Tässä teille mammavartalon mallia!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
No toisaalta, jos laitat tänne ylipainoisen ihmisen kuva tekstillä "tässä teille tavoite", saat varmasti samansuuntaisia vastauksia. Aikuiset ihmiset kun tuppaavat kannattamaan normaalipainoa ihanteista puhuttaessa, yleensä. Kuka muuten sanoi rumaksi? Sitä en nähnyt...? Se on ikävästi sanottu, kaikki olemme kauniita omilla tavoillamme. Missasin myös sen, joka kehui itseään paremmaksi... Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse tykätä samasta: toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, sanotaan. :)

Oletko ap itse tuo blogisti?
Luitko edelliset kommentit?
 
ap.
[QUOTE="...";29467742]Jatka nyt sitä blogisi kirjoittelua vaan äläkä selitä kun paskat on jo housussa :) Mistä pitäis olla katkera? Voin laittaa tähän myös kuvani niin nähdään että mistään ei tarvitse kateellinen olla.
Voin myös milloin tahansa alkaa kirjoittamaan blogia ja laittaa sinnekkin kuvia, joten tuosta blogistakaan en katkera ole...joten????[/QUOTE]

Siitä vain blogia kirjoittamaan ja kuvia postaamaan. Lupaan tulla kommentoimaan. Jos yhtään olet lukenut tuon bloggaajan tekstejä, huomaat, etten ole hän. Hän ei nimittäin osaa kirjoittaa suomea kovin hyvin (on suomenruotsalainen ja koulutuskin aika alhainen).
 
Hypoteesini oli, että kun postaan tuon tänne, alkavat mammat kiireesti selittämään, että "ruma on", ja "oma vartaloni on parempi". Ja näinhän siinä kävi. :D
Eikö omasta vartalosta saa pitää? Kuuluuko ihmisen elää niin, että pitää muita aina parempana ja pitää koko ajan haluta muiden vartaloita tai ulkonäköä. Olisipa ikävää elämää jos ei olisi sujut itsensä kanssa.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29467767:
Eikö omasta vartalosta saa pitää? Kuuluuko ihmisen elää niin, että pitää muita aina parempana ja pitää koko ajan haluta muiden vartaloita tai ulkonäköä. Olisipa ikävää elämää jos ei olisi sujut itsensä kanssa.
Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29467767:
Eikö omasta vartalosta saa pitää? Kuuluuko ihmisen elää niin, että pitää muita aina parempana ja pitää koko ajan haluta muiden vartaloita tai ulkonäköä. Olisipa ikävää elämää jos ei olisi sujut itsensä kanssa.
Peesi. Ap tässä sulle Aikuisen kommentti. Ihmisen joka on sinut kroppansa kanssa ei tarvitse perustaa blogia esitelläkseen sitä. Vaikka olisi timmiä timmimpi tai selluliittin valtaama
 
ap.
[QUOTE="...";29467774]*sillai jos alan arvostella blogistia nii kukaan ei tajuu et se oon mä ite*[/QUOTE]

Jos se saa sun olosi tuntumaan paremmalta, niin voit kaikessa rauhassa kuvitella minun olevan hän. Lue hänen tekstejää ja analysoi niiden kieliopin tasoa, niin nopeasti huomaat jotain. Paitsi että omista teksteistäsi voi päätellä, ettet ole "se terävin kynä penaalissa".
 
Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
Jos jostain ei pidä niin ei se ole kateutta.
 
ap.
[QUOTE="mie";29467782]Peesi. Ap tässä sulle Aikuisen kommentti. Ihmisen joka on sinut kroppansa kanssa ei tarvitse perustaa blogia esitelläkseen sitä. Vaikka olisi timmiä timmimpi tai selluliittin valtaama[/QUOTE]

Tämän ketjun kommentoijat ovat todella esiintyneet Aikuisina isolla A:lla. Kaikki kouluttamattomia ylipainoisia lähiömammoja, ei ihme, jos vähän katkeroittaa.
 
Pojalla epäkäytännölliset
vaatteet päällä, en tykännyt yhtään, itse pukeutukoon miten haluaa, mutta lapset on syytä pukea sään mukaisesti, eikä miettiä silloin mallistoja ja muotia!:mad:
 
ap.
[QUOTE="...";29467789]

oleppa hyvä, 178cm 55kg ja kaksi lasta putkahtanut maailmaan tästä masusta. synnytyksestä 9kk ja poika painoi syntyessään 4,5kg

happy? :) :) :) :)[/QUOTE]

Ihan kiva vartalo. Mutta missä on sinun lantiosi? Voi toki olla, että synnytyksestä on sen verran vähän aikaa, että lantio on vielä matkalla oikeaan osoitteeseen.
 
Vierasmies
[QUOTE="...";29467789]

oleppa hyvä, 178cm 55kg ja kaksi lasta putkahtanut maailmaan tästä masusta. synnytyksestä 9kk ja poika painoi syntyessään 4,5kg

happy? :) :) :) :)[/QUOTE]

Muodoton orava.
 
.vieras..
Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
"Jos jollakin on asiat vielä paremmin"? En ihan tajua. Tyttö on nuori (?) ja alipainoinen. Ihan ok näköinen, ei sillä, enkä tarkoita haukkua. Mutta en minä tuollaista tavoittelisi tai pidä parempana, kuin normaalipainoa/lihaksia/muodokkuutta (enkä tarkoita ylipainoa), eikä tässä ole mitään kateutta. Olen ollut teininä laiha, mutta koska olen aina urheillut, olen aina ollut myös lihaksikas. Nyt olen normaalipainoinen, eikä minulla ole mitään valittamista kehostani. Ajaa asiansa. Oletko sinä siis sitä mieltä, että mitä laihempi, sen parempi? Lihakset on rumat? Vai mikä on pointtisi?
 
vierass
Eihän ap ole todellakaan tuo bloggaaja :) kunhan on laittanut testimielessä linkin tänne... ilmeisesti siksi että näkee millaista kommenttia tänne tulee tuollaisesta mammasta. Kieliopista huomaan myös ettei ole sama henkilö... kun siis lukee blogia huomaa eron.

Mun puolesta laittakoo kuvia kropastaan, laittaahan monet muutkin ympäri maailmaa!
 
"Ninni"
Toki omasta vartalostaan saa pitää. Mutta on perisuomalainen (ja varsinkin palstalla) ilmiö olla hurjan kateellinen, jos jollakin on asiat vielä paremmin. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä kommentteja tähän ketjuun vielä saadaankaan. Veikkaan, että 90 % on katkeria ja bloggaajaa mollaavia kommentteja.
Samaa mieltä siitä että tupataan olemaan kateellisia jos jollain on paremmin.
Tää bloggaaja ei kuitenkaan lie kovin monen aikuisen mielestä mitenkään kadehdittavan näköinen. Varmaan teinien mielestä hän on kyllä upea.

Itse jos jonkun ulkonäköä kadehdin, niin siltä joltain löytyy mm. tissit ja lantio.
 
Nyt kun katsoin ekoja kuvia pidemmälle niin huomasin että nätti hän on, kasvoista myös! Et turhaan kehunut, vaikka jostian syystä aluksi pikaisesti tsekatessani kasvot eivät näyttäneet kauniilta ja muodot näyttänyt naisellisilta. Mutta ehdottomasti kaunis, mikä ei poista omaa kauneuttani mitenkään.
 

Yhteistyössä