Tässäpä kaikille yhteinen mitä mieltä minusta ja mitä muistat minusta ketju. Kivempi ku on kaikki samassa

  • Viestiketjun aloittaja Osallistujat pinoon
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miustakin vois kertoo :whistle:
Sulla on tosi vaikee ex-puoliso, itselläsi on psyyke ongelma johon lääkitys, muakvalta vaikutat kirjoitusten perusteella - sellainen positiivinen kuva susta juttujen perusteella tuet muista usein noissa masennus tms. ketjuissa.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miustakin vois kertoo :whistle:
Sulla on tosi vaikee ex-puoliso, itselläsi on psyyke ongelma johon lääkitys, muakvalta vaikutat kirjoitusten perusteella - sellainen positiivinen kuva susta juttujen perusteella tuet muista usein noissa masennus tms. ketjuissa.
Siähän muistit tarkasti :eek: :D
Roikutaan kai usein samoissa ketjuissa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mun pitäs vissiin vaihtaa nikiksi OskariOlematon, kun musta ei muisteta muuta kuin se että vastailen seksi galluppeihin :ashamed: :'(
:hug:

Musta ei muisteta sitäkään :D
Mutta emmä tiedätkö edes osaa pitää sitä mitenkään surkeena asiana :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mä melkeen poikkeuksetta tykkään niistä tyypeistä kenestä täällä "kohutaan" eli ketkä aiheuttaa vähän säpinää B)

mä oon enempi taustailija, musta tuskin kukaan ihmeempiä muistaa. ja bv:ltä ei kysytä :D
Ahaa! Minä muistan sut! Kuumeiltiin viime kesänä(?) samassa pinossa.

Meikäläinen taas ilmoittautu jo etusivulla, mutta kukaan ei muista mitään...
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
GRACE!!! mitä helkkaria??..mitenniin en tykkää?? :eek:
Voipi olla sit että kuvittelen vaan... :snotty:
Mutta minusta olet oikein mukavan tuntuinen vaikka ei ihan samaa mieltä ollakkaan asioista :whistle:
kerrohan mistä ollaan kiistelty?..minä e muista..ja kei mulla ole mitään hampaankolossa sua vastaan..muistaisin jos olisi..ja tottakai..eihän kaikki nyt samaa mieltä asioista voi olla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Grace näyttää ihan lumikilta ja on oikeasti vanhempi kuin mitä naamasta näyttää. Niin ja mun mielestä huippumukava. Kivaa ku on muitakin hellareita täällä.
=) Lumikilta, tuo kuva kun on sieltä gaalasta niin muutama siellä sanoi että olen kuin Lumikki tuossa asussa.

Niin kuin olen usein ennenkin sanonut niin sinä olet palstan mielenkiintoisimpia äitejä ja tykkään sun luonteesta sekä ihailen sun taiteellisia lahjoja :heart:
Ihana "siskoseni " :hug:
 

Yhteistyössä