Tässäpä kaikille yhteinen mitä mieltä minusta ja mitä muistat minusta ketju. Kivempi ku on kaikki samassa

  • Viestiketjun aloittaja Osallistujat pinoon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en kuule edes muista sun kirjoituksia, en mä niin seuraa kuka vastaa ja mitä! :LOL: Mä vastaan sen tekstin perusteella ja vastaan just niinkuin tahdon. B) Mikähän ongelma mun pitäisi sulle kertoa? :eek: :whistle:
Tadaa :D *muisk* :hug:
Mitä tadaa? Pitäiskö mun muistaa kaikkien kirjoitukset? Ei jaksa eikä kiinnosta. :whistle: B)
Taitaapi raato tarkoittaa, että taas suutuit =)
Näin mä tän näkisin.
No en todellakaan suuttunut, mutta mä en aivan oikiasti muista mitä hermoraato on kirjoittanut. Sekö on suuttumista? :whistle: :LOL: Uskokaa pois, te huomaatte, kun mä suutun. :whistle: :hug:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Mie seuraan niin vähän muita keskusteluja kuin tuota yhtä :heart: että ei jää mieleen ketkään tyypit eikä mitkään jutut :ashamed: .
No,mie muistan siun tykkäämiskohteet :D --> siul on hyvä miesmaku :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herkkis äiti:
Hyppään mukaan, vaikka kukaan tuskin minua muistaakaan. Pidin pitkän palstatauon ja olen nyt harvakseltaan siis käynyt kurkkimassa palstaa :wave:
No minäpä muistan, sinä olet nikkisi veroinen, aika pienestä liikutut. Silloin aiemmin olit ainakin työtön ja lapset olivat jo koululaisia. Toivottavasti olet saanut töitä. Tervetuloa takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kielletystä muistan sen piiiiiiiiiiiiiiiitkän pitkän ketjun, kun oli kriisiä miehen kanssa..ja sen että Kielletty on uskomattoman kaunis :p
Sanoo kuka =) :flower: Mutta sen ketjun kyllä muistan itsekin varmaan lopun elämääni, jonkin sortin käännekohta elämässä kuitenkin, ja kaikki onneksi päättyi hyvin!
 
Miä: keksit nikkisi ihan vaan siitä että teilläpäin puhutaan miä ja siä.

Mua ei varmaan tällä nikillä muista kukkaan. Harvemmin olen täällä ollut kommentoimassa sen jälkeen kun nikin vaihdoin.

Vai? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Herkkis äiti:
Hyppään mukaan, vaikka kukaan tuskin minua muistaakaan. Pidin pitkän palstatauon ja olen nyt harvakseltaan siis käynyt kurkkimassa palstaa :wave:
No minäpä muistan, sinä olet nikkisi veroinen, aika pienestä liikutut. Silloin aiemmin olit ainakin työtön ja lapset olivat jo koululaisia. Toivottavasti olet saanut töitä. Tervetuloa takaisin.
Oi, kun kiva että minutkin joku muisti. :flower: Herkkyys ei todellakaan hävinnyt minnekään.Taas olen työtön. Välillä opiskelin ja olin pätkätöissä, mutta nyt taas siis työtön. Toivossa täällä taas siis eletään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Mäkin oon uusi tulokas joka ei oo jäänyt kellekään missään mielessä päähän, vai kuinka?
Muistan kurkkineeni sun profiilia pari päivää sitten, meillä oli niin samankaltaset mielipiteet asiasta jota en nyt muista :xmas:

Miälle kiitos :ashamed:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Sä ainakin linkität aktiivisesti "kuumia perunoita" eri lehtien sivuilta :). Niin ja juutuubista myös :)
Siä olet aivan järjettömän kaunis myös, siulla on kaksi poikaa ja koira, ainakin :D Siä olet ollut kaupan alalla töissä. Tumma, kaunis, empaattinen, pihi ja isojen poikien äiti =) Saanko muuten kysyä mistä se Peik tulee? Aika erikoinen ja kiva nimi.
 

Yhteistyössä