Tätä miestä JOKAINEN nainen panisi!

  • Viestiketjun aloittaja Totuus
  • Ensimmäinen viesti
Kerran kuumehoureunessa löin sitä turpaan. Tunsin ihan superrealistisesti miten märkä sen suu oli, hyi se oli ällöä (luulen että oikeesti kissa tai koira kävi nuuskimassa kättä, kun nukuin mummin sohvalla)
 
Mää oon aina ajatellu sitä enemmän kuutiopäänä, kolmiulotteisuus nääs. Mallia Ridge Forrester :LOL:
Ei nyt noin monimutkaisesti saa ajatella, menee pää (neliö, kuutio tai muu) sekasin :)

Mut joo, ei, Ridge ei ole mulle neliöpää, koska sen pää on kumminkin aika pitkä. Samoin Fortunate ei todellakaan ole mikään neliöpää (takapuolta en voi kommentoida kun en ole nähnyt :D).
Neliöpää on lyhyt, leveä ja tietenkin nelikulmainen.
 
Niin-in.... naura vaan toisen traumoille :D
Se sama neliöpäinen hiippari esiintyi mun unessa jo 5-6 -vuotiaana, jolloin olin putoamassa avantoon (luistinradalla :D) ja se oli siellä ja sanoi: "Minä olenkin jo odottanut sinua!" Hyiiiii. Onneksi äiti pelasti :D
Sori :ashamed:

Mää näin lapsena unta jossa oli "kuparinen mies". Sillä oli semmoisesta metalliputken tapaisesta vartalo ja raajat, ja todella iso pyöreä pää. Se väijyi muka mua meillä kotona, ja koulumatkan varrella. *puist*
 
pyh
Olen järkyttynyt miten huono maku teillä on :( Yhteenkään en koskisi. Mikä tuo ensimmäinen ukkelikin muka oli?? Laittakaa nyt jotain kunnollista ja tavallista miestä, ei mitään sliipattuja tai ylitreenattuja pikkupoikia eikä ylivanhoja karvapäitä! Hyi :X
 
"vieras"
Ei varmasti kaikki. Itselleni toi ap:n linkittämä kelpais mieluusti, niin varmasti monelle muullekin, mutta esim. kaverini mielestä tuo olis varmasti liian "nössön" oloinen.
 
Kelle olen kateellinen, jos sanon, ettei sinänsä ihan kelvolliset raamit riitä..
Että jos tuollainen komistus tähän astuisi, ja vaan ilmottaisi, että nyt pannaan...
en ehkä heti ryhtyisi leikkiin. Pitää sitä ensin vähän riiustaa....
Mä kans tässä mietin että kelle tässä nyt sitten ollaan ap:n mielestä kateellisia? Tolle linkkaamalleen nolonnäköiselle ukolle vai? Muistuttaa mun lapsuudenkaveria ulkonäöltään, brr...
 

Yhteistyössä