Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
"Jeba"
Itse olin joskus yhtä laiha, tasan samoin mitoin ja inhosin jokaikistä töröttävää luuta ja jokaikistä kommenttia ulkopuolisilta laihuudestani.

Onneksi se on muisto vain, vaikka en siis ollut sairas tai mitään, luonnostani vain todella laiha kunnes päätin että nyt saa riittää ruipelona olo.
 
.vieras..
Perjaatteeni on, etten hauku kenenkään ulkonäköä, joten yritän ilmaista asiani mahdollisimman diplomaattisesti. Mielestäni alipaino ei ole tavoiteltava tai ihailtava asia. Käsite "mammavartalo" viittaa mielestäni aikuiseen naiseen ja aikuisella naisella soisin olevan lantiota ja massaa enemmän, kuin teinitytöllä. En tiedä linkin takaa löytyvän tytön ikää tai lapsilukumäärää, mutta tuon postauksen perusteella on vaikea kuvitella hänen olevan kovinkaan kypsä tai aikuinen ihminen. Lisäksi pidän itse lihaksikkaamasta vartalomallista.

Ap, oletko kenties itse tuo bloggaaja? Mitä haet tällä aloituksella?
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
WAU
...kiva blogi! :) Ja kieltämättä aika tiukassa kunnossa mamma... Itse raskaana, odottelen toista lasta syntyväksi lähiviikkoina, ja tuollaiset kuvat kyllä motivoivat minua tsemppaamaan tämänkin raskauden jälkeen ne vatsalihakset näkyviin :) ....Ja aika stylejä vaatteita blogissa myös <3
 
hmph
Minusta toi on aivan liian laiha ja lihakseton.
Nuo reidet on kyllä kaameat, kun näkee, että ne on ihan vänkyräjalat. Saisi olla hivenen lihaksikkaampi, niin ehkä ei menisi reisien välistä (jalkojen ollessa yhdessä) nyrkki läpi
 
ap.
Perjaatteeni on, etten hauku kenenkään ulkonäköä, joten yritän ilmaista asiani mahdollisimman diplomaattisesti. Mielestäni alipaino ei ole tavoiteltava tai ihailtava asia. Käsite "mammavartalo" viittaa mielestäni aikuiseen naiseen ja aikuisella naisella soisin olevan lantiota ja massaa enemmän, kuin teinitytöllä. En tiedä linkin takaa löytyvän tytön ikää tai lapsilukumäärää, mutta tuon postauksen perusteella on vaikea kuvitella hänen olevan kovinkaan kypsä tai aikuinen ihminen. Lisäksi pidän itse lihaksikkaamasta vartalomallista.

Ap, oletko kenties itse tuo bloggaaja? Mitä haet tällä aloituksella?
Hypoteesini oli, että kun postaan tuon tänne, alkavat mammat kiireesti selittämään, että "ruma on", ja "oma vartaloni on parempi". Ja näinhän siinä kävi. :D
 
"..."
Meikällä kaksi lasta ja samoissa mitoissa. En ymmärrä näitä ihmisten alipainokommentteja, kun itselleni on täysin luontaista olla tollasissa mitoissa. Voin syödä kuin hevonen mutta nää mitat on ja pysyy eikä se oo musta mitenkään erikoista. Mun ystäväpiirissä ei muunlaisia mammoja juuri olekkaan, en tiedä miksi mammat mielletään yleensä joksku norsuiks.

Mitä tulee tohon blogiin ja noihin kuviin et "kattelin ikkunasta ulos tässä asennossa et levitin persettäni ja laitoin käden hiuksiini" niin ihan oikeesti :D Et ole mitenkään ihmeellinen esittelemään tuota tavallista vartaloasi vaikka oletkin äiti ja kaikkee niinQ. :D
Kadulla kun kävelisit vastaan niin sua ei erota massasta mitenkään eikä kukaan saa mitään "wau" efektejä, ehkä siksi haetkin niitä tolla blogilla, kuvillas ja näköjään menty tähän että täyty linkittää se oma blogis tänne palstallekkin.
 
"-p-"
Itse olin noissa mitoissa aika pian esikoisen syntymän jälkeen, ja syy oli imetysdieetti (normaalisti olen 169cm ja 52-53kg). Oma jaksaminen oli ihan nollassa enkä mielestäni näyttänyt edes nätiltä. Painon takia allergologi pistikin imetysdieetille lopun ja vauva alkoi saada apteekin erityismaitoa. Se oli oikein hyvä päätös. Jos paino olisi vielä tuosta laskenut, olisin ollut sairaalakamaa.
 
ap.
[QUOTE="...";29467723]Meikällä kaksi lasta ja samoissa mitoissa. En ymmärrä näitä ihmisten alipainokommentteja, kun itselleni on täysin luontaista olla tollasissa mitoissa. Voin syödä kuin hevonen mutta nää mitat on ja pysyy eikä se oo musta mitenkään erikoista. Mun ystäväpiirissä ei muunlaisia mammoja juuri olekkaan, en tiedä miksi mammat mielletään yleensä joksku norsuiks.

Mitä tulee tohon blogiin ja noihin kuviin et "kattelin ikkunasta ulos tässä asennossa et levitin persettäni ja laitoin käden hiuksiini" niin ihan oikeesti :D Et ole mitenkään ihmeellinen esittelemään tuota tavallista vartaloasi vaikka oletkin äiti ja kaikkee niinQ. :D
Kadulla kun kävelisit vastaan niin sua ei erota massasta mitenkään eikä kukaan saa mitään "wau" efektejä, ehkä siksi haetkin niitä tolla blogilla, kuvillas ja näköjään menty tähän että täyty linkittää se oma blogis tänne palstallekkin.[/QUOTE]

Samaa naureskelin, että ei varmasti ole sattumalta mies valokuvannut, vaan ihan on tietoinen posetus päällä. En ole bloggari, enkä tunne koko ihmistä, olen vaan mielenkiinnolla seurannut hänen blogiaan. Hieman yksipuolinen on bloggaajan elämänsisältö, mutta hyvä, jos hän nauttii!
 
"..."
Hanki itelles missin mitat pituuksineen päivineen ja tuu sitten uudestaan huutelemaan, lyhyt tappi oot. Tavallinen tasamaan tallaaja joka ei katukuvasta erotu. Liian pienet tissitkin kaikenlisäksi joten mitä tässä nyt pitäisi ihmetellä ja kehua? No voin silittää päätäsi ja sanoa että ihan tavallinen olet :) Hieno kuva, tui tui, mene nyt nukkumaan sitten hyvillä mielin :)
 
ap.-
[QUOTE="...";29467723]Meikällä kaksi lasta ja samoissa mitoissa. En ymmärrä näitä ihmisten alipainokommentteja, kun itselleni on täysin luontaista olla tollasissa mitoissa. Voin syödä kuin hevonen mutta nää mitat on ja pysyy eikä se oo musta mitenkään erikoista. Mun ystäväpiirissä ei muunlaisia mammoja juuri olekkaan, en tiedä miksi mammat mielletään yleensä joksku norsuiks.

Mitä tulee tohon blogiin ja noihin kuviin et "kattelin ikkunasta ulos tässä asennossa et levitin persettäni ja laitoin käden hiuksiini" niin ihan oikeesti :D Et ole mitenkään ihmeellinen esittelemään tuota tavallista vartaloasi vaikka oletkin äiti ja kaikkee niinQ. :D
Kadulla kun kävelisit vastaan niin sua ei erota massasta mitenkään eikä kukaan saa mitään "wau" efektejä, ehkä siksi haetkin niitä tolla blogilla, kuvillas ja näköjään menty tähän että täyty linkittää se oma blogis tänne palstallekkin.[/QUOTE]

Ja olipa katkera kommentti sinulta! :D
 
vierass
[QUOTE="...";29467735]Hanki itelles missin mitat pituuksineen päivineen ja tuu sitten uudestaan huutelemaan, lyhyt tappi oot. Tavallinen tasamaan tallaaja joka ei katukuvasta erotu. Liian pienet tissitkin kaikenlisäksi joten mitä tässä nyt pitäisi ihmetellä ja kehua? No voin silittää päätäsi ja sanoa että ihan tavallinen olet :) Hieno kuva, tui tui, mene nyt nukkumaan sitten hyvillä mielin :)[/QUOTE]

Mielenkiinnolla odotamme kuvia sinun missivartalostasi. ;)
 
hahahah
ap oli aivan oikeassa :) sai taas muutamat mammat kiehumaan siitä, miten joku synnyttänyt KEHTAA NÄYTTÄÄ TUOLTA. Ja mitä tulee tohon wau efektiin.... onhan toi bloggaaja aika COOLmama omasta mielestä :) terkut, kahden lapsen äityli
 
"..."
Ja olipa katkera kommentti sinulta! :D
Jatka nyt sitä blogisi kirjoittelua vaan äläkä selitä kun paskat on jo housussa :) Mistä pitäis olla katkera? Voin laittaa tähän myös kuvani niin nähdään että mistään ei tarvitse kateellinen olla.
Voin myös milloin tahansa alkaa kirjoittamaan blogia ja laittaa sinnekkin kuvia, joten tuosta blogistakaan en katkera ole...joten????
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
.vieras..
Hypoteesini oli, että kun postaan tuon tänne, alkavat mammat kiireesti selittämään, että "ruma on", ja "oma vartaloni on parempi". Ja näinhän siinä kävi. :D
No toisaalta, jos laitat tänne ylipainoisen ihmisen kuva tekstillä "tässä teille tavoite", saat varmasti samansuuntaisia vastauksia. Aikuiset ihmiset kun tuppaavat kannattamaan normaalipainoa ihanteista puhuttaessa, yleensä. Kuka muuten sanoi rumaksi? Sitä en nähnyt...? Se on ikävästi sanottu, kaikki olemme kauniita omilla tavoillamme. Missasin myös sen, joka kehui itseään paremmaksi... Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse tykätä samasta: toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, sanotaan. :)

Oletko ap itse tuo blogisti?
 

Yhteistyössä