Tätä kumppanini ei tiedä minusta...!

  • Viestiketjun aloittaja inox
  • Ensimmäinen viesti
harras toive
Mieheni ei tiedä, että olen pohjimmiltani hyvin uskonnollinen ihminen, tykkään veisata virsiä aina ja kaikkialla ja toivoisin, että hän lähtisi kanssani kirkkoon jumalanpalvelukseen.
 
kukkuk
Mieheni ei tiedä:

-kuinka paljon syöpöttelen herkuilla, niitä kuitenkaan nielemättä.

-että ajattelen päivittäin seksiä toisten miehien kanssa ja fantasioin

-kuinka mustasukkainen hänestä olenkaan ja epävarma itsestäni (vaikkei syytä olekkaan)

-kuinka "arka paikka" ex:äni minulle vieläkin on.

Mutta hän kyllä tietää että:

-pissaan suihkuun :)

-rakastan häntä kauheasti

-arvostan ja ihailen häntä

-olen hyvinkin seksuaalinen nainen
 
Hyi, tuli inhottava olo
Hyi kauheeta mitä sikoja naiset on! Vaikka kuinka moni kertoo kusevansa suihkussa ja moni on pettänyt puolisoaan! Hyi helvetti. Aina luullaan, että miehet on niitä idiootteja jotka kusee suihkun lattialle ja pettää mutta ei, niitä ääliöitä on naisissakin. Mahtaa olla hygieniataso muutenkin todella alhaalla. Yäk, oikein puistattaa.
 
:o)
Pissallahan voi jopa desinfioida alkeellisissa olosuhteissa... :eek:D

En nyt kyllä ymmärrä, miten suihkuun pissaaminen on jotenkin epähygieenistä. Bakteeriton luonnontuote, joka valuu veden mukana viemäristöön. Ekologista tehdä yhtä aikaa suihkun kanssa! ;o)

Se, että pissaa suihkuun, ei kyllä yhtään korreloi yleisen hygieniatason kanssa. Ihan joka päivä peseydyn, puhtaat vaatteet vaihdan ja hampaatkin tulee jynssättyä kaksi kertaa päivässä ja kerran vuodessa suuhygienistin toimesta. ;o)
 
Hyi, tuli inhottava olo
Kuulkaapas sellainen asia, että jos se kusi olisi niin mahdottoman puhdasta niin sitä varmaan voisi juoda. Ja putkimiehethän sanoo yleisesti sen, että aina tietää missä suihkussa isäntä kusee lattialla, kun haju on niin kamala. Mutta eipä taida putkimiehet tietää sitä asiaa, että ne onkin emännät jotka sinne suihkunlattialle kusee. Vielä sellainenkin juttu, että miksi ihmeessä sitten nostetaan kamala hulabaloo kun kissa tai humalainen kusee lasten hiekkalaatikolle? Sehän on puhdasta ainetta.

Hyí helvetti mitä sikoja. Hyi että iljettää. Mahtaa joidenkin kodeissa haista:(.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Kuulkaapas sellainen asia, että jos se kusi olisi niin mahdottoman puhdasta niin sitä varmaan voisi juoda. Ja putkimiehethän sanoo yleisesti sen, että aina tietää missä suihkussa isäntä kusee lattialla, kun haju on niin kamala. Mutta eipä taida putkimiehet tietää sitä asiaa, että ne onkin emännät jotka sinne suihkunlattialle kusee. Vielä sellainenkin juttu, että miksi ihmeessä sitten nostetaan kamala hulabaloo kun kissa tai humalainen kusee lasten hiekkalaatikolle? Sehän on puhdasta ainetta.

Hyí helvetti mitä sikoja. Hyi että iljettää. Mahtaa joidenkin kodeissa haista:(.
Kannattaa jättää makkaratkin rauhaan, niissä on p-suolta. Mutta ihan oikeasti käykö "inhottava olo" juomassa suihkun lattiakaivosta?

 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Kuulkaapas sellainen asia, että jos se kusi olisi niin mahdottoman puhdasta niin sitä varmaan voisi juoda. Ja putkimiehethän sanoo yleisesti sen, että aina tietää missä suihkussa isäntä kusee lattialla, kun haju on niin kamala. Mutta eipä taida putkimiehet tietää sitä asiaa, että ne onkin emännät jotka sinne suihkunlattialle kusee. Vielä sellainenkin juttu, että miksi ihmeessä sitten nostetaan kamala hulabaloo kun kissa tai humalainen kusee lasten hiekkalaatikolle? Sehän on puhdasta ainetta.

Hyí helvetti mitä sikoja. Hyi että iljettää. Mahtaa joidenkin kodeissa haista:(.
Kannattaa jättää makkaratkin rauhaan, niissä on p-suolta. Mutta ihan oikeasti käykö "inhottava olo" juomassa suihkun lattiakaivosta?
[viesti moderoitu]
Ei ketjun tarkoitus ole aloittaa mitään poliisioperaatiota, vaan raottaa vähän verhoja. Minusta ihmiset saavat pissata vaikka keittiönsä nurkkaan, enkä menetä siitä yöuniani.

 
Lillukka-
Vaikka pissa menisikin suoraan viemäriin niin, jotenkin ei kiehdo ajatus, että pissanhaju liittyisi lämpimästä vedestä muodostuneeseen höyryyn ja leijuisi suihkutilassa.

Kaiken muun voi parisuhde viedä, paitsi likaisen mielikuvituksen. Eli ei tule mieleen mitään oikeaa salaista asiaa, joka mieheni pitäisi tietää, vaan ei tiedä. Sama taitaa päteä toisinpäinkin.
 
Hyi, tuli inhottava olo
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin ja samaan viemäriin ne suihku, sekä vessanpönttö menevät.
Ai sinäkin olet niitä lavuaariin kusijoita. Totta kai jokainen saa kusta vaikka sänkyynsä, mutta ei kukaan fiksu ja hygieninen kuse suihkunlattialle vaikka se meneekin viemäriin. Valitettavasti vain suomalaisten huonotpuolet lisääntyvät päivä päivältä. Hirvittää ajatella mitä sontiaiset tekevät yleisissä tiloissa (hotellien yms vessat ja suihkut) kun kotona ollaan noin paskasia. HYI HELVETTI!
 
;):)
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin ja samaan viemäriin ne suihku, sekä vessanpönttö menevät.
Ai sinäkin olet niitä lavuaariin kusijoita. Totta kai jokainen saa kusta vaikka sänkyynsä, mutta ei kukaan fiksu ja hygieninen kuse suihkunlattialle vaikka se meneekin viemäriin. Valitettavasti vain suomalaisten huonotpuolet lisääntyvät päivä päivältä. Hirvittää ajatella mitä sontiaiset tekevät yleisissä tiloissa (hotellien yms vessat ja suihkut) kun kotona ollaan noin paskasia. HYI HELVETTI!


Sitä sanotaan kultasuihkuksi ja sitä voi harrastaa monissa monissa paikoissa, mm. hotellien sängyt. Katso vaikka googlesta.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin ja samaan viemäriin ne suihku, sekä vessanpönttö menevät.
Ai sinäkin olet niitä lavuaariin kusijoita. Totta kai jokainen saa kusta vaikka sänkyynsä, mutta ei kukaan fiksu ja hygieninen kuse suihkunlattialle vaikka se meneekin viemäriin. Valitettavasti vain suomalaisten huonotpuolet lisääntyvät päivä päivältä. Hirvittää ajatella mitä sontiaiset tekevät yleisissä tiloissa (hotellien yms vessat ja suihkut) kun kotona ollaan noin paskasia. HYI HELVETTI!
kannattaa muuten pysyäkin sinkkuna; se on sinulle paljon helpompaa. haista muuten sormiasi, juu ei kannata ottaa silliä purkista ilman haarukkaa. Kyllä on vaikeaa jollain:))

 
Sontiaisille
Suomen kansan puustalaskeutumisesta ei näytä olevan vielä kovin pitkää aikaa, koska kusen ja paskan haju koetaan niin kotoisaksi. Onneksi on vielä yleisiä vessoja kapakoissa, asemilla ja OMASSA KOTONA, missä noista suloaromeista pääsee nauttimaan.
Kuskaapa kotona vaikka tiskialtaaseen, kun se on niin puhdasta hommaa. Astioihin tulee kiva kotoinen tuoksu!
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Sontiaisille:
Suomen kansan puustalaskeutumisesta ei näytä olevan vielä kovin pitkää aikaa, koska kusen ja paskan haju koetaan niin kotoisaksi. Onneksi on vielä yleisiä vessoja kapakoissa, asemilla ja OMASSA KOTONA, missä noista suloaromeista pääsee nauttimaan.
Kuskaapa kotona vaikka tiskialtaaseen, kun se on niin puhdasta hommaa. Astioihin tulee kiva kotoinen tuoksu!
Saa sitä yleiskoneen kulhoa pitää pottana, jos huvittaa.

Entäs kissat; oksennusta ja pissaa löytyy kyllä vaikka mistä. Suomessa on satamäärin talouksia, joissa tehdään asiat olohuoneen nurkkaan , vanhukset tekevät asiansa vaippoihinsa, lapset pissaavat suihkussa ja uimahallissa. Vähän ihmetyttää joidenkin maailmankuva, vaikka itse vielä kykenen pytylle nousemaankin. Tämä on hyvä ketju, monessa perheessä liukastutaan koiranoksennukseen pimeässä eteisessä:))

Ei heikkohermoisille.

 
Puoli vuotta yhdessä
Alkuperäinen kirjoittaja Sixx:
Jestas, oonko mä kirjoittanu tän enkä muista??!


Alkuperäinen kirjoittaja Puoli vuotta yhdessä:
Kumppanini ei tiedä:

- Että mulla on tilillä paljon enemmän rahaa kuin hänellä (työni on nimittäin paljon huonompi palkkaista kuin hänen).

- Että pussailin toisten miesten kanssa kun olin vielä exäni kanssa avoliitossa

- Entisten seksikumppanien määrää

- Että mua ärsyttää hänen paras kaverinsa (joka kokee mut kilpailijaksi ja se on minusta todella kakaramaista ajattelua kolmekymppiseltä mieheltä)

- Että mun entinen suhteeni on antanut mulle sellaisia tunnevammoja jotka EHKÄ tulevat vaikuttamaan tähän suhteeseen (tästä joudun kuitenkin kertomaan pian)

- Että mulla on kotona seksileluja (pian tutustutan hänet niihin :))

- Kaikkia mun huonoja ominaisuuksia joihin ei ole vielä päässyt tutustumaan

- Että mä tiedän jo mahdollisten tulevien lasteni nimet
Ei, et sinä oo kirjoittanut tuota. Mä sen oon kirjoittanut ja muistan sen ihan selvästi :)
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin ja samaan viemäriin ne suihku, sekä vessanpönttö menevät.
Ai sinäkin olet niitä lavuaariin kusijoita. Totta kai jokainen saa kusta vaikka sänkyynsä, mutta ei kukaan fiksu ja hygieninen kuse suihkunlattialle vaikka se meneekin viemäriin. Valitettavasti vain suomalaisten huonotpuolet lisääntyvät päivä päivältä. Hirvittää ajatella mitä sontiaiset tekevät yleisissä tiloissa (hotellien yms vessat ja suihkut) kun kotona ollaan noin paskasia. HYI HELVETTI!
Väärä diaknoosi. Itse käytän ainoastaan sitä vessanpönttöä. Ja eihän pönttö oikein muuta osaa käyttääkään. Kunhan taas vähän viisastelin tuosta teknisestä puolesta. Kokeilin vaan hoksaako kukaan sanoa, että jäähän se sinne vesilukkoon joksikin aikaa hajua tuottamaan.
Sainpahan taas satikutia. =)

 
Muinaisia keinoja
Virtsa ei varsinaisesti ole epähygieenistä. Antiikin Roomassa ja varsinkin yläluokkaisten huvilakaupugissa Pompeissa toimi infrastrutuuri siten, että kaupungin pesula keräsi aamuisin ovenpielistä virtsa-astiat. Virtsaa käytettiin pesulassa desifioivana pesuaineena. Virtsassahan on ammoniakkia, sitä samaa, mikä pesuaineissa "räjäyttää" lian pois. Suihkussa pissaaminen voi siten olla erittäin ekologista. Viemärit puhdistuvat. Peseytyessähän ihosta irtoaa talia ja kuonaa, mikä kerää bakteereja.

Luulen, että suhkussa pissaaminen on ihan yleistä ja alkaa jo lapsuudessa. Minusta se ei ole tabu eikä kovin paheksuttavaa. Runsas vesi huuhto sekä viemärin, että laskijan intiimialueen toisin kuin tavallisesti vessassa käydessä. Tosin tähänkin käsitykseen olisi hyvä saada vaikka faktaa, ettei omien oletusten varassa tarvitsisi olla.
 
Sika,
Alkuperäinen kirjoittaja Muinaisia keinoja:
Virtsa ei varsinaisesti ole epähygieenistä. Antiikin Roomassa ja varsinkin yläluokkaisten huvilakaupugissa Pompeissa toimi infrastrutuuri siten, että kaupungin pesula keräsi aamuisin ovenpielistä virtsa-astiat. Virtsaa käytettiin pesulassa desifioivana pesuaineena. Virtsassahan on ammoniakkia, sitä samaa, mikä pesuaineissa "räjäyttää" lian pois. Suihkussa pissaaminen voi siten olla erittäin ekologista. Viemärit puhdistuvat. Peseytyessähän ihosta irtoaa talia ja kuonaa, mikä kerää bakteereja.

Luulen, että suhkussa pissaaminen on ihan yleistä ja alkaa jo lapsuudessa. Minusta se ei ole tabu eikä kovin paheksuttavaa. Runsas vesi huuhto sekä viemärin, että laskijan intiimialueen toisin kuin tavallisesti vessassa käydessä. Tosin tähänkin käsitykseen olisi hyvä saada vaikka faktaa, ettei omien oletusten varassa tarvitsisi olla.
Juuri tuohon räjäyttävään voimaan perustuu logiikani kalsareitten vaihdosta.
Eli kasareita ei tartte vaihtaa läheskään niin usein, kun ne voi kusaista puhtaaksi:)

Se, miksi suihkussa ei saa kuseskella johtuu niistä laattojen väleissä olevista saumoista. Laatta itsessään on poltettu kovapintaiseksi, joten se ei ime kusta itseensä, mutta se saumalaasti on huokoista ja sinne se kusi imeytyy ja menee haisemaan. Ainakin pari pesuainefirmaa myy ainetta, jolla se kusi muka saadaan pois sieltä saumoista, mutta ken uskoo...?
 
porsas äidin
imeytyyhän se jos kuivalle laatoitukselle asioi... mutta suihkussa kai käytetään vettä?

Kyllä se on viisainta jättää alapää pesemättä, jos suihkunurkkauksen hygieenisyys kärsii... miksi muuten niitä pesutiloja rakennetaan, jos niiden puhtaanapito on ongelma. Minun kokemuksen mukaan ne ovat helpoimmat puhdistaa ja ovat myös puhtaimmat.
 

Yhteistyössä