Tätä kumppanini ei tiedä minusta...!

  • Viestiketjun aloittaja inox
  • Ensimmäinen viesti
Nämä kolme...
Alkuperäinen kirjoittaja aviomieäs:
- että ajoin vahingossa meidän kissan yli ja se kuoli (meni ohikulkijan piikkiin)
- hautasin sen kompostiin enkä pihamaalleemme niin kuin lupasin
- kusen yläkerran lavuaariin kun siellä ei ole wc-tä
...voisivat olla mieheni kirjoittamia ; ) Veikkaan, että jos kissamme olisi ulkokissa ja hän ajaisi sen päälle, hän ei tunnustaisi ja luultavasti hautaisi juurikin kompostiin. Tuosta lavuaariin pissaamisesta hän on kerran jäänyt kiinnikin ; ) Niin ja mikä jottei hän voisi sitä mäkikuismaakin popsia, sillä hän uskoo vitamiineihin ja luontaistuotteisiin : )

Minun mieheni ei tiedä, että seikkailen täällä Elleissä välillä työaikana (lähinnä nyt kuitenkin tauoilla).
 
väimö
mieheni ei tiedä, että hänen kaverinsa yrittävät iskeä minua, kun miehen silmä välttää... jos yhtään näyttäisin vihreää valoa, niin näiden miesten kaveruus mieheeni jäisi kakkoseksi. Kai se on joku miehinen saalistusvietti kokeilla kepillä jäätä, josko varatulta pikkuvaimolta irtoaisi. Tai onhan niitä kai vastaavia naisiakin, jotka vikittelevät kavereidensa miehiä.
 
vaimo ja salamiehet
Alkuperäinen kirjoittaja väimö:
mieheni ei tiedä, että hänen kaverinsa yrittävät iskeä minua, kun miehen silmä välttää... jos yhtään näyttäisin vihreää valoa, niin näiden miesten kaveruus mieheeni jäisi kakkoseksi. Kai se on joku miehinen saalistusvietti kokeilla kepillä jäätä, josko varatulta pikkuvaimolta irtoaisi. Tai onhan niitä kai vastaavia naisiakin, jotka vikittelevät kavereidensa miehiä.
Minä kertoisin ainakin jonkun miehen yrittäneen iskeä. Olen kertonut yhdestä miehestä.. Mies ei tiedä kuinka monta panoa mulla on ja keitä tapaan. Lista on pitkä mitä salaan mieheltäni...
 
Joku edellisista
Ai niin sitakaan puolisoni ei tieda etta exani oli ex-rikollinen, ja vankilassa istunut.

Eika sita etta kun kerran kun luulin/nain hanen olevan kiinnostunut muiden naisten katsomisesta seuraava paiva meni jarkevissa merkeissa mm. paata ovenkarmiin hakatessa.


 
Synti-Sirpa
Mieheni ei tiedä, että olen sairastanut suhteemme aikana kerran klamydian. Sain sen yhdeltä salarakkaaltani suojaamattomassa seksissä. Kotona harrastamme seksiä käyttäen kondomia, koska muu ehkäisy ei sovi minulle. Tauti meni huomaamatta ja parani oikeilla lääkkeillä.
 
Nollatoleranssi
Mieheni ei tiedä, että olen kaatanut hänen viinojaan viemäriin, kun juominen on mennyt överiksi. Joskus mies epäili, että mihin sitä viinaa on mennyt? Sanoin krapulaiselle ukolle, että itte oot juonut.
 
Pikku nainen
Mieheni ei tiedä että mä otan ihan hexxxtisti stressiä typeristä asioista, kuten mitä ostaisin hänelle syntymäpäivälahjaksi. Tästä vaivasta yritän päästä eroon kun oikeasti kuitenkin tiedän ettei ne lahjat ole tärkeintä vaan teot.
 
Mussukkainen..
Mieheni tietää että olen bi, mutta ei sitä että olen "pahasti" alkanut lepakoitumaan. Seksi miehen kanssa ei kiinnosta enää pätkääkään, ei oman eikä vieraan. Katselen vain kauniita naisia ja kerään tässä rohkeutta lähteä omille teilleni.
 
pikku nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Mussukkainen..:
Mieheni tietää että olen bi, mutta ei sitä että olen "pahasti" alkanut lepakoitumaan. Seksi miehen kanssa ei kiinnosta enää pätkääkään, ei oman eikä vieraan. Katselen vain kauniita naisia ja kerään tässä rohkeutta lähteä omille teilleni.
Hih, toi oli aika hyvä, varsinkin jos sun miehesi on sattumoisin joku perusäijä-machojuntti ;) Palaathan kertomaan miten meni?
 
Ilkiö-exmies
ex-vaimoni ei tiedä, että puhkoin hänen käsilaukustaan löytämäni kondomit nuppineulalla ja että ruiskutin injektioruiskulla tärpättiä hänen intiimipyyhkeisiinsä. Eikä sitä, että kun huomasin mieliviskipulloni vajuvan aina sillä aikaa kun olin matkoilla, että se olin minä joka kaadoin pullosta viskit parempaan talteen ja kusin tilalle. Kippis vaan salarakas!
 
hupsis ku
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkiö-exmies:
ex-vaimoni ei tiedä, että puhkoin hänen käsilaukustaan löytämäni kondomit nuppineulalla ja että ruiskutin injektioruiskulla tärpättiä hänen intiimipyyhkeisiinsä. Eikä sitä, että kun huomasin mieliviskipulloni vajuvan aina sillä aikaa kun olin matkoilla, että se olin minä joka kaadoin pullosta viskit parempaan talteen ja kusin tilalle. Kippis vaan salarakas!
Olitpa katkera ja niin mustasukkainen. Et tiedä mitä vaimosi teki sinulle monesti, ei oikein huvittaisi kertoa ...hmm
 
enkelipoika
Mieheni ei tiedä, että ihastuin kerran poikamme opiskelukaveriin, joka oli minua yli 20 v. nuorempi. Tunne oli muuten molemminpuolinen ja sitä kesti yli vuoden. Mitään ei tapahtunut, koska järkikin sanoi, että tämä on ihan älytön juttu ja pitää käyttää harkintaa. Tämä ihastumiskuvio päättyi siihen, kun poika muutti työn perässä muualle. Tämä nuori mies toi paljon valoa elämääni.
 
S-hoo
Mieheni ei tiedä:
-että minulla oli yhden yön juttu opiskelukaverini kanssa vähän ennen raskaaksi tuloani
-että olen juuri tällä hetkellä palavasti ihastunut minut leikanneeseen lääkäriin ja ajattelen vain häntä
-että suunnittelen vakavasti muuttavani töihin naapurikaupunkiin ja eroavani
-että syön mielialalääkkeitä nukahtamistarkoituksessa
 
you oughta know
Ei taida mies tietää kuinka herkkä ja haavoittuva oikeastaan olen

eikä sillä ole mitääään tietoa siitä kuinka paljon seksiä ajattelen ja kuinka törrrkeitä fantasiani ovatkaan (tämä kupla ois joskus kiva puhkaista).

hän ei VARMASTI KOSKAAN uskoisi että saan yksin alle minuutin, -aina, ja hänen kanssaan en koskaan.

Mies ei tiedä että mieleni on kauniimpi kuin hän tietää ja aikeeni ovat puhtaat.
 
Toinen mussu...
Alkuperäinen kirjoittaja Mussukkainen..:
Mieheni tietää että olen bi, mutta ei sitä että olen "pahasti" alkanut lepakoitumaan. Seksi miehen kanssa ei kiinnosta enää pätkääkään, ei oman eikä vieraan. Katselen vain kauniita naisia ja kerään tässä rohkeutta lähteä omille teilleni.

Mieheni aavistelee, että olisin bi, mutta ei tiedä sitä, että mulla on ollut säpinää huomattavasti nuoremman työkaverini kanssa, emme tosin ole päätyneet vielä suutelua ja kähmimistä pidemmälle.
Jännittävää ja ihanaa!
 
leena80
aika hyvä . Mulla onnistunut toi hieromasauva aika kauan kunnes pari viikkoa sitten
katselin erotiikkaa ja hieroin dildolla itseäni niin en kuullut kun mieheni tuli normaalia aikaisemmin töistä. Olisin odottanut että olisi innostunut ja tullut mukaan mutta ei kuin tuhahti ja melkeinpä suuttui kun käytän yksin leluja. Onko muilla samoja kokemuksia ?
 
supiQ
...että olen pettänyt häntä kahddesti ollessani niin humalassa, etten edes muista kerroista mitään
...etten pidä häntä enää viehättävänä lihomisen vuoksi
...että toivoisin saavani parempaa seksiä (mies on niin väsynyt töistä että seksi jää heikoksi suoritukseksi, en kuitenkaan viitsi valittaa, ettei seksi lopu kokonaan)
...että lähes kaikki hänen miespuoliset kaverinsa (ei lähimmät ystävät) ovat yrittäneet iskeä minua
...että pissaan joskus suihkussa :D
...että ajattelen seksiä lähes koko ajan
...että pidän hänen exiään rumina ja typerinä
...että surffaan netissä "raskaina työpäivinä"
...että toivoisin hänen tienaavan enemmän ja olevan fiksumpi ja koulutetumpi
..että katselen muita miehiä ja mietin millaisia he ovat sängyssä
...että flirttaan työmatkoilla suhteellisen estottomasti
...etten tiedä haluanko jatkaa enää pitkään yhdessä
...että pelkään, ettei hän tule toimeen omillaan
...että pidän häntä hieman yksinkertaisena
...että suhteemme on vaakalaudalla





 
Sixx
Jestas, oonko mä kirjoittanu tän enkä muista??!


Alkuperäinen kirjoittaja Puoli vuotta yhdessä:
Kumppanini ei tiedä:

- Että mulla on tilillä paljon enemmän rahaa kuin hänellä (työni on nimittäin paljon huonompi palkkaista kuin hänen).

- Että pussailin toisten miesten kanssa kun olin vielä exäni kanssa avoliitossa

- Entisten seksikumppanien määrää

- Että mua ärsyttää hänen paras kaverinsa (joka kokee mut kilpailijaksi ja se on minusta todella kakaramaista ajattelua kolmekymppiseltä mieheltä)

- Että mun entinen suhteeni on antanut mulle sellaisia tunnevammoja jotka EHKÄ tulevat vaikuttamaan tähän suhteeseen (tästä joudun kuitenkin kertomaan pian)

- Että mulla on kotona seksileluja (pian tutustutan hänet niihin :))

- Kaikkia mun huonoja ominaisuuksia joihin ei ole vielä päässyt tutustumaan

- Että mä tiedän jo mahdollisten tulevien lasteni nimet
 
:o)
Rakastan miestäni hyvin paljon, mutta hän ei tiedä että

-pissaan (myös!) suihkussa ;o)
-haluaisin hänen treenaavan kroppaansa ja ihailen treenattuja miehiä (sitä enemmän, mitä timmimmässä kunnossa itse olen)
-tyydytän itseni, kun en jaksa hänen liian pitkiä esileikkejään
-haluan fyysisesti jo ties kuinka monetta vuotta erästä henkilöä ja tunne on molemminpuolinen (mies itse asiassa tietää tuon, meillä on aika avoin suhde mitä seksiin tulee, mutta ei tiedä sitä, kuinka usein tätä ihmistä "siinä mielessä" ajattelenkaan)
 
Tapula
Mieheni ei tiedä, että kestän yhdessäoloa vain sen takia, että olen löytänyt isokaluisen miehen täyttämään hänen pienikaluisuutensa takia epätyydyttävää seksielämääni.
Hän ei myöskään tiedä, että olen kertonut tälle isokaluiselle ystävälleni, mieheni vajavaisuudesta. Olen jopa näyttänyt kännykkäkameralla ottamani valokuvan, jota mieheni luulee minun ihailevan yksinäisinä hetkinäni.
Hän ei myöskään tiedä, että suurin osa ystävättäristäni tietää edelläkerrotut asiat ja että hänen pieni kalunsa on yhteine naurunaiheemme.
Mieheni ei myöskään tiedä, että pystyn saamaan yhdynnässä raikuvia orgasmeja.
 

Yhteistyössä