vieras
Mutta lainasit mun tekstiäni, jossa vanhempi ei ole ajokunnossa, muttei kännissäkään...? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mä en ole missään puhunut siitä lasista (tai edes kahdesta), vaan selvästi humalaisesta käytöksestä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jossain päin eurooppaa otetaan pari lasia viiniä ruuan kanssa, lapset istuu samassa pöydässä... mahtaa olla häiriintyneitä kakaroita?Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Humalaisen vanhemman käytös on aina erilaista kuin selvän, vaikka sitä ei itse huomaisikaan. Sairastaminen ja lääkärissäkäynti on lapselle stressitilanteita muutenkin, saati jos häntä sairaalaan vievä vanhempi on humalassa. Voi olla melkoisen ahdistava kokemus :/
Ikinä, ei ikinä suomessa saada ns. eurooppalaista juomakulttuuria, kun viimeistään kukkahattutädit maalailee piruja seinille ja pinttyneesti pitää alkkiksina ihan kaikkia jotka eivät ole absolutisteja.
Tässäkin ketjussa: joko olet kokonaan ilman tai sitten niin päissään ettet lapsias tunnista. Oi voi.