäni tuo 0,5 kg/viikko on aivan hieno tahti. Sellainen terveellinen tahti. Siinä samalla ehtii oppimaan ne uudet elämäntavat ja sopeutumaan muutoksiin :) Tsemppiä sinullekin jatkoon !

Miiuliini85 hieno pudotus tällä viikolla! Sinulla on huima määrä kiloja karistettuna!
Minä koitan tulla kovasti perässä. Kohta olisi toivottavasti taas yksi tavoite saavutettu:)
Tsemppiä!
 
Iri
Hei, vieläkö joukkoon mahtuu? Olen yli kolmekymppinen neljän lapsen äiti jolla paino on päässyt liikaa nousemaan. Aloitin 1.9 Cambridge-kuurin ja lähtöpainoni oli tuolloin 109,9 kg, joka on liian paljon ottaen huomioon 165 cm:n varteni. Olen ollut tähän asti pelkällä paastolla ja ajattelin jatkaa niin sen max ajan, eli 12 vkoa. Kävin eilen punnituksessa ja painoni on nyt 99,6 kg eli -10,3 kg viidessä viikossa. Täällä on oma sivu Cambridge-kuurilaisille, mutta siellä on tosi hiljaista joten toivon että huolitte minut joukkoonne.
 
Tänään vihdoin punnituspäivä koitti ja nyt en tahdo oikein uskoa tuota vaakaa. Voiko pitää paikkaansa, mutta lukemat näytti.

Aloituspaino: 114,7
Paino nyt: 109,7
Pudotusta viikossa -5,0
Pudotusta yhteensä: -5,0
Tavoite 1: 99,5
Tavoite 2: 85,0

Kyllähän tiesin että nesteitä virtasi, mutta että noin paljon. :O
Mutta kyllä olo on paljon kevyempi, ja olen itsekin paljon virkeämpi. Olen saanut tällä viikolla todella paljon aikaiseksi, kuoputtanut pihaa, ommellut monenmoista, suursiivonnut ja kaikkea muuta mitä en normaalisti ole jaksanut. Olo on tosi hyvä!! :D

On tosi kannustavaa lukea teidän muiden onnistumisia, siksi tätä jaksaa. Aina kun tulee olo että ottaisinko pari palaa suklaata tms, niin tulen tänne palstalle tsemppaamaan itseäni, että ei, ei, ei koska muutkin ovat pystyneet. Eli iso kiitos että meitä on täällä näin paljon! :)
 
Kiitos iloksi, olen vain niin kriittinen ja kova itseäni kohtaan, haluaisin et kun napsauttaa sormiaan olis kilot veks ja vartalo kuin mallilla. Mut eihän se ihan niin mee. :LOL:

Tyytyväinen yritän olla, vaik välillä vaikeaa.
 
Mariliisi AIVAN MIELETÖN PUDOTUS SINULLA!!! Mahtavaa! Onnittelut! Tuosta on varmasti hyvä mieli jatkaa! Tsemppiä jatkoon myös :)

meemee voi kumpa sitä osaisi ollakin itselleen yhtä armollinen, kuin muille pystyy olemaan. Tässä elämäntaparemontin aikana ainakin oma tavoitteeni on oppia rakastamaan itseäni juuri sellaisena kuin olen. Enemmän tai vähemmän läskinä :) Tsemppiä jatkoon... kyllä ne työn tulokset lopulta näkyy :)
 
Perjantai näyttää olevan sellainen punnituspäivä jolloin ehdin hyvin raportoida...

Pituus: 167 cm
Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 68,9 kg
Pudotusta ed. vkosta: 600 g
Pudotus yhteensä: 1,1 kg

Tuntuu kyllä hienolta, vaikka olen varmaan rankaissut itseäni vähän liikaa. Olematon kuntoni on vikissyt vastaan etenkin spinningissä ja on ollut siinä ja siinä, että olen päässyt raahautumaan tunnin jälkeen takaisin pukuhuoneeseen. Tässä parin viikon aikana olen oikeastaan vasta tajunnut kuinka huonossa kunnossa olen, hengästyn tosi helposti ja isommasta rasituksesta toipumiseen menee aikaa.

Jännä juttu minkä olen huomannut on myös se, että spinningin jälkeen (loppuu kuudelta) en ole pystynyt enää syömään mitään illalla vaan olen vain juonut ja lepäillyt.

Ensi viikolla siirryn zumbassa siihen niiden cardio-ohjelmaan ja ravistan basic workoutin tomut jaloistani. :cool:

Edit: Mariliisi: siivous on osa munkin "diettiä", kun tekisi mieli napostella jotain eikä ole oikein mitään tekemistä niin aloitan sohvien alusten tyhjäämisen (lapsiperheessä sieltä löytyy aina jotain jännää) tai pesen ikkunat tms.
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille!

Tässä nyt sitten pudotukseni kahden viikon ajalta, eipä mikään huikee, vaikka aika tiukkaa dieettiä olen pitänyt. Liikuntaa hikeen asti en ole sitten oikein pystynyt/ehtinyt harrastamaan. Jospa tänään pääsisi lenkille...

Ensi viikonloppuna vietän synttäreitä eli jos siihen mennessä saisin painon edes tohon 82,5 : /
Siitä ei sitten olis pitkä matka tohon 75 kg, jonka toivon saavuttavani jouluun mennessä...


Emma99:
Pituus 159 cm
Lähtöpaino 89,2 (20.8.10)
Paino nyt 83,3
Viikopudotus 0,5 kg
Pudotus yhteensä 5,9 kg
Tavoitepaino (aluksi): 75 kg
 
heippa.

punnituspäivä, tavote oli tälle päivää 62, vaaka näytti 61,2. jeeeeeee!! en uskonu noin hyvään pudotukseen, ku on tullu herkuteltuakin.

kahen viikon päästä sit taas=)

mittoja:
mitat 12.9:

- vatsa - 94cm
- reisi - 55cm
- pylly - 98cm

nyt 8. päivä:

- v: 92
- r: 54,5
- p: 95

mittasin heti aamusta nii silläki voi olla vaikutusta, mutta ehkä jotain muutosta on oikeestikkin tapahtunut, kiva =)
 
Heippa!

Monen viikon tauon jälkeen olen taas minäkin ottamassa itseäni niskasta kiinni... Lueskelin ketjun alusta asti ja tosi hienoja tuloksia olette saaneet! Nyt sitten nöyrästi pyydän että huolitte minut takaisin joukkooni...

Mun syksy on mennyt opiskeluja viimeistellessä. Nyt olen sitten ihan loppusuoralla ja valmistumislahjaksi itselleni olen luvannut keskittyä nyt myös itseeni ja omaan hyvinvointiini, se kun on nyt viimeiset 2 vuotta ollut ihan paitsiossa.

Vaakaa tervehdin tänään pitkästä aikaa ja lukema oli sama kuin nyt viime kuukausina on ollut, eli 84kg. Ihan tyytyväinen olen, ettei paino ole enempää noussut, mutta kyllä tässä on urakkaa ihan omiksi tarpeiksi...

Nyt kun aikaa taas on, olen luvannut koiralleni, että jatkossa käymme lenkillä päivittäin ja salille yritän päästä 2x/vko. Ja pistevihoista on taas pölyt pyyhitty...
 
:whistle:
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,7kg
pudotus viime viikosta -0,2kg
Pudotus yht -6,3kg
Tavoite 57kg

VAIN -200g :mad:

Teillä muilla on kyllä menny tooosiii hyvin!!! :flower:
Kyllä minäkin täältä taas parantelen tulosta. En ymmärrä, en ole syönytkään mitenkään enemmän vaan pikemminkin liian epäsäännöllisesti.
Huoh, nyt tältä viikonlopulta jätän herkuttelu hetken pois.. voi, että tympii koko homma |O :headwall:
 
Vesinokkamuki Hieno pudotus sinullakin. Minä jäin miettimään tuota, kun sanoit, että rasituksesta palautumiseen menee aikaa. Suosittelisin sinulle kyllä jotain syömistä treenin jälkeen. Elimistö kuitenkin tarvitsee energiaa myös siihen palautumiseen. Kuntosalitreenin jälkeen olisi hyvä ottaa palautusjuoma heti siihen päälle, että palautuminen alkaa. Tsemppiä jatkoon! Nopeasti se kunto nousee :) Itse olen ainakin ollut aivan äimistynyt kunnon nopeasta kohoamisesta.

Emma99 suunta on alaspäin ja se on tärkeintä. :) Piditkös sinä tankkauspäivää GFG:n jälkeen? Jos alkaa vaikuttamaan, että paino junnaa paikallaan, niin kannattaa pitää se tankkauspäivä (yksi päivä!!) ja sitten palata takaisin diettiin niin aineenvaihdunta hurahtaa takaisin käyntiin ja samalla se laihtuminen :)

marjutti86 sinulle myös onnittelut pudotuksesta :) Ja etenkin noista senttien kadotuksista! Huippua! Jäin miettimään tuota aamulla senttien mittaamista. Se kuulostaa järkevältä. Ainakin vatsanseudun mittoihin saattaa hyvinkin vaikuttaa kaikki syömiset ja juomiset. Aamulla se tilanne olisi yleensä aika samanlainen.
Kiitos tästä ideasta :) Täytyy katsella, josko sen pystyisin toteuttamaan.

nöpö80 tervetuloa :wave: ja hirveästi tsemppiä ja pitkäjänteisyyttä projektiisi :)

Hellehattu
elä vaivu synkkyyteen! Suunta on alaspäin, joten ei hätää! Toisella viikolla enemmän miinusta ja toisella vähemmän. Kyllä se siitä tippuu! Tsemppiä! :)

Minä kävin aamulla vaa´alla ja olin mielissäni tuloksesta. Toivon vain kovasti, että tämä suunta jatkuu ensi keskiviikkoon asti.
Katselin tuossa kalenteria ja minulla on 11 viikkoa aikaa saada 10kg pois (jouluksi siis). Sen ei pitäisi olla liian vähän, mikäli plussaviikkoja ei kauheasti tule. Ihan hassulta tuntuu ajatus, että sitten olisin 87 kiloinen eikä sitten olisi enää pitkää matkaa 7:lla alkavaan painoon. Huhhuh.
Tuo joulu on minulle sellainen takaraja tällähetkellä, jonne asti voin laihdutusta jatkaa. Sitten on siirryttävä ylläpitävään ruokavalioon, jotta annan elimistölleni vähän edes lomaa tästä laihdutuksesta. Laihduttaminen on kuitenkin sellainen stressitila, joka pidemmän päälle ei oikein ole terveellistä.

Mutta nähin ajatuksiin tänään :) Tsemppiä kaikille! Ja mukavaa viikonloppua!
 
Uusi laihduttaja ilmoittautuu mukaan.

Pituus 163cm (<-viimeinen virallinen mittaus, todellinen ehkä 162cm)
Aloituspaino (6.9) 70,2kg
Nyt 66,4kg
Pudotus viime viikosta -0,5kg
Pudotus yht. -3,8kg (laihdutusta takana 5vko:a, keskimäärin 0,76kg/vko)
Tavoite I 62kg, II 58kg

Mun virallinen mittauspäivä on sunnuntai, mutta aika liki sama varmaan huomennakin.

Taustaa sen verran, että tavoitepaino 58kg on paino ajalta ennen esikoisen (synt. 2008) odotusta ja vielä noin vuosi synnytyksestä. Ensin taivottavasti saavutettavissa oleva tavoite 62kg on paino ennen toista raskautta. Kuopus syntyi heinäkuun helteillä. Painoa kertyi raskausaikana 16kg, josta 8kg lähti viikossa ja toiset 8kg pysyi tiukasti kropassa seuraavat 6vkoa "laihdutusyrityksestä" huolimatta. Siispä päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa dieetin.

Ensin lueskelin kaikkia ihmedieettejä, mutta päädyin yrittämään yksinkertaisesti vain kalorien laskentaa. Otin tavoitteekseni 1300kcal/päivä ja se on suht hyvin pitänytkin. Paino vain tippuu hitaammin kuin mitä odotukset oli.
 
byäääää!

Äsken kävin välipuntarilla ja JOO vaikka oonkin syöny jo tänään ni silti itkettää ihan ku vaaka näytti nyt 69,7! No joo, eilen oli "herkkuperjantai" ja tuli syötyy minilihapullia dippikastikkeella IHAN LIIKAA! Näköjään se on H*LV*T*N pienestä kiinni.. piru sentään :ashamed:

Tervetuloa uusille pudottajille! Jos jonkun nimi jäi nyt puuttuu tolta listalta ni oon pahoillani, parannan tapani ja tarkastan paremmin. Tällä viikolla vähän hopulla tullu lista päivitettyy.

Mun piti siis päästä tavoitteeseen 68 kiloa nyt maanantaina, mutta näköjään se siirtyy viikolla eteenpäin. *marmattaa omaa pölöyttään* Koitan vaan pohtii että mitä muuta mä oon syöny viikolla liikaa ku eilen niitä lihapullia, ei tollanen nousu taas parista minipullasta kiinni oo. aargh, tarkastaa annoskokoja taas :)

sit viel sen verran että WOU NIASET MITÄ PUDOTUKSIA TÄLLÄVIIKOLLA!!!!!!! 12.9 kiloa ollaan yhteensä huvennuttu viikossa! Se on kuulkaa ihan hirmuinen määrä!!!:flower::kiss::vampire::heart::D:cool: ja kaikk imuutkin hymiöt perään!!!
 
Huomenta!

Jälleen punnituspäivä.

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:58,5kg
Pudotusta viime viikosta:0,5kg
Pudotusta yhteensä:8,5kg

Viikonloppuna oli parit synttärit, mutta sain pidettyä itseni niin etten kakkua syönyt palaakaan=)
Nyt alkaa jo ihmiset huomaamaan, että oon laihtunu.
Pitäis mennä vähän vaatekaupoille ostelemaan uusia housuja. Meinaa noi vanhat housut pikkusen lököttää.
Enää pudotettavaa olis jäljellä 3,5kg.
Katsotaan sitten taas uusi tavoite.
 
Hienoa Maraiitti ja Brown Eyed Girl, miinuksilla avattu viikko :)
Tämä negatiivinen kehitys toivottavasti jatkuu edelleenkin.

nyyttimyy tuo on kiva juttu, että pidät kirjaa noista viikon yhteisistä pudotetuista kiloista! Olisikohan liikaa vaivaa kuljettaa niistä listaa mukana tuossa päivityksessä. Siis esim että
vk 35 yhteispudotus -10 kg
vk 36 yhteispudotus -9,8 kg
vk 37 yhteispudotus -5, 6 kg jne?
Vois olla kiva seurata noita viikkoja...
tai en tiedä, mitä muut sanotte?

Keskiviikkoa odotellessa ... :)
 
Heippa!

No niin tasan 84kg näytti vaaka vielä tänäänkin...

nöpö80
pituus: 158cm
paino nyt: 84kg
pudotus:

Oikeesti mä en enää tiedä minkä voin laittaa alotuspainoksi, kun olen niin tuhat kertaa alusta aloittanut. Pahimmillani olen sen 97kg joskus painanut, mutta nyt jo yli pari vuotta pyörinyt tässä 80-85 kg:n välissä. Vaan nyt se on loppu, tästä lähtien suunta on alaspäin ja sen jälkeen kadotetut läskit eivät enää palaa!

Mukavaa viikkoa kaikille =)
 

Yhteistyössä