tänne ovulaatiotesti kuvia.

Vihdoin ja viimein, ovisplussa.. aiemmat plussakuvat ei siis ole olleet oikeita, ovulaatiota tarkoittavia plussia. Tein pienen kuvakollaasin siitä miten o-plussa kehittyy tikkuun, ihan vaan itselle muistoksi niin tiedänpä tulevissa kierroissa olla uskomatta noita just ja just testiajalla valmistuneita "plussia" jotka kyllä aika hyvin hämäsi kun tummuivat niin hyvin, mutta eivät "kestäneet" montaakaan tuntia. Oikeasti mulla lh-huippu 2vrk pituinen.

Tässä kp31, n. tunnin rakossa olleesta lirusta tehty iltatikku:



Tänään ultrattu 20mm folli joten irtoaminen tapahtuu näillä näppäimillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: another
Aijaa.com - 9200790.jpg


Ekat tikut kp19,toiset kp20 ja yksinäinen kp21. Olisikohan vihdoin oikea plussa? Olen testannut kp7 lähtien koska viime kierto oli superlyhyt. Koko kierto melko tummaa viiva näyttänyt. Mammaksen testit kyseessä. Kaapissa enää yksi testi jäljellä. Miesparka on jo ihan loppu vauvantekoon..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Oks jollain ollut käytössä Fertest findout ovistestejä?
Miten ne on käyttäytyneet? Näkyykö selvää viivaa pitkäänkin ennen ovis+?

Mulla nyt nää on ekaa kertaa (aiemmin oon käyttänyt davideja, pregcheckejä ja digitestiä). Nyt tein yhden ovistestin kun oikeastaan halusin nähdä et mimmonen viiva siihen tulee (lähinnä odotin ihan haamua tai sit negaa). Mulla pitäs vasta aaton tienoilla olla ovis, tosin tiedä sitten..
Mietin vaan et jatkankohan tätä testailua nyt vai ens viikolla vasta..
Ei ois pitäny testata :stick:

 
mymosa
Kyllä mulla fertest anto viivaa, kuten kaikki muutkin läpi testailun. Mutta ovis+ oli sitten kans todella selvä. Kontrolliviivaa tuskin jäi sillo ollenkaan, on normaalistikin hailakka. Ehdottomasti parhaita testejä wondfon lisäksi, saa tehä aamusta, vaikka 5min joutuuki uittamaan.
 
Mä käytän nyt toista kiertoa davidin liuskoja ja niihin kun on tottunut niin bongaa oviksen aika hyvin. LH-huippu tulee selkeästi esiin ainakin omalla kohdallani.

Huomaako kaikki oviksen muuten, siis saako tikutettua? Mä tosiaan löydän sen aina ja selkeästi, LH-huippu laskee jo 9 tunnissa ja silloin alkaa menkkamainen juiliminen alavatsalla. Entä jos LH-huippu on voimakas, onko sillä jotain merkitystä? Tai siis tottakai, sehän tarkoittaa että tämä on nyt SE kierto :D

Sunflower11 etkö puhunut että aaton tienoilla olis muutenkin? Siispä tallettelemaan vaan...

Täällä ovis siis viimeyönä, aattona heilui peitot pariin otteeseen ja eilen iltapäivällä samoin. Mies on kyllä myös vähän väsynyt talletteluihin koska ei siihen touhuun saa romantiikkaa ihan joka kerraksi.. Toisaalta viime kierrossa ei enää oviksen jälkeen talleteltu ja tärppäsi.
 
Tässä muutama lohdutuksen sana teille "tikuttajille". Tikutin koko viime kesän ovulaatioita ja tulokset olivat aina enemmän tai vähemmän haaleita (Davidin testi). Mietin jopa sitä, ovuloinko enää lainkaan. Päätin kuitenkin uskoa haaleisiinkiin tikutustuloksiin plussatesteinä, koska ovis-oireet oli muutoin niin vahvat. Tuloksena oli se, että viimeiset menkat olivat elokuussa ja vauva syntyy toukokuun loppupuolella.

Toivotan teille kaikille oikein paljon tsemppiä ja älkää masentuko, vaikka testit eivät ihan aina antaisikaan selkeää ovisplussatulosta. Ovis on silti saattanut tapahtua!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sunflower11
Sunflower oliko eilinen plussa vai kokeilitko vielä tänään tikuttaa?
En tikuttanut kun ei meitin prismassa ollut pregcheckejä enkä jaksanut enää citymarkettiin suunnata. Mut uskon näin jos tuntemuksiinsa on luottaminen niin ovis oli eilen/tänään. Nyt on nimittäin limailut loppuneet ja eilen oli aika kovat kivut harvemmin moisia ollutkaan.
 


kp23, yk10. Eilen tuli tasavahva aamulla, päivällä haaleampi, illalla haaleampi, viime yönä tasavahva ja tämän aamun ekapissistä tuommoinen :)
Testiviiva pamahti heti tummaksi, kontrolliviiva ei meinannut edes ilmestyä kun väriaine jäi testiviivaan kaikki :D

Voikohan lh olla "liian" koholla kun noin tummia plussia tulee? Ovulaatio ainakin tullut joka kerta, kivuista, lämmöistä ja limoista päätellen. Kai se on vaan yksilöllistä miten paljon sitä erittyy..
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
katso liitettä 14862

Pakko oli laittaa tänne kun nyt ekaa kertaa testailin.. :) Hetken jo epäilin etten ovuloi ollenkaan. Vaikka tää kierto nyt meneekin hukille, kun menen leikkaukseen, on kuitenkin helpottavaa tietää, että hormoneita on kropassa riittävästi.. Sitten kun saadaan taas yritellä voi jatkaa tätä tikuttelua, kun kerta tulee noin hyvin näkyviin. :)
 

Yhteistyössä