Alkuperäinen kirjoittaja das:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Öööh.... En tiedä miksi puhalluttaisivat, mutta jos puhalluttaisivat ja viisari värähtäis niin mitä sitten? Ketjua lukematta olen niin tyhmä, etten ymmärrä mitä siitä seuraisi.
Riippuu lukemasta. Kuitenkin tod. näk aina kutsutaan päivystävä sosiaalityöntekijä paikalle joka arvioi onko lapsi vaarassa eli onko tarvetta kiireelliselle sijoitukselle. Arvioi siis voiko lasta turvallisesti jättää vanhemman seuraan. Jos lapsi otetaan huostaan, on se kuitenkin vaan siihen asti että tarve lakkaa = vanhempi on selvä. Siitä tod. näk seuraa jotain tapaamisia yms, mutta jos oli vaan yksittäinen tapaus niin ei mitään tuon kummempaa.
Niinno, jos mä jotain otan lapsen mentyä nukkumaan niin en mä missään änkyräkännissä kuitenkaan ole
Sitä lähinnä tarkotin. Nollatoleranssia en pidä; todella harvoin juon, silloin otan vähän viiniä tai pari siideriä. Yhden voin juoda lapsen hereillä ollessa, muut odottaa kunnes laps nukkuu, mutta kahdesta siideristä tulee jo sellanen olo että nyt nukkumaan...
Kokonaistilannehan sen ratkaisee. Jos lapsi on joutunut nukkumaan isojen bileiden keskellä joissa on paljon viinaa niin se on varmaan eri asia, kun että paikalla on 3-4 aikuista joista osa tai jopa kaikki ovat ottaneet pari lasillista. Yksikseni en koskaan juo tippaakaan.