Tuu katsoon mun isää -menee ihan kaksoisolentona! Tosin tukka jo harmaantunut paikoitellen, mutta.. Saat korvikkeen! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ehdoton ykkönen, Freddie Mercury. Harmi, kun en nähnyt häntä koskaan livenä.
![]()
Miun Toni siellä häärää myös mutta kaunis kuvarimpsuhan tuossa onAlkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Jaaha, Valoklubi..![]()
Joo,Toni on kans hyväAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Miun Toni siellä häärää myös mutta kaunis kuvarimpsuhan tuossa onAlkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Jaaha, Valoklubi..![]()
.
Toni on ihana :heart: . Tiesitkö tämän puolen minusta, olen vannoutunut Apulanta-faniAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Joo,Toni on kans hyväAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Miun Toni siellä häärää myös mutta kaunis kuvarimpsuhan tuossa onAlkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Jaaha, Valoklubi..![]()
.
![]()
Miekin tykkäänAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Toni on ihana :heart: . Tiesitkö tämän puolen minusta, olen vannoutunut Apulanta-faniAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Joo,Toni on kans hyväAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Miun Toni siellä häärää myös mutta kaunis kuvarimpsuhan tuossa onAlkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Jaaha, Valoklubi..![]()
.
![]()
B) :heart: ?!
Kotiteollisuudestakin oon oppinut tykkäämään,kun mies kuunteli sitä sen verran ahkeraan.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:http://www.youtube.com/watch?v=xd8w6VBYDHM&feature=PlayList&p=6370E9F1AFEBDB0A&index=1
Tuollahan noita, ei onnistunut kuvan kopsaaminen
Kaupallinen yhteistyö: Storytel