Tätä kumppanini ei tiedä minusta...!

  • Viestiketjun aloittaja inox
  • Ensimmäinen viesti
fiona20
Avomieheni ei tiedä että:

- Harkitsen eroa.
Ei ole tarpeeksi rohkeutta vielä kertoa. Pelkään hänen reaktiotaan, niin ailahtelevainen ja raivoisa kun osaa olla.

- Masturboin joka toinen päivä koska seksiä ei ole tarpeeksi ja se on huonoa ja ahdistavaa.
 
tsik
-että yritän salaa lihottaa häntä koska otan eron enkä halua että hän lähtee timminä sinkkumarkkinoille
-että väärinkäytän laksatiiveja
-totuutta minun ja eksäni suhteen laadusta
että valehtelin saaneeni keskenmenon
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja tsik:
-että yritän salaa lihottaa häntä koska otan eron enkä halua että hän lähtee timminä sinkkumarkkinoille
-että väärinkäytän laksatiiveja
-totuutta minun ja eksäni suhteen laadusta
että valehtelin saaneeni keskenmenon
Taidat olla aika paha ihminen. =(
 
Lähiön Viehkein Valas
Minun mieheni ei tiedä, että olen koukussa Julkkisjuorujen Dolls-ketjihin ja että kirjoitan sinne säännöllisesti rekisteröidyllä nimimerkillä ; ) Hän ei myöskään tietäisi taustaa tälle nimimerkille.
 
Maikki Mankeli
Miesystäväni ei tiedä, että olen usein ajatellut ottavani hänestä eron.
Hän ei tiedä, että pidän häntä vähän tyhmänä ja mielestäni olen häntä fiksumpi.
 
tätä
Että suhteemme sai alkunsa siitä, kun hän muistutti vähän miestä johon olin rakastunut mutta josta ei tullut mitään. Ja ensimmäiset vuodet uneksin tästä miehestä aina kun meillä oli riitoja.
 
tasa-arvoinen vaimo
Anteeksi kun kysyn mutta MIKSI pimitätte mieheltänne tietoa että olette ostaneet vaatteita (paljon?) salaa? Ettekö saa omilla pennosillanne tehdä mitä haluatte vai missä vuosikymmenellä parisuhteenne elää?

Mitähän minä salaan..
- joskus otan olutta/siideriä vähän enempi kun mitä puhuin..
- joskus olen tekosairas kun hän on lähdössä sukulaisilleen..
 
Hys.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Hys.:
...että käyn hänen takiaan Al-anon -ryhmässä hänen takiaan.
Sori tietämättömyyteni, mutta mikä tuo "Al-anon" ryhmä on????
Alkoholistien läheisille tarkoitettu ryhmä.

Mieheni on sanonut, että on hänellä pieni ongelma. Kohtuukäytön rajat menee rikki jo puolen viikon kohdalla. Miksi en lähde, minulla on siihen syyni. Hän juo yksin, omissa oloissaan. Lähinnä tunnen itseni hylätyksi. Mutta häntä en voi muuttaa, itseäni voin.

 
lähtijä
Nykyinen kumppanini ei tiedä, että jätän hänet heti, kun tyttäreni muuttaa pois opiskelemaan luotamme. Tytär on entisestä avioliitosta, mutta ei halua asua äitinsä kanssa, joten hän asuu nyt luonamme. Olisin halunnut erota jo aikaisemminkin, mutta minulla ei ole varaa maksaa yksin niin suuren asunnon vuokraa, että tyttärellä olisi oma huone ja minulla oma (=3h+k). Niinpä on pakko asustella yhdessä siihen asti kun tytär lähtee ja minä vuokraan itselleni edullisen yksiön.

Jaa miksikö? Siksi että olen kyllästynyt jatkuvaan pihtaamiseen ja nalkuttamiseen. Nalkutusta kuulen joka päivä ja seksiä sain viimeksi Vappuna ja silloinkin pitkän vonkaamisen jälkeen. Jos joskus ehdottelen seksiä, saan kuulla olevani hullu seksiaddikti. Itse kumppani on tunnustanut ettei koskaan ole todella oikeasti halunnut seksiä. Harrasti sitä suhteemme alussa vain varmistaakseen yhteenmuuttamisemme.

Kumppanini ei tedä että hänestä tulee ensi keväänä exä. Lasken enää kuukausia!
 
N29
- että en kovin paljoa nauti seksistä hänen kanssaan - se tuntuu mukavalta, mutta siinä kaikki.
- että en kiihotu hänestä lainkaan.
- että teeskentelen kaikki orgasmit
- että jotkut toiset miehet kyllä kiinnostavat eroottisessa mielessä (en kuitenkaan ikinä pettäisi)
- että hän on mielestäni lihonut liikaa

Näitä en paljasta, koska en halua hänelle tulevan pahan mielen. Hän on minulle todella, todella rakas!

Itse asiassa en keksi mitään muuta, pientäkään juttua. Kaikessa muussa olen täysin rehellinen.
 
neuvo tämäkin
Alkuperäinen kirjoittaja lähtijä:
Nykyinen kumppanini ei tiedä, että jätän hänet heti, kun tyttäreni muuttaa pois opiskelemaan luotamme. Tytär on entisestä avioliitosta, mutta ei halua asua äitinsä kanssa, joten hän asuu nyt luonamme. Olisin halunnut erota jo aikaisemminkin, mutta minulla ei ole varaa maksaa yksin niin suuren asunnon vuokraa, että tyttärellä olisi oma huone ja minulla oma (=3h+k). Niinpä on pakko asustella yhdessä siihen asti kun tytär lähtee ja minä vuokraan itselleni edullisen yksiön.
!
Kysyn: jos se lapsi on miehesi ja hänen eksänsä tenava, mitä sinä hänen asumisiaan suret? Nosta kytkintä ja jätä miehesi ja hänen lapsensa kaksin, voivat asua missä lystäävät.
 
asumisjutuista
Alkuperäinen kirjoittaja neuvo tämäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja lähtijä:
Nykyinen kumppanini ei tiedä, että jätän hänet heti, kun tyttäreni muuttaa pois opiskelemaan luotamme. Tytär on entisestä avioliitosta, mutta ei halua asua äitinsä kanssa, joten hän asuu nyt luonamme. Olisin halunnut erota jo aikaisemminkin, mutta minulla ei ole varaa maksaa yksin niin suuren asunnon vuokraa, että tyttärellä olisi oma huone ja minulla oma (=3h+k). Niinpä on pakko asustella yhdessä siihen asti kun tytär lähtee ja minä vuokraan itselleni edullisen yksiön.
!
Kysyn: jos se lapsi on miehesi ja hänen eksänsä tenava, mitä sinä hänen asumisiaan suret? Nosta kytkintä ja jätä miehesi ja hänen lapsensa kaksin, voivat asua missä lystäävät.
Kysyn: Oletko syntyperäinen suomalainen? Vai luitko vain hätäisesti? Ihan välttävällä luetunymmärtämiselläkin tytär on kirjoittajan oma lapsi ("tyttäreni") ja edellisestä avioliitosta. Jos tytär ei halua asua äitinsä kanssa niin a) kirjoittaja on tyttären isä tai b) kyseessä on naispari.

Ja alkuperäiselle vinkiksi: kaksi ihmistä pystyy tietyn rajatun ajan asumaan ihan kaksiossakin, toinen saa makuuhuoneen ja toinen laittaa sängyn olohuoneen nurkkaan tai majoittuu vaikka vuodesohvalla. Kyseessähän on kuitenkin tilapäinen tilanne eikä vuosia kestävä. Kaksio on kuitenkin yhdelle ihmisellekin huomattavasti yksiötä miellyttävämpi asumismuoto ja vain sopiva löytyy.

 

Yhteistyössä