tänne ovulaatiotesti kuvia.

Mulla ekaa kertaa ovulaatiotikut kokeilussa ja tämä on vahvin viiva minkä olen saanut testiin nyt. Olen testannut kp 12 asti, ja koko ajan on tullut jonkin näköstä viivaa. Mahakipuja on ollut jo kp 14 asti ja edelleen jatkuu.

Testi siis kp 18 Aijaa.com - 10112191
Aijaa.com - 10112180

Onko tuo vielä negatiivinen? Kuva otettu 5 min sisällä testin tekemisestä.

Mä muuten vannoin, etten ala tikuttamaan ovulaatiota, koska tästä tulee stressiä! Oi niin oikeassa olin...:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Voiko viivoista "ennustaa" tulevaa ovisplussaa,ja miten aikaisin korkeintaan? vai voiko tulokset heitellä paljonkin..edellisenä päivänä tummahko ja seuraavana haalee? mä oon niin ulkona näistä :headwall:
Tässä tän päivän:
Aijaa.com - 10115995

nyt ois tuhruilun alusta kp12 ja kunnon vuodosta joka kesti vain n.3 päivää kp6
Oireista en osaa sanoa kun tajuton vatsatauti jyllää päällä.. :x
 
Viimeksi muokattu:
Hei piuu, haluaisin tosiaan tietää itse ihan saman sillä itselläni on nyt kp 28/26 menossa ja pari päivää sitten alkoi niukahko vuoto jolloin tein viimeisen ovistestin joka näytti kontrolliviivan vahvuista viivaa ja tänään vielä vahvaa. Vuotoa ei ole esiintynyt tänään eikä ole kipuja esiintynyt mitä yleensä on menkkojen aikaan. Huvittaiskin tietää mitä tää nyt sit oikein on, raskaustestin tein muutama päivä sitten ja se oli nega.
 
Niin se varmaan pitää käydä apteekissa :), ja jos joku ihmettelee miks dibbailen noita ovistestejä niin ihan mielenkiinnon kannalla :D ! Eihän se normaalisti ovistikkuun toista viivaa tule tai ei ainakaan vahvaa jos ei ovuloi ?
 
Onko se ny monena päivänä ollut noin vahva.. Kyllä mä veikkaan raskautta, tai sitte ovuloit toisenkin kerran samassa kierrossa... Mutta tuo niukka vuotokin selittäisi raskauden!! Sanoisin että MEE JO SINNE APTEEKKIIN!!! :D
 
Kun aikanaan itse kokeilin noilla ovistesteillä testailla raskautta, luin aiheesta paljon, ja muistaakseni oli niin että ne voi näyttää raskauden, mutta testiviiva on tällöin kontrolliviivan paksuinen/värinen tai tummempikin. Jos on vaaleampi niin ei olisi raskaudesta kyse....mutta tiedä häntä :O Tsemppiä kaikille, eikun raskaustestejä hakemaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on nyt neljäs päivä :ashamed: .. Mulla tuo toinen viiva on heti muuttunut kontrolliviivan väriseksi ja kamerakännykän ansiosta kuvan laatu on heikohko.
Okei Pamsku, voihan tuo sit näyttää omiaankin :). Pitänee oottaa että ukkeli saapuu kotiin niin päästään kaupoille pyärimään :)!
 
Viimeksi muokattu:
Niin se varmaan pitää käydä apteekissa :), ja jos joku ihmettelee miks dibbailen noita ovistestejä niin ihan mielenkiinnon kannalla :D ! Eihän se normaalisti ovistikkuun toista viivaa tule tai ei ainakaan vahvaa jos ei ovuloi ?
kyllä mulla ainaki tulee alku kierrosta välillä tummaakin viivaa ja muutenkin enemmän kuin "haamu" joka näissä normaalia muttei siis kerro ovisplussasta
tässä muutama alku kierron testi:
Aijaa.com - 10118455
Aijaa.com - 10118456
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku, mulla alkoi kans menkat tuossa sunnuntaina eli ihan ajallaan mutta sen jälkeenkin tullut vahvaa viivaa ja tänään ei oo ollut vuotoa yhtään. Eileenkin oli pelkästään niukahkoa. Teitkö vielä testin vuodoista huolimatta, ettei vaan olis ollut valekuukautiset :) ? Kyllä se plussa teille kans vielä tulee :) ! Meillä on yritystä takana 2,5 vuotta ja tammikuussa sain ensimmäisen plussan yrityksen jälkeen joka meni kuitenkin kesken 6+5 :l.
 
mimmilii Tuo on jo kunnon plussa!! :) Eli kierrostasi on tulossa yli 30 päiväinen, jos ovis tapahtuu tässä parin päivän sisällä ja luteaalivaihe on noin 12-14 päivää.

Mulla on nyt ovistestien viivat olleet yhtä tummia tai tummempia kuin kontrolli ja haamuilen raskaustesteissä. Aiemmissa kierroissa mulla on ennen menkkoja tullut suht vahvaa viivaa ovistesteihin, muttei kuitenkaan yhtä tummaa tai tummempaa kuin kontrolliviiva.

Tsemppiä Niinu! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Niinu88
Apteekissa käyty, pissitty ja dipattu -> negatiivinen tulos. Mitähän tää nyt sit oikein vois olla.. Järkyttävät alaselkäkivut sekä päänsärky kiusannut eilisen ja tämän päivän ja vuotoa ei oo tullut.. Olisko fiksuinta lähteä ihan lääkärissä käymään kun ei yleensä menkat lopu kun seinään vaan kestää ainakin sen 4 päivää :l.. Ellei sit ovulaatio oo tapahtunut myöhemmin ja r-testi näyttäis vasta myöhemmin plussaa.. Äääh, toiveajattelua :popcorn:
 

Yhteistyössä