täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

[QUOTE="...";26998269]No jos haluat näyttää säälittävältä keski-ikäiseltä naiselta, joka yrittää epätoivoisesti näyttää teiniltä, niin jatka toki. Mielestäni ne aikaisemmat kuvasi ovat olleet paljon paremman näköisiä.[/QUOTE]

Kiitos kiitos :)

[QUOTE="...";26998269]No jos haluat näyttää säälittävältä keski-ikäiseltä naiselta, joka yrittää epätoivoisesti näyttää teiniltä, niin jatka toki. Mielestäni ne aikaisemmat kuvasi ovat olleet paljon paremman näköisiä.[/QUOTE]

Bootypeppi, eli siis tarkoittaa että koska ollaan jo keski-ikäisiä, meidän pitäisi käyttää ainoastaan tummia jakkupukuja, kauluksettomia jakkuja ja löysiä kukkaleninkejä yhdistettynä Eccon mataliin kävelykenkiin.

Minusta on erittäin säälittävää että tiettyyn ikään päästyään naisen pitäisi alkaa hukkua massaan. Nämä jotka sitä toivottavat, saavat ihan kaikessa rauhassa minun puolestani tehdä niin itse, kun ehtivät keski-ikään.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor
teuteu
Nyt pakko hiukan sivusta huudella..

Miksi te mustat lähdette tuon yhden haukkujan leikkiin mukaan?

Monesko kerta tämäkin on kun Suzie (en muista sun vanhaa nikkiä), tulet kuvaketjuun laittamaan kuvaasi ja lopulta se päättyy siihen kun pahoitat mielesi tuon yhden idiootin haukuista?
Tässä välissä on tietenkin sivukaupalla vääntöä suuntaan ja toiseen...

Miksi ette vaan voi jättää kommentoimatta?
Miksi on pakko hyppiä sen harmaan tahdon mukaan?

• Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Mun mielestä se että joku kehtaa haukkua jotakin tällaisissa ketjuissa kertoo ainoastaan siitä kirjoittajasta itsestään. Ei kukaan joka omaa terveen itsetunnon vaivautuisi tuohon. Jos minua ei jonkun naama miellytä niin olen hiljaa enkä asiaa kommentoi. En ymmärrä mitä toinen aikuinen ihminen voi saavuttaa muita haukkumalla? hyvää mieltä? Ainoa syy on kateus, mutta jos on ulkoa ruma niin eikö kannattaisi pyrkiä olemaan sisäisesti kaunis?

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Nyt pakko hiukan sivusta huudella..

Miksi te mustat lähdette tuon yhden haukkujan leikkiin mukaan?

Monesko kerta tämäkin on kun Suzie (en muista sun vanhaa nikkiä), tulet kuvaketjuun laittamaan kuvaasi ja lopulta se päättyy siihen kun pahoitat mielesi tuon yhden idiootin haukuista?
Tässä välissä on tietenkin sivukaupalla vääntöä suuntaan ja toiseen...

Miksi ette vaan voi jättää kommentoimatta?
Miksi on pakko hyppiä sen harmaan tahdon mukaan?
En minä ole tässä ketjussa pahoittanut mieltäni kertaakaan, enkä muista että muissakaan ketjuissa olisin oikeasti niin tehnyt. Kaikkia ei voi miellyttää. Täytyy olla aika huono itsetunto jos ajattelee että ihan joka ikinen maailman ihminen tykkäis kaikkien muiden ihmisten ulkonäöstä.

Ja äsken kommentoin vaan tuota pukeutumisjuttua.

Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Tämä on vain nettipalsta, ei oikeaa elämää, se on jossain ihan muualla. =)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26998642]Mun mielestä se että joku kehtaa haukkua jotakin tällaisissa ketjuissa kertoo ainoastaan siitä kirjoittajasta itsestään. Ei kukaan joka omaa terveen itsetunnon vaivautuisi tuohon. Jos minua ei jonkun naama miellytä niin olen hiljaa enkä asiaa kommentoi. En ymmärrä mitä toinen aikuinen ihminen voi saavuttaa muita haukkumalla? hyvää mieltä? Ainoa syy on kateus, mutta jos on ulkoa ruma niin eikö kannattaisi pyrkiä olemaan sisäisesti kaunis?[/QUOTE]

Joku haluaa vain huomiota ja jatkaa sitä niin kauan kuin te jaksatte siitä provosoitua. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa miltä kukakin näyttää tai on näyttämättä. Äiti-ihmiset, eikä tunnista maailman vanhinta kikkaa, jota jo lapset käyttää huomion saamiseksi.

hääähh
[QUOTE="...";26998084]Apua! Sinä näytät yleensä tosi hyvältä kuvissa, mutta tuo on kyllä aika järkky. Nuo farkut kannattaa unohtaa kaappiin, ja otsan nosetlulla aikaan saatu silmien suurennus ei oikeasti toimi, kun itselle peilin edessä.[/QUOTE]

Siis mit vit...? hyvältähän näyttää nuo farkut Bootyn päällä. Voi kun voisin itsekin laittaa tuollaista päälleni :(

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26987266:
Katsokaapa ketjun ensimmäisiä kuvia, ei taida olla omia nekään
Nouuuuh??! Eikö ekalla sivulla olekaan Lilii ja Triplaisä omilla kasvoillaan?! :O Kaikki varmasti luulivat niin. :( :(

P.S. Ne kuvat vie linkkinä suoraan nettisivulle mistä ne on otettu, eivät aijaahan...

Yhteistyössä