No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
Pointti? No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
Mut itepähän tän ketjun alotit...ja mikä oli pointti?
täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
Ja tosiaan, vanhemmat pääsis rauhassa osteleen lahjoja lapsilleen jos sä ottaisit ne omas kaveriksi teille siksi aikaa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin joko ap kyselit tutuiltasi tarvisko ne vaikka joulusiivoukseen apua? Nythän olis otollinen aika, tapana kun on tehdä jouluksi suursiivous niin varmaan sulle löytyis "tilausta" =)
Eihän ne syö muuta jos muuhun ei ole rahaa.. et kai sä tossa tilanteessa ala enää ronkeliks????Alkuperäinen kirjoittaja ap:täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
No kerjätä rahaa täältä joltain hyväuskoiselta :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti? No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
joo, sorry mutta itse voin syödä vaikka pas.kaa, mutta mun lapseni eivät sitä syö ja piste. So? Olen varmaan hel.vetin huono äiti nyt...Alkuperäinen kirjoittaja no mutta mutta:Eihän ne syö muuta jos muuhun ei ole rahaa.. et kai sä tossa tilanteessa ala enää ronkeliks????Alkuperäinen kirjoittaja ap:täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
Nyt eivät sitten syö mitään. Edes sitä perunaa... Way to go.Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, sorry mutta itse voin syödä vaikka pas.kaa, mutta mun lapseni eivät sitä syö ja piste. So? Olen varmaan hel.vetin huono äiti nyt...Alkuperäinen kirjoittaja no mutta mutta:Eihän ne syö muuta jos muuhun ei ole rahaa.. et kai sä tossa tilanteessa ala enää ronkeliks????Alkuperäinen kirjoittaja ap:täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
Niin no eihän ne nyt syö perunaa eikä mitään muutakaan kun ei mitään ole eikä rahaa ostaa mitään...Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, sorry mutta itse voin syödä vaikka pas.kaa, mutta mun lapseni eivät sitä syö ja piste. So? Olen varmaan hel.vetin huono äiti nyt...Alkuperäinen kirjoittaja no mutta mutta:Eihän ne syö muuta jos muuhun ei ole rahaa.. et kai sä tossa tilanteessa ala enää ronkeliks????Alkuperäinen kirjoittaja ap:täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
Näin näissä ketjuissa yleensä käy, kun tarjotaan ruoka-apua, aapeet häipyy. Käteinen kelpaa...Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:No kerjätä rahaa täältä joltain hyväuskoiselta :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti? No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
Jotenki meni vähän maku tästä.. Siis kun eihän tarkoitus ole että pelkkää perunaa (vaikka tosin voisit tehdä vaikka keittoa siitä) mutta siis jos mulla olis toi tilanne niin mun lapset söis jotain, vaikka vaan sitä perunasoppaa kunhan sais ruokaa... Joo ja ei kyllä mua kiinnostais enää lapsenhoitoapu... KOita löytää joku joka kaipaa siivousapua ja ehkä saat ruokittua lapsen siellä "työpaikalla".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin no eihän ne nyt syö perunaa eikä mitään muutakaan kun ei mitään ole eikä rahaa ostaa mitään...Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, sorry mutta itse voin syödä vaikka pas.kaa, mutta mun lapseni eivät sitä syö ja piste. So? Olen varmaan hel.vetin huono äiti nyt...Alkuperäinen kirjoittaja no mutta mutta:Eihän ne syö muuta jos muuhun ei ole rahaa.. et kai sä tossa tilanteessa ala enää ronkeliks????Alkuperäinen kirjoittaja ap:täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
Missä päin asustat? Jos olis niitä lastenhoitoon tai siivoukseen apua kaipaavia?
sorry, mutta en tajua, siis mitä on tarjottu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin näissä ketjuissa yleensä käy, kun tarjotaan ruoka-apua, aapeet häipyy. Käteinen kelpaa...Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:No kerjätä rahaa täältä joltain hyväuskoiselta :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti? No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
Paljon velottaisit kolmion ikkunoiden pesusta? Ja perussiivouksesta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:asun hesassa. Voin toki siivota vaikka heti jonkun kämpän, saanko siitä rahaa viikoksi?
No jos edes sen verran että muutamaksi päiväksi ruokaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:asun hesassa. Voin toki siivota vaikka heti jonkun kämpän, saanko siitä rahaa viikoksi?
Ei varmaan tarkoitettu sinua, mutta täällä on usein samantyylisiä ketjuja, eli pitäisi saada muutama kymppi kun lapsilla ei ole ruokaa, ja kun lähellä asuvat tarjoavat ruokakassia, ketjun aloittaja katoaa. Ensin on kerrottu toki , missä pankissa on tili, jos joku halukas "lainaisi" ruokarahaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:sorry, mutta en tajua, siis mitä on tarjottu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin näissä ketjuissa yleensä käy, kun tarjotaan ruoka-apua, aapeet häipyy. Käteinen kelpaa...Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:No kerjätä rahaa täältä joltain hyväuskoiselta :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti? No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:sorry, mutta en tajua, siis mitä on tarjottu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin näissä ketjuissa yleensä käy, kun tarjotaan ruoka-apua, aapeet häipyy. Käteinen kelpaa...Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:No kerjätä rahaa täältä joltain hyväuskoiselta :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti? No mitäs luulet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No älä sit selitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:en nyt jaksais selitellä... tää nettikin menee kiinni tän kuun lopussa, koska ei ole varaa pitää.
Tätä mä just ihmettelen näitten viisastelijoiden kommenteissa. Kuka lapsi suostuu syömään pelkkää puuroa tai perunaa edes yhden päivän???? Että on taas tosi hyvä idea! Ja miten kaikilla ihmisillä olis luottokortti?Alkuperäinen kirjoittaja ap:täytyy kyllä sanoa, että mun lapset syö muutakin kuin perunaa. Että aloita sä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja minna:10kg perunasäkki maksaa 1,99 ja siitä syö tosi kauan!!!!aloita siitä
Hei huomasitko, joku kysyi siitä siivouksesta? :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja mä kyllä haistatan pas.kat noille ketkuilijoille. Lähtekää itse siitä eteenpäin, että sulla ja kolmella lapsella ei ole mitään, paitsi vaatteet mukana ( ja niistäkin osa puuttuu ) ja melkein tyhjä asunto.
Jos olis ollut tulipalo, olis vissiin enemmän ymmärrystä.