Sä oot kyllä jollain oudolla tavalla lumoava. Sua vois katsella vaikka kuinka kauan eikä koskaan kyllästyisi...
Sä oot kyllä jollain oudolla tavalla lumoava. Sua vois katsella vaikka kuinka kauan eikä koskaan kyllästyisi...
Mut rakas on olemassa sellainen asia kuin tekijänoikeuslaki.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekäänBlogisti on kyllä tunnettu amerikassa, ei suomessa niinkään. Saahan täällä muutkin käyttää julkkisten kuvia avattarina, ja minä sanoin, että kuva on netistä. Tykkään ko. blogistista. En jaksa jankata niinkin yksinkertaista asiaa minkä olen jo täällä sanonut.
Haluan pitää jonkinlaisen yksityisyyteeni, vaikka olenkin palstalla oma itseni, yksityisyys on sellainen joka jokaiselle suotakoon. Näin ainakin luulin.
Hyvää yötä!
Joo, mutta noissa Phoebe yms. kuvissa se on ilmiselvää, että kuva on hassuttelukuva, eikä oikea kuva kirjoittajasta.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekään!
Joo, myönsit kuvan olevan netistä siinä vaiheessa, kun olit sen esittänyt palstalle ja kommentoinut hölmöä "poseeraustasi", ja joku kaivoi blogin esiin. Eipä tuota oikein voi kiistääkään, ellei ala feikata olevansa blogisti.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:Saahan täällä muutkin käyttää julkkisten kuvia avattarina, ja minä sanoin, että kuva on netistä.
Haluan pitää jonkinlaisen yksityisyyteeni, vaikka olenkin palstalla oma itseni, yksityisyys on sellainen joka jokaiselle suotakoon.
Sinä sanoit "Jotta saatta louksuttaa tuosta poseerauksesta! ", et puhunut mitään siitä, että et itse ole kuvassa. Sen jälkeen otit kiitokset vastaan, etkä korjannut vieläkään muiden käsitystä, kuka kuvassa on.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekäänBlogisti on kyllä tunnettu amerikassa, ei suomessa niinkään. Saahan täällä muutkin käyttää julkkisten kuvia avattarina, ja minä sanoin, että kuva on netistä. Tykkään ko. blogistista. En jaksa jankata niinkin yksinkertaista asiaa minkä olen jo täällä sanonut.
Haluan pitää jonkinlaisen yksityisyyteeni, vaikka olenkin palstalla oma itseni, yksityisyys on sellainen joka jokaiselle suotakoon. Näin ainakin luulin.
Hyvää yötä!
Ihan perus perunamaan tallaajahan minä olen. Nikki voikin viitata enemmän siihen mitä sit sisältä löytyy :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987160:Et tee nickillesi oikeutta! Onneksi...
Sulla kans on tosi kauniit silmät
Millään ei näe niin hyvin kuin silmälläIhan perus perunamaan tallaajahan minä olen. Nikki voikin viitata enemmän siihen mitä sit sisältä löytyy :saint:
Kiitos, silmät on ihan kivat päässä olla - niillä melkein näkeekin jotain.
Tsiisus mikä nainen!!! :headwall:[/URL][/IMG]
wau! jos vielä harrastaisin naisia, niin sinut ottasin ehdottomasti :kiss:[/URL][/IMG]
Mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26987846:wau! jos vielä harrastaisin naisia, niin sinut ottasin ehdottomasti :kiss:
menin naimisiinAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26987859:Mitä tapahtui?
Lepakot rupiaa oleen melko uhanalaisiaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;26987861:menin naimisiin
Oho kiitos, kuin myös!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26987846:wau! jos vielä harrastaisin naisia, niin sinut ottasin ehdottomasti :kiss:
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26986215:Kateeks käy miestäs...
Onks sun mielestä ok kopioida toisen blogista kuva ja esitellä sitä omakuvanaan?Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986283:Siis mitä!?!
Täällähän on joku ihme ajojahti ollut käynnissä ja on jaksettu nähdä ihan vaivaa :kieh:
Mä mihinkään ole hävinnyt, täällä oon ja tuun aina olemaan, vaikka en täällä jouda asumaankaan, niinkuin jotkut olettaa.
PS. Eikö ollutkin komea poseeraus? Olen ihan samaa mieltä
Ehkäpä olisi syytä suoda se yksityisyys myös tälle amerikkalaiselle blogistille, eikä esitellä hänen kuviaan ominaan? Vähän eri asia pelleillä jollain maailmanlaajuisesti tunnetulla julkkiksella kuin jollain yksityishenkilöllä.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekäänBlogisti on kyllä tunnettu amerikassa, ei suomessa niinkään. Saahan täällä muutkin käyttää julkkisten kuvia avattarina, ja minä sanoin, että kuva on netistä. Tykkään ko. blogistista. En jaksa jankata niinkin yksinkertaista asiaa minkä olen jo täällä sanonut.
Hyvää yötä!
Ihana kuva :heart: