moroooooo
..... ja kuvaputki tv se olla pitää!Muodoton orava.
..... ja kuvaputki tv se olla pitää!Muodoton orava.
Mä en tarkoita sitä rakoa, mikä on heti pimpan alapuolella, vaan tuota rakoa reisien puolivälissä. Siinä kohtaa ei mitään työväliä tarvita.TYÖVÄLI, kaikilla yli hoikilla naisilla on kunnon työväli!
Pidän bloggaajan vartaloa kauniina, vaikka pidän myös omasta vartalostani. Olen erittäin atleettinen, mistä syystä painan suht. paljon, vaikka rasvaa on liiankin vähän. Mitat: 168 cm, 58 kg.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29467767:Eikö omasta vartalosta saa pitää? Kuuluuko ihmisen elää niin, että pitää muita aina parempana ja pitää koko ajan haluta muiden vartaloita tai ulkonäköä. Olisipa ikävää elämää jos ei olisi sujut itsensä kanssa.
Mä en todellakaa oo kateellinen toisen alipainosta. Miks ihmeessä haluaasin olla alipainoonen? Enkä oo myöskään katkera. En näe mitää syytä olla kateellinen kenenkää painosta, on se paino sitte mikä tahansa.Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
170cm ja 62kg, urheilen paljon. RYHÄVALAS, sepä juuri. Mutta tokitoki, alipaino ja sairaalloinen ylipaino - ainoat vaihtoehdot.Palstan mammat: mä en missään tapauksessa haluaisi olla noin laiha, musta on just hienoo olla tällainen 97 kiloinen ryhävalas!
On muitakin missejä kuin sara chafak, sara on ulkomaalaistaustainen ja helposti lihova "ghettobooty" ihminen, vähän kuin kardashianin porukka. Googlaa itse suomalaisia missejä ja katso heidän lantioitaanMutta kun niillä pitkillä ja siroilla misseillä ON lantio. Googlaa esim. Sara Chafak.
Totta, niin totta. Me kaikki kun ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29467864:Minun mielestä ihan nätti tuo blogari. Itsekin olen tuollainen aika hoikanpuoleinen. Tosin en noin siloinen ja ruskea, kuten tuo "tyttö" blogissa. Onko muuten minkä ikäinen?
Tykkään myös muodokkaammista vartaloista. Sellaista en vain itse voi ikinä saavuttaa ilman kirurgin veistä.
Mutta aika mustavalkoista, että vain yhden tyyppinen vartalo tuntuu kelpaavan ja kaikki muut on yök yök.
Itse pidän ihanteena omalle kropalle 160 senttisenä painoa 65-70kg.
Säkö päätät toisen puolesta mikä saa olla hänen oma henkilökohtaanen ihanteensa?Ai, veikkaan että ihanne tolla pituudella lienee jossain 50-55 kilon kieppeillä.
Mäkin tykkään monenlaisista vartaloista, mutta ylipaino on ehdoton no no. Yhteistä hyville vartaloille on sopusuhtaisuus. Mielestäni hoikalla ei voi olla suuret rinnat - tai ainakin ne näyttävät jotenkin tyhmiltä.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29467864:Minun mielestä ihan nätti tuo blogari. Itsekin olen tuollainen aika hoikanpuoleinen. Tosin en noin siloinen ja ruskea, kuten tuo "tyttö" blogissa. Onko muuten minkä ikäinen?
Tykkään myös muodokkaammista vartaloista. Sellaista en vain itse voi ikinä saavuttaa ilman kirurgin veistä.
Mutta aika mustavalkoista, että vain yhden tyyppinen vartalo tuntuu kelpaavan ja kaikki muut on yök yök.
Oliko taas pakko? Tiedämme että tykkäät olla iso nainen.Mä oon saman pituunen ku tuo nainen enkä kyllä ikinä haluaasi painaa noin vähän. Joku 60kg on sopiva paino ja ihanne. En ihannoi ali- enkä ylipainoa joten ihan turha tulla mulle louskuttamaan suutaan etten pidä ihannekroppana tuon blogin pitäjän kroppaa.