Tässäpä kaikille yhteinen mitä mieltä minusta ja mitä muistat minusta ketju. Kivempi ku on kaikki samassa

  • Viestiketjun aloittaja Osallistujat pinoon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Elopompelolle kyssäri, et varmaan nähny siinä toisessa sitä.. Eli, miksi valitsit nuoret aikuiset, miksei ala-asteen lapsia? Siis opeta äidinkieltä.
Miustakin saa sanoa jotain, harmaa tyuio on sama, mitä minäkin ;-)
Kyllä mä vastasin tähän siinä toisessakin ketjussa :).

Mutta siis. En oikein tiedä miksi. Kai siksi, että ala-asteen opelta vaaditaan paljon laajempaa tieto-taitoa ja kiinnostusta kuin mitä mulla on... kun musta ihmisen pitää olla kiinnostunut siitä mitä tekee (opettaa). Tai sit mä oon vaan niin masokisti, että mieluummin kuuntelen teinien vittuilua kuin oon palvottu ekaluokan ope :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Elopompelolle kyssäri, et varmaan nähny siinä toisessa sitä.. Eli, miksi valitsit nuoret aikuiset, miksei ala-asteen lapsia? Siis opeta äidinkieltä.
Miustakin saa sanoa jotain, harmaa tyuio on sama, mitä minäkin ;-)
Kyllä mä vastasin tähän siinä toisessakin ketjussa :).

Mutta siis. En oikein tiedä miksi. Kai siksi, että ala-asteen opelta vaaditaan paljon laajempaa tieto-taitoa ja kiinnostusta kuin mitä mulla on... kun musta ihmisen pitää olla kiinnostunut siitä mitä tekee (opettaa). Tai sit mä oon vaan niin masokisti, että mieluummin kuuntelen teinien vittuilua kuin oon palvottu ekaluokan ope :D
Ah, olen siis puusilmä ollut! Tuntuu vaan, että nuita teinejä on suorastaan hel*llistä opettaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eemin äiti se taitaa nyt puhua kakkaa,kun ei näytä mulle yhtä ketjua :whistle:
Ko. henkilö tietää kyl ite, et sillon päinvastaiset mielipiteet ja tekee asioit eritaval. Mä ymmärrän ja hyväksyn jokaisen omat mielipiteet...
Ei se kyllä ihan niin mee, ettenkö HYVÄKSYISI taaperoimetystä. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Sä vaan vedät herneen nenään heti, jos joku ajattelee eri tavalla kuin sinä, ja uskaltaa vielä kysyä siulta perusteluja ratkaisuilles.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Olen varsin vakuuttunut, että kukaan ei muista palstapersoonastani mitään, mutta jos jollakin nyt kuitenkin on jotain hampaankolossa niin antaa tulla vaan.
Oot osallistunut uskontoa koskeviin keskusteluihin?Vai muistanko aivan väärin?

Olet osallistunut myös laihdutuskeskusteluihin?

Mitä minusta muistatte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eemin äiti se taitaa nyt puhua kakkaa,kun ei näytä mulle yhtä ketjua :whistle:
Ko. henkilö tietää kyl ite, et sillon päinvastaiset mielipiteet ja tekee asioit eritaval. Mä ymmärrän ja hyväksyn jokaisen omat mielipiteet...
Ei se kyllä ihan niin mee, ettenkö HYVÄKSYISI taaperoimetystä. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Sä vaan vedät herneen nenään heti, jos joku ajattelee eri tavalla kuin sinä, ja uskaltaa vielä kysyä siulta perusteluja ratkaisuilles.
Mä oon saanu sellasen käsityksen, ettet oikeen hyväksy tai ainakaan ymmärrä. Toivottavast oon ihan oikeest käsittäny väärin... En oo kertaakaan vetäny palkokasvii nenään, enkä aio vetääkään. Oon vastannu/kommentoinu asiallisest kaikil, myös sillon ku mun mielipiteet on ollu erilaiset.
 

Yhteistyössä