[QUOTE="Minni";27000282]Te jotka käytätte korkkareita usein niin ei oo jalat hyvässä kunnossa vanhempana Itse käytän max kerran vk.[/QUOTE]
Mikä on se vanhempana?
Mikä on se vanhempana?
Oi kamala...Uaeat lihavat pitävät itseään kauniina, monikaan ei omist kokovartalopeiliä. Sinulla kuitenkin isot kasvot, ettet edes sillä voi hämätä itseäsi ja muita. Järkkyä! Nuori ihminen!
Kääk miten söpösiä olette! Tekis mieli rutistaa teitä Jatkakaa samaan malliin
Kyllä mä luulen, että kun on oikean kokoiset kengät ja huolehtii kintuistaan muutenkin niin siitä haittaa ole.Mietitään sitä sitten vanhempana! Ja mun mummo käveli korkkareissa 82 vuotiaaksi saakka, eli kuolemaansa asti. Hyvässä kunnossa oli jalat! =)
Ajalla ei ole vaikutusta suhun...
On se nykyään pantavampi eli ajalla on myönteinen vaikutus.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27001317:Ajalla ei ole vaikutusta suhun...
Jalkaterapeutit on eri mieltä, mutta kukin toki tyylillään. Vastikään oli juttu lehdessä, missä jalkaterapeutti antoi ohjeajat siihen, miten kauan minkäkin korkuisia korkoja saisi maksimissaan käyttää.Kyllä mä luulen, että kun on oikean kokoiset kengät ja huolehtii kintuistaan muutenkin niin siitä haittaa ole.
On kyllä pakko olla tuon kommentoijan kanssa samaa mieltä, sinulla on melko ihmeellisiä nuo poseeraukset. Yritä huviksesi ottaa yksi kuva suoraan edestä, normaalilla ilmeellä.
Ei, vaan se tarkoittaa sitä, että keski-ikäisenä ei tarvitse ahtautua liian tiukkoihin housuihin tai laittaa napapaitaa näyttääkseen hyvältä ja seksikkäältä, vaan sen voi tehdä tyylikkäämminkin.Bootypeppi, eli siis tarkoittaa että koska ollaan jo keski-ikäisiä, meidän pitäisi käyttää ainoastaan tummia jakkupukuja, kauluksettomia jakkuja ja löysiä kukkaleninkejä yhdistettynä Eccon mataliin kävelykenkiin.
Minusta on erittäin säälittävää että tiettyyn ikään päästyään naisen pitäisi alkaa hukkua massaan. Nämä jotka sitä toivottavat, saavat ihan kaikessa rauhassa minun puolestani tehdä niin itse, kun ehtivät keski-ikään.
No okei, jos tässä on vaihtoehto niille valkoisille pöksyille, niin laita ne valkoiset.