Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon saman pituunen ku tuo nainen enkä kyllä ikinä haluaasi painaa noin vähän. Joku 60kg on sopiva paino ja ihanne. En ihannoi ali- enkä ylipainoa joten ihan turha tulla mulle louskuttamaan suutaan etten pidä ihannekroppana tuon blogin pitäjän kroppaa.
 
ap.
[QUOTE="...";29467815]Katsos kun en ole mikään tantta vaan huomasitko kun kirjotin pituuteni?? En ole mikään leveälanteinen ja perseinen matami, vaan pitkä ja siro ihminen :) Sori siitä ihan kauheesti ;)[/QUOTE]

Mutta kun niillä pitkillä ja siroilla misseillä ON lantio. Googlaa esim. Sara Chafak. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29467767:
Eikö omasta vartalosta saa pitää? Kuuluuko ihmisen elää niin, että pitää muita aina parempana ja pitää koko ajan haluta muiden vartaloita tai ulkonäköä. Olisipa ikävää elämää jos ei olisi sujut itsensä kanssa.
Pidän bloggaajan vartaloa kauniina, vaikka pidän myös omasta vartalostani. Olen erittäin atleettinen, mistä syystä painan suht. paljon, vaikka rasvaa on liiankin vähän. Mitat: 168 cm, 58 kg.
 
Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
Mä en todellakaa oo kateellinen toisen alipainosta. Miks ihmeessä haluaasin olla alipainoonen? Enkä oo myöskään katkera. En näe mitää syytä olla kateellinen kenenkää painosta, on se paino sitte mikä tahansa.

Ap on kyllä tyypillinen laihuuden ihannoija, kuvittelee että kaikki on kateellisia ja katkeria ja aiva varmasti valehtelee jos ei ihannoi alipainoa.
 
[QUOTE="...";29467815]Katsos kun en ole mikään tantta vaan huomasitko kun kirjotin pituuteni?? En ole mikään leveälanteinen ja perseinen matami, vaan pitkä ja siro ihminen :) Sori siitä ihan kauheesti ;)[/QUOTE]

On sulla aika kummallinen käsitys siitä millaanen on lanteikas nainen.
 
Minun mielestä ihan nätti tuo blogari. Itsekin olen tuollainen aika hoikanpuoleinen. Tosin en noin siloinen ja ruskea, kuten tuo "tyttö" blogissa. Onko muuten minkä ikäinen?

Tykkään myös muodokkaammista vartaloista. Sellaista en vain itse voi ikinä saavuttaa ilman kirurgin veistä.

Mutta aika mustavalkoista, että vain yhden tyyppinen vartalo tuntuu kelpaavan ja kaikki muut on yök yök.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"Sss"
Vitut, se ei tullu, enkä jaksa säätää. Mutta siis itse pidän lihaksista. Mutta tosiaan tuo blogisti kirjoittaa tuolla, ettei pidä lihaksista. En kuitenkaan näe mitään kadehdittavaa, ainakaan itselläni tuossa kropassa, koska itselleni urheilu on tärkeämpää ja siltä näyttäminen. Ei tosin mikään kuulantyöntäjä mallinen ????
 
Itse pidän ihanteena omalle kropalle 160 senttisenä painoa 65-70kg. Tällöin käytän vaatekokoa M. Ei ole selluliittiiä eikä mikään roiku. Pikkumakkara istuessa ei ressaa. Mies tykkää kun on muhku pylly ja suuret rinnat ( D kuppi tippuu jos laihtuu ale 65 kg). Ei tuon blogin tyttö ole ruma. On oikein kaunis, mutta en itse halua olla nuin laiha, eikä se ole kateutta todeta näin...
 
"..."
Mutta kun niillä pitkillä ja siroilla misseillä ON lantio. Googlaa esim. Sara Chafak. :)
On muitakin missejä kuin sara chafak, sara on ulkomaalaistaustainen ja helposti lihova "ghettobooty" ihminen, vähän kuin kardashianin porukka. Googlaa itse suomalaisia missejä ja katso heidän lantioitaan ;)

Kylläpä minut finnartistilta missikisoihin hyväksyttiin :) mutta harmi kun en sitten mennyt paikalle kun ei 18 vuotiaana vielä kiinnostanut......
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29467864:
Minun mielestä ihan nätti tuo blogari. Itsekin olen tuollainen aika hoikanpuoleinen. Tosin en noin siloinen ja ruskea, kuten tuo "tyttö" blogissa. Onko muuten minkä ikäinen?

Tykkään myös muodokkaammista vartaloista. Sellaista en vain itse voi ikinä saavuttaa ilman kirurgin veistä.

Mutta aika mustavalkoista, että vain yhden tyyppinen vartalo tuntuu kelpaavan ja kaikki muut on yök yök.
Totta, niin totta. Me kaikki kun ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29467864:
Minun mielestä ihan nätti tuo blogari. Itsekin olen tuollainen aika hoikanpuoleinen. Tosin en noin siloinen ja ruskea, kuten tuo "tyttö" blogissa. Onko muuten minkä ikäinen?

Tykkään myös muodokkaammista vartaloista. Sellaista en vain itse voi ikinä saavuttaa ilman kirurgin veistä.

Mutta aika mustavalkoista, että vain yhden tyyppinen vartalo tuntuu kelpaavan ja kaikki muut on yök yök.
Mäkin tykkään monenlaisista vartaloista, mutta ylipaino on ehdoton no no. Yhteistä hyville vartaloille on sopusuhtaisuus. Mielestäni hoikalla ei voi olla suuret rinnat - tai ainakin ne näyttävät jotenkin tyhmiltä.
 
Vierasmies
[QUOTE="Sss";29467873]Vitut, se ei tullu, enkä jaksa säätää. Mutta siis itse pidän lihaksista. Mutta tosiaan tuo blogisti kirjoittaa tuolla, ettei pidä lihaksista. En kuitenkaan näe mitään kadehdittavaa, ainakaan itselläni tuossa kropassa, koska itselleni urheilu on tärkeämpää ja siltä näyttäminen. Ei tosin mikään kuulantyöntäjä mallinen ????[/QUOTE]

Mikä vitun villitys teillä pillunomistajilla on olla miehen näköisiä?
 

Yhteistyössä