Tätä miestä JOKAINEN nainen panisi!

  • Viestiketjun aloittaja Totuus
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Musta on jotenkin muutenkin aika harvinaisen lapsellista yrittää hakee provoa aiheesta JOKAINEN panisi, kun sellaista ihmistä ei varmasti löydy koko maapallolta, joka saisi kenet tahansa sänkyynsä. Ei miestä eikä naista. Ihmisillä on niin erilaisia makuja - ja hyvä niin. Ja kaikki ihmiset maailmassa ei pane ketään, koskaan. Ei koko elämänsä aikana.
 
"Laura88"
Mulla on oikeesti niin, että näiden kuvien miehet eivät kyllä sytytä alkuunkaan. Pikemminkin päinvastoin. Mulle se on vaan niin, että jos mies on näin huolitellun + ulkonäkötreenatun näkönen, niin se synnyttää negatiivisen reaktion. Jotenkin iskee sellainen fiilis, että ei ole erityisen fiksu ja syvällinen tapaus. Ja tietysti tänne tulee joku kertomaan omasta miehestään, joka on Jason Momoan raamit omaava herkkä runoilijapoju, mutta epäilenpä.

Kyllä mulle silti ulkoinen olemuskin merkitsee paljon, sitä en kiistä. Mutta ihan erilainen lookki kuin esim. nämä miehet. Ja uskon, että hieman samaan suuntaan ajattelevia naisia on aika paljon.

Niin en siis panis moisen kanssa. Toisaalta kenties jollain heikkona hetkenä olis voinut tommoseenkin "sortua", mutta silloinkin se olisi johtunut enemmän muista syistä. Kuten siitä, että itsetuntoni ei (etenkään muutama vuosi sitten) ollut kauhean korkea. Silloin jo se, että moniin naisiin vetoava tyyppi olisi tullut iskemään, olisi hivellyt sen verran itsetuntoa, että olis saattanut hairahtua...
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80 ja Kissimi

Yhteistyössä