tänne ovulaatiotesti kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28491931:
Pippuri85 onko mahdollista josko sinulla olisi matkalainen masussa :heart::) ?
oletko tehnyt r-testiä??? kannattaisi minun mielestä tehdä kun sinulla ei ole menkatkaan alkaneet,,,
Tsemppiä kovasti sinulle :heart:
Jeps, pittää käyä r-testi hakemassa.. kyllä niitä yleensä on tuolla kaapissa mutta nytku tarvis niin ei varmasti :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mun ovistestit eilen eli kp 16, eka clomikierto takana :)
7b0pDc - Image - Aijaa.com

Ja tämä oli siis eilen..vieläki tuntuu oviskipuja :D
Onko nuo Davidin testejä? Mulla oli kans niitä ja ihmettelin ku ei saa viivaa sitte millään, tai tuommosia hailakoita mutta ei kontrolliviivaa päihittäneitä ja oon luullu että ne ei meinaa mittään mutta ilmeisesti sitte onki ollu :D


Niih, ja toivotaan nyt että sieltä tuli sulle se THE munasolu jos toinenkin :cool:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Pippuri:Ei oo Davidin, mulla on nuo sinivartiset jotain kiinasta tilattuja, merkki tais olla joku Egnes :D Ja sitte sellasia punavartisia jotka on UK:sta ja planning family :D Eilen oli vielä tosiaan aivan järjettömät kivut, nyt on menny onneks ohi :)
 
Mun pitäs käyä ostaa se r-testi, mutta jotenki arvelen että petyn ja pahasti, terojen lopetuksesta on 5 päivää ja ei oo yhtään edes menkkamainen olo.. jotenki vaan välillä semmonen "märkä".. ja en edes tiiä että jos oisin raskautunu että missä vaiheessa mutta o-testit helottaa vahvaa viivaa. Mutta eikö ne voi ollakki loppukierrosta ennen menkkoja? Ärsyttää tämä oottaminen.. pitäs vaan ehkä rauhottua ja antaa kropan tehä miten haluaa muttaku ei vaan ossaa :D
 
Siivosin kaappeja ja löysin avatun pakkauksen CB-digiovistestejä (5 kpl) ja avaamattoman paketin Sofi One Step-ovulaatiotestejä (7 kpl). Lähtee postikulujen hinnalla ensimmäiselle, joka laittaa yksäriä.

muoks* meni jo ;)
 
Viimeksi muokattu:
aPtc4W - Image - Aijaa.com

Tuollaisen sain sunnuntai-iltana (kp 15). Aikasemmin ovistesteihin en ole saanut mitään muuta kuin ihan puhtaita negatiivisia. Oikeasti näkyy vielä paremmin kuin kuvassa. Tein toisenkin vielä illalla ja siihenkin tuli pientä viivaa. Sitten maanantaina ei enää mitään.

Mitä luulette, onko mahdollista, että minulla olisi ollut ovulaatio esim lauantaina? Lauantaina oli kyllä sellainen "märkä" olo. Sen taki sunnuntaina tuon testin teinkin. Nyt alkanyt viides kuuri terolutteja.
 
Hei. Sanokaa nyt joku, että mikä mättää. Testit ovat näyttäneet lähes tasavahvoja viivoja jo viikon, mutta olisko tämä nyt jo plussa? VoNAq0 - Image - Aijaa.com
Digiä ei ainakaan tänään vielä hymyilyttänyt. Usko tän kierron ovikseen on kyllä aika menetetty. :/
Mun mielestä tuo on nega, jos se ois vaan tulossa? nuo davidin testit on kyllä tosi huonoja, niin o-ku r- testitki. Tein perjantaina r-testin digin ja sitte davidin r-testin niin davidiin ei tullu edes viivaa ja digi oli raskaana 1-2.. ja en koskaan saanu viivaa edes o-testeihin.
 
Luulin, että tämä kierto olisi ovuloimaton kun vielä eilen kp19 testi näytti negaa. Tänään kp20 kuitenkin pärähti plussa. Tosin nuo meikäläisen plussat menee noin typerästi aina, viiva on kyllä tumma mutta ohuempi kuin kontrolli, tai siis palkki ei ole samanlainen... vaikea selittää :LOL: Tuostahan se näkyy.

Ja tottakai ukko on ryyppäämässä, piti tulla yöksi kotiin ja sanoinkin ettei joisi niin ettei seisoisi :D Taisi unohtaa asian kun oli puhe että soittelen koska saa hakea eikä vastaa. Sellaisia ne on :rolleyes: :)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
en oo ihan hirveesti näihin ovistesteihin perehtyny, eikä se ajankohtaistakaan raskausmielessä ole mutta oon yrittäny opetella oviksen havaitsemaan itse ja näillähän sitä vois tarkkailla kätevästi :) meneekö se niin että ennen ovista on haalea viiva ja oviksen aikaan vahva? ja onko se sitten oviksen jälkeen taas haalea ennenku katoaa kokonaan? jos aamulla on haalea niin kannattaako testata uudelleen illalla vai seuraavana päivänä? kuinka nopeesti se ovisplussa menee ohi?
 
Nyt siis apua!

Mulla alkoi ovistuntemukset jo kp 10. Olen saanut sen jälkeen enemmän tai vähemmän positiivisia tuloksia matkan varrella. Clearblue ei ole hymyillyt, mutta yksi halpatesti näytti iloisesti positiivista jo viime viikon torstaina.

Eilen oli menossa KP21 ja marssin gynelle. Siellä näkyi, että oikealta olisi irtoamassa ja koosta päätteli, että irtoaisi kahden päivän päästä, eli huomenna KP23.

Clearblue ei hymyillyt tänäänkään aamulla ja viiva oli aivan hailakka. Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu... Miten nuo testit ei saa kiinni sitä tuloillaan olevaa ovista?

Lääkärillä näkyi kaikki kuten pitää ja kuulemma limakalvokin oli aivan täydellisessä tilassa ovulaatiota varten.

Sain reseptin Clomeihin. Ei ole mikään pakko käyttää, mutta niillä ymmärtääkseni saa kierron lyhennettyä ja varmaan samalla myös tasattua. Alkaahan tää 32-36 päivän välillä sahaava kierto rasittaa. Ovulaation ajankohdasta ei ole koskaan mitään tietoa ja kun niin kovin haluaisin tähdätä oikeaan ajoitukseen, niin testejä saa olla tekemässä sen 10 päivää aina vähintään.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, että ultra sanoo yhtä ja testi tulee jäljessä?: /
 
pakko oli testata ihan omaksi iloksi että miten nuo tikut toimii ja että olenko osannut kropasta lukea oviksen, ja olenpa tainnut ainakin tikkujen mukaan :) aloitin tikutuksen kaksi päivää sitten ja olen tehnyt yhden aamulla ja yhden illalla, omasta mielestäni avis olis huomenna/ylihuomenna ja nyt tänään illalla tuli plussa testiin :) selvät oireet oviksesta mulla on arat tissit ja hillitön valkovuoto! ja tekee mieli leipoa :D

kaksi ekaa tikkua KP 17 kaksi seuraavaa KP 18 ja kaksi alinta KP 19 eli tänään..
 
Onkohan mulla myöhäinen ovis?

Niin ja moi kaikille ;) Uusi täällä, mahtunen joukkoon?
Yk3 menossa, aiemmat kierrot olleet 27-28, nyt siis ensimmäinen kierto, josta koetan bongata ovista... Mulla on Davidin testejä ja täältä luin, että niissä ei tule kovin tummaa viivaa. Joka tapauksessa, olen tikuttanut - innokkaasti :D - ja toissailtana (kp15) tuli ensimmäinen hailakka viiva (näkyy selvästi, muttei ole kyllä selkeä plussa), eilen samanlainen ja tänä aamuna ehkä aavistuksen tummempi? Ei kuitenkaan sellainen, joka virallisesti olisi plussa... Tänään on siis menossa JO kp17/27-28, joten viittaisiko tämä nyt sitten myöhäiseen ovikseen?

Kuvaa en saa, ainakaan vielä, mulla on huono kamera puhelimessa :(
 
Mä oon noilla liuskoilla löytänyt vahvan plussan testaamalla aamuin illoin sitten kun jonkin sortin viivaa jo näkyy. Eli huippu saattaa mennä aika nopeeta ohi. Digitestillä riitti kerran päivässä testaus ja sain hymynaaman joka kierrossa (aamupissasta).
 
Eka kerta keväisen kkm:n jälkeen kun tikuttelin ja koska ovistuntemukset muuttui tuon kkm:n jälkeen, on iiiihan pakko jakaa nämä mun tikuttelut useamman kuvan kera. Tänään kp15 ja on sen verran ovis- olo, että en tiiä mikä oikein noista tikuista on ovisplussa. Antakaas kommenttia, jotta minäki tajuaisin taas missä mennään ;) Ylin, se haalein tikku on toissapäiväinen, kaks seuraavaa eilisiä ja kaks alinta tältä päivältä, alin tikutettu alle tunti sitten ja se ylempi aamupäivällä.





 
Onkohan täällä muita jotka ei saa ovis plussaa clearbluen digitaalisella? Mietin vaan miksiköhän en saa... Oon kyllä ottanut aamupissasta kun muut ajat eivät käy. Ja joka päivä kohta kahden viikon ajan tikuttanu. Tietty jos ovista ei oo vielä tullu, mutta mietin vaan teenkö jotain väärin (paitsi aamumittauksen) ... Sehän kuitenkin on paras testi eikö!!??
 
Mulla tulee itku noiden Davidin testien kanssa. En enää ikinä osta niitä :D
Viiva ei vahvistu, nyt kp 20/27-28... Tikutin viimeksi 18/27-28, sitten loppui tikut... Vahvin viiva on tähän saakka ollut kp 15... Ehkä se on sitten kuitenkin ollut plussa, vaikkei tasavahva olekaan toisen kanssa?? Omaa kuvaa en edelleenkään :( saa, mutta aiemmilla sivuilla oli aivan samanlainen tulos Davidilla ja siinä kierrossa oli ymmärtääkseni jopa tärpännyt? Kuva on nimim. Huldasharksin, joten älkää hämmentykö (ja toiv. kuvan linkitys ei häntä haittaa?) :) Ng1xTP - Image - Aijaa.com - eli ylin tikku näyttää samaa kuin omani jokin aika sitten.

Peittoa on heiluteltu reilusti, joka toinen - joka päivä ;) Nuori lempi <3
 
Lilja: ;Mä käytin esikoista yrittäessä vain noita digi testejä ja aina aamupissasta, onnistuin saamaan plussan joka kierrossa kp 13-14. Onko sulla mitään ovisoireita muuten; lisääntykä limat, halut tms? Jos ei plussaa ala näkyä kun pari kiertoa on kokeillut niin pirauttaisin lekuriin kyllä aika nopeeta jos ovis ei yritäkkään tulla mutta menkat on suht säännölliset.. Ai niin, näkyykö itse testipuikossa toista viivaa, edes haaleaa, missään vaiheessa?

Tässä yrityksessä (nyt yk9) aloitin noilla ja siirryin sitten halpaliuskoihin (sofi?) kun alkoi rahaa palaa.. Suosittelen kaikille että tekee halpistesteillä kunnes jotain viivaa näkyisi ja sitten "varmistaa" tuloksen digillä. Näin menee vain pari kallista testiä per kierto.
 
Penni79 kyllä niissä musta aina on kaksi viivaa!? Mä luovutin jo niiden kanssa kun yli kaksi viikkoa testailin. Tuntu et ois ollu ovis kp 21 limojen perusteella. Mulla takana vasta yhden luomut pillereiden jälkeen joten alussa vasta ja oireet hakusessa. Voi olla, että tässä kuussa vaan kierto pidempi ja siksi en bongannut. Nyt kp 28/32 eli kohta selvii pysyykö kierto noilla paikkeilla. Yleensähän kai tokat luomut heittää helposti. Ei yhtään kyllä raskautunut olokaan. Samantyylisiä oireita ku ennen ekoja menkkoja eli vihloo välillä kovasti toista puolta. Menkat varmaan tulossa vaikka yritetty on kovin :) vannoin etten ensi kuussa tikuta ovista kun se vaan masentelee. Yritin ekassa kierrossa hetken davidin testeillä ja niistä vasta vihaseksi tulinkin :D ehkä investoin taas testeihin syyskuussa. Katsotaan kun menkat alkaa ja mieli muuttuu :D kiitti vastauksesta ja todellakin soitan lääkäriin jos ei mitään tulosta saa pariin kuukauteen! Voispa jo soittaa :)
 

Yhteistyössä