täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

[QUOTE="Minni";27000282]Te jotka käytätte korkkareita usein niin ei oo jalat hyvässä kunnossa vanhempana :( Itse käytän max kerran vk.[/QUOTE]

Mietitään sitä sitten vanhempana! Ja mun mummo käveli korkkareissa 82 vuotiaaksi saakka, eli kuolemaansa asti. Hyvässä kunnossa oli jalat! =)

"hmmm"
astroblade onko susta kuvaa jossa sulla olisi suu kiinni ja katsoisit suoraan kameraan? Aina suu raollaan ja epäluonnollinen sivuposeeraus, joka saa sut näyttämään epänormaalilta. Paljon kauniimpi olisit jos katsoisit normaalisti kameraan ilman tekotaiteellisia poseerauksia ja vaikka hymyilisit.

"vieras"
[QUOTE="hmmm";27001044]astroblade onko susta kuvaa jossa sulla olisi suu kiinni ja katsoisit suoraan kameraan? Aina suu raollaan ja epäluonnollinen sivuposeeraus, joka saa sut näyttämään epänormaalilta. Paljon kauniimpi olisit jos katsoisit normaalisti kameraan ilman tekotaiteellisia poseerauksia ja vaikka hymyilisit.[/QUOTE]

Anna jo Astron olla! Tautisen sekopää akka, häipyisit täältä. Mene jo pois ahdistava häirikkö!

[QUOTE="hmmm";27001044]astroblade onko susta kuvaa jossa sulla olisi suu kiinni ja katsoisit suoraan kameraan? Aina suu raollaan ja epäluonnollinen sivuposeeraus, joka saa sut näyttämään epänormaalilta. Paljon kauniimpi olisit jos katsoisit normaalisti kameraan ilman tekotaiteellisia poseerauksia ja vaikka hymyilisit.[/QUOTE]

tuu sie kuvaamaan minuu sit?

• Tykkää
Reactions: idunnor ja Data
[QUOTE="vieras";27001570]Jalkaterapeutit on eri mieltä, mutta kukin toki tyylillään. Vastikään oli juttu lehdessä, missä jalkaterapeutti antoi ohjeajat siihen, miten kauan minkäkin korkuisia korkoja saisi maksimissaan käyttää.[/QUOTE]

Millaisia ongelmia korot tuo?

[QUOTE="vieras";27001570]Jalkaterapeutit on eri mieltä, mutta kukin toki tyylillään. Vastikään oli juttu lehdessä, missä jalkaterapeutti antoi ohjeajat siihen, miten kauan minkäkin korkuisia korkoja saisi maksimissaan käyttää.[/QUOTE]

Jaa, mulle taas fysiatrian erikoislääkäri sanoi,et mun pitää kävellä sellasilla kengillä missä ois korkoa,ettei mun kintulle sovi tasainen pohja. Joten lääkärin pyynnöstä aion jatkossakin käyttää kenkiä koroilla :D

"..."
Bootypeppi, eli siis tarkoittaa että koska ollaan jo keski-ikäisiä, meidän pitäisi käyttää ainoastaan tummia jakkupukuja, kauluksettomia jakkuja ja löysiä kukkaleninkejä yhdistettynä Eccon mataliin kävelykenkiin.

Minusta on erittäin säälittävää että tiettyyn ikään päästyään naisen pitäisi alkaa hukkua massaan. Nämä jotka sitä toivottavat, saavat ihan kaikessa rauhassa minun puolestani tehdä niin itse, kun ehtivät keski-ikään.
Ei, vaan se tarkoittaa sitä, että keski-ikäisenä ei tarvitse ahtautua liian tiukkoihin housuihin tai laittaa napapaitaa näyttääkseen hyvältä ja seksikkäältä, vaan sen voi tehdä tyylikkäämminkin.

• Tykkää
Reactions: rops
Tuosta Turkilmasin kuvasta intouduinpa minäkin laittamaan ennen ja nyt kuvan. Ensviikolla tulee pyöreät 30 täyteen ja tuossa toisessa kuvassa ole tasan 20. En mielestäni ole ihan kamalastin vanhettunut. Lihonnut vain :p

Muoks. Huomasin myös, että kirjahylly on saanut lisää täytettä kymmenessä vuodessa :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="...";27002243]Ei, vaan se tarkoittaa sitä, että keski-ikäisenä ei tarvitse ahtautua liian tiukkoihin housuihin tai laittaa napapaitaa näyttääkseen hyvältä ja seksikkäältä, vaan sen voi tehdä tyylikkäämminkin.[/QUOTE]

Ei tietenkään mutta sillä ei ole enää mitään väliä :)

[QUOTE="...";27002256]No okei, jos tässä on vaihtoehto niille valkoisille pöksyille, niin laita ne valkoiset.[/QUOTE]

Valkosia housuja ei täällä mun päällä ole vielä nähtykkään. Ja todellakin laitan nuo kirkkaan keltaiset päälleni mieluummin :)

Yhteistyössä