tänne ovulaatiotesti kuvia.

mymosa
Toisilla tulee läpi kierron jonkinlaista viivaa, toisilla ei vasta lh-huipun lähestyessä.
Mulla ainakin itellä plussa testin viivat pysyivät plussana myös kuivuttua. Ennen plussaa viiva voi alkaa tummua (ei kuitenkaan plussaksi asti) ja sitten vaaleta ja taas tummua.
Myös pco voi vaikuttaa ja antaa melkein plussaa koko ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Ite testaan yleensä iltapäivällä noin klo 15-16, mutta oviksen lähestyessä kaks kertaa päivässä: aamulla ja iltapäivällä. Kuten mun tän päivän plussista näkyy, niin hyvin testit antaa sen plussan myös päivän ensimmäisestä pissasta. Ja kunnon superplussaan ei tartte pidätellä montaa tuntia tai olla juomatta. Se LH-huippu voi olla niin "raju", että kyllä se testissä näkyy.
 
Sunflower11
Mä testaan aina aamuisin.
Tässä tän päivänen:



Miwwi, mä oon testannut, muttei ne kauheen hyviä ollut, sain kuitenkin digin kanssa ovisplussan löydettyä, tässä pari esimerkkiä:



 
Sunflower11
Testi wondfo (ekassa kuvassa ylempi pregcheck).

kp 15


kp 16 ja ovis+


kp 17 ja 18 tälläistä viivaa


Miksei se viiva kadonnut? Tai siis joskus kun jatkoin testausta oviksen jälkeen, viiva katosi eli 2 päivää oli plussaa ja sit oli ihan negaa.. miksi ei nyt enää?
Johtuuko testistä?

muoks. oireet kuitenkin viittaa siihen et oviskin meni ja selvä ovisplussa tuo kp 16 ainakin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: P12


Testi wondfo ja kp17...vuosi sitte ei paljoa wondfoilla (ei kyl muullakaan) tälläsiä tuloksia saatu! :D
muoks: Selvyydeksi vielä sen verran: en ole siis mitä ilmeisemmin ovuloinut ollenkaan, 1/12 todettu pco, jonka myötä sitten clomit + metut avuksi! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja P12
Sunflower11 Oho, on kyllä aika paljon eroa tuossa david testissä eli aika haalea testiviiva verrattuna kontrolliviivaan. Saa nähdä, oon viime viikolla testaillu joka päivä ja ehkä ihan yli vähän on tummunut päivä päivältä, mutta ei kyllä ole vielä ainakaan noin tumma kun tuossa sun david testissä eli ei kai se ovis vielä oo mennyt ja ei oo kun vasta kp 12. :) Ja on kyllä viime viikon aikana peitto heilunu tiuhaan tahtiin, että jos ovis olisikin ollut nii ei varmaan olis mennyt ohi.. :whistle:
 
Sun Mullaki tuli vielä eilen aamupäivällä suht vahvat viivat ovistesteihin (Pregcheck ja Wondfo), muttei kuitenkaan ollut plussaa. Megaplussat sain la-aamupäivästä.

Aina se viiva ei häviä ihan äkkiä? Taitaa olla yksilöllistä ja kierrosta riippuvaa?
 
P12
David testistä ollut taas puhetta, kokeilin niitä viime kierrossa ja samana päivänä kun pregcheck antoi vahvan plussan, david oli vielä kontrollia vaaleampi. Seuraavana päivänä oli ovulaatio, ja tässä ovulaatiopäivän pregcheck ja david



Pregcheckillä tuli siis ovulaation ajankohta selkeästi näkyviin jo edeltävänä päivänä, david sen sijaan plussasi vasta ovulaatiopäivänä. Hyvä plussahan siihen tuli mutta myöhässä jos haluaa ennakoivasti hyödynnellä ovulaatiota.
 
P12
No älä :D Huomenna tulee hyvin todennäköisesti samanlaista kun alkaa ovulaatio olemaan käsillä. Ensin tulee mulla testiin toi selkeä plussa ja seuraavana päivänä testiviiva räjähtää käsiin :D

Hienostihan sulle ovulaatio tuli ansku ja vielä samat koopeet ollu kun mulla nyt vaikka follitilanne oli niin erilainen. Nyt sitten piinaillaan :D
 
Heippa. Mä tarvisin tulkinta-apua nyt...

Kuvassa tämän aamuinen ovistesti (Wondfo). Siis tiedän että ei ole vielä plussa, mutta mun mielestä tuo viiva on yllättävän vahva ollakseen vasta kp 11. Siispä ajattelin kysyä, osaako joku teistä arvella miten monta päivää tuon viivan vahvistuminen voisi tästä kestää, ja voiko tätä nyt ylipäätään tulkita niin, että tää on jo "lähes plussa" ja oikea ovisplussa olisi lähestymässä noin "muutaman päivän" sisällä? Mulla ei ole näistä kyseisistä testeistä kokemusta entuudestaan, niin olen vähän hukassa, että miten tähän nyt pitäisi suhtautua :)

Aijaa.com - 9839333
 

Yhteistyössä