Tässäpä kaikille yhteinen mitä mieltä minusta ja mitä muistat minusta ketju. Kivempi ku on kaikki samassa

  • Viestiketjun aloittaja Osallistujat pinoon
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Joko on kaikki tullut, mitä sanottavaa tai kysyttävää ihmisillä on minusta tai minulta tai minulle... painun kohta pehkuihin, joten vielä ehtii B)
Siä olet opettaja. Tiukat mielipiteet joita hyvin aina puolustat. Lyhyet hiukset, taidat laihduttaa nyt. Siulla on ainakin yksi poika :D Oikein mukava ja alan lämmetä siulle, vähän pittää vielä sulatella siun huumorintajua =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Sä ainakin linkität aktiivisesti "kuumia perunoita" eri lehtien sivuilta :). Niin ja juutuubista myös :)
Siä olet aivan järjettömän kaunis myös, siulla on kaksi poikaa ja koira, ainakin :D Siä olet ollut kaupan alalla töissä. Tumma, kaunis, empaattinen, pihi ja isojen poikien äiti =) Saanko muuten kysyä mistä se Peik tulee? Aika erikoinen ja kiva nimi.
Oho :eek: . Kiitos ihanasta kuvauksesta, mutta tuo nyt oli vähintään siloiteltu versio totuudesta :D. Paitsi että juu, myyntityötä oon aina tehnyt, poikia on kaks ja ne on isoja. Ja tosiaan olen pihi kuin mikä =) .

Peik tulee siitä, että mä näin odotusaikana kuopuksesta unen. Tapasin siis vauvamme jo ennen hänen syntymistään. Kerroin kaikille miten meille tulee tummatukkainen peikkopoika.

Joo raskausaikana hän siis oli peikkopoika, jonka "työnimi" oli Jorma-Kalevi :D. Ja kun hän syntyi, niin hän vastasi täydellisesti mun unessa näkemää peikkopoikaa :heart: .

Peikkopojasta tuli aika pian Peikkis, joksi häntä kutsuttiin ja edelleen kutsun. Ja peikkiksestä tuli sitten Peik. Nimi tuntui todella tärkeältä ja rakkaalta ja oli aika pian selvää että nimi otetaan käyttöön. Pitkään pohdittiin tuleeko siitä etunimi vai toinen nimi. Päädyttiin sitten jälkimmäiseen ratkaisuun kun etunimenä olis voinut olla vähän turhan erikoinen.

Nyt tosin osa läheisistämme käyttää Peik-nimeä vallan ja mulla on pieni kismitys takaraivossa että miksei sittenkin oltais otettu sitä etunimeksi :)
 
Turkilmas
Miä: Sä oot hirmu symppis ja kiva tyyppi, enkä muista koskaan lukeneeni että olisit ottanut pulttia mistään. Miten mä muistelisin että sulla oli jotain ulkonäkökomplekseja, mutta aivan suotta. Olet sangen söötti mimmi ja sulla on mieleenjäävät kasvot, ystävälliset silmät ja herttainen olemus.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Miä: Sä oot hirmu symppis ja kiva tyyppi, enkä muista koskaan lukeneeni että olisit ottanut pulttia mistään. Miten mä muistelisin että sulla oli jotain ulkonäkökomplekseja, mutta aivan suotta. Olet sangen söötti mimmi ja sulla on mieleenjäävät kasvot, ystävälliset silmät ja herttainen olemus.
Miulla on iso kolvi, järjetön nokka :D :D Miua yleensä sanotaan persoonallisen näköiseksi, se on joskus synonyymi rumalle :xmas: Harvoin miä mistään täällä suutun, en miä jaksa ottaa niin vakavasti. Siä muuten laihdutat kanssa, miten se onnistuu? Miä pidän siun tyylistä kirjoittaa, siä olet aina ystävällinen. Mutta tarvittaessa tiukka :xmas: Menikö tuo Peik ihan nikottelematta läpi kun nimeä annoitte?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Miä: Sä oot hirmu symppis ja kiva tyyppi, enkä muista koskaan lukeneeni että olisit ottanut pulttia mistään. Miten mä muistelisin että sulla oli jotain ulkonäkökomplekseja, mutta aivan suotta. Olet sangen söötti mimmi ja sulla on mieleenjäävät kasvot, ystävälliset silmät ja herttainen olemus.
Miulla on iso kolvi, järjetön nokka :D :D Miua yleensä sanotaan persoonallisen näköiseksi, se on joskus synonyymi rumalle :xmas: Harvoin miä mistään täällä suutun, en miä jaksa ottaa niin vakavasti. Siä muuten laihdutat kanssa, miten se onnistuu? Miä pidän siun tyylistä kirjoittaa, siä olet aina ystävällinen. Mutta tarvittaessa tiukka :xmas: Menikö tuo Peik ihan nikottelematta läpi kun nimeä annoitte?
No ei susta rumaa saa tekemälläkään. Ja nenä on komea, ei ruma lainkaan!

Juu laihdutan. Enemmän ja vähemmän jo pidemmän aikaa. Nyt aktiivisesti pari viikkoa. Tosin tämä viikonloppu on mennyt ihan penkin alle, mutta maanantaina taas jatkan. Ja ihan tosissani, hyvällä motivaatiolla. Niin monet jutut on vaan hakusessa niin tulee näitä lipsahduksia.

Peik meni nikottelematta läpi, niitä on kuitenkin ihan kastettu useampiakin. Eli ei niin valtavan erikoinen nimi kuitenkaan vaikka siltä äkkiseltään tuntuu :).
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miulla on iso kolvi, järjetön nokka :D :D Miua yleensä sanotaan persoonallisen näköiseksi, se on joskus synonyymi rumalle :xmas:
Höpsis. Profiilikuvan perusteella sä olet kovin nätti. :heart:
Ja mun kasvoja muuten sanotaan myös yleensä persoonallisiksi. :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miulla on iso kolvi, järjetön nokka :D :D Miua yleensä sanotaan persoonallisen näköiseksi, se on joskus synonyymi rumalle :xmas:
Höpsis. Profiilikuvan perusteella sä olet kovin nätti. :heart:
Ja mun kasvoja muuten sanotaan myös yleensä persoonallisiksi. :D
Minun myös..rumaako se sitten tarkottaakin :ashamed:
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miulla on iso kolvi, järjetön nokka :D :D Miua yleensä sanotaan persoonallisen näköiseksi, se on joskus synonyymi rumalle :xmas:
Höpsis. Profiilikuvan perusteella sä olet kovin nätti. :heart:
Ja mun kasvoja muuten sanotaan myös yleensä persoonallisiksi. :D
Minun myös..rumaako se sitten tarkottaakin :ashamed:
Eikai se sellasta voi tarkottaa....Minä miellän sen erikoiseksi, esim. jos on hyvin kissamaiset silmät niin minusta silloin on persoonallisen näköinen....
 

Yhteistyössä