tänne ovulaatiotesti kuvia.

kp 13/27 ja tälläinen tulos o-testillä:



En nole kierrossa testannu, oisko ollu tummempaa tarjolla, tänään testasin juuri ekan kerran kun särkee alavatsa niin perkaleesti..

Viimekierron o-testit eivät siis auttaneet saamaan r-testiin toivottua tulosta... taas jännäillään siis...
 
Viimeksi muokattu:
PIUU, onnittelut plussasta :D



eilisiltainen ja tämän aamuinen vertailussa.
Ovis oireet jatkuu, mahanippailee... hmm.. seurataan vahveneeko vai vaaleneeko.
Mitä mieltä te fiksummat, oisko kuitenkin vasta tulossa? Mulla kyllä normikierto 24-27 pvää, mutta viimeksi oli 35 (tuulimunan jälkeinen eka kierto, joten oletinkin pientä venymistä)
On sellanen hytinä että ehkä se on vasta tulossa.... :D
Ei se mitään, mies kellistetty lähestulkoon joka päivä ja nyt jos sitte iskee väsy ni voi vedota otolliseen aikaan :D:LOL: Vaikka ei se valita :p
 
Neiti-81 meillä näyttäs olevan samat testit käytössä :) mulla eilen siis tuli plussa ja toissa päivänen tikutus oli paljon haaleempi ku sulla,eli veikkaisin että sulla aivan ovella =) mutta oon tosi urpo näitten ovistestien kans joten se oli vaan mun veikkaus :D
 
piuu Toisilla näyttää useamman päivän vahvaa viivaa, mutta se ensimmäinen tasavahva tai vahvempi testiviiva luokitellaan plussaksi. Tämän jälkeen ei saisi enää testailla, mutta monet (esim. minä) jatkaa kyllä testailua. Mulla ovisplussa tässä kierrossa kp 20 illalla ja vahvaa viivaa näytti vielä kp 23 :)

Tämän jälkeen mulla muuttuivat puhtaiksi negatiivisiksi, kunnes raskauden alettua alkoivat taas tummumaan.

Neiti-81 Jos noi olis mun testejä, niin vielä mikään ei noista olisi plussa : / Mutta vahvoja viivoja sulla kyllä on, mutten näkisi niitä vielä plussana? Ootko harkinnu digiovistestin ostamista? :)
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Hennu86: Kirjoitit,että ovuloit kp20, onko sun kierto yleensä monta päivää?Siksi kyselen, kun mullaki ovulaatio oli kp19 ja mua huolestutaa kun kierto 28 päivää,että jää luteaalivaihe liian lyhyeksi. Tällöin raskaaksi tulo on vaikeaa,jos väli ovulaation ja menkojen välillä on 10 päivää,kun se normaalisti sen pitäis olla 12-14 päivää. Onnea raskaudesta :)!
 
mimmilii Olen siis ovuloinut tässä kierrossa kp 21-22, viime kierrossa ovuloin kp 20-21. Mulla kierrot olleet sen 33 päivää eli luteaalivaihe jäänyt noin 12 päivän pituiseksi.

Jos sun kierto nyt pelaa niin kuin pitää, niin menkkoja voit odotella alkavaksi vasta yli kp 30 :)

Monesti ihmiset puhuvat menkkojen olevan myöhässä, kun todellisuudessa ovulaatio on ollut normaalia myöhemmin, josta johtuen menkatkin alkavat myöhässä :)

Kiitos onnitteluista :)
 
Neiti-81 Mie tota edellistä tekstiäni kirjoittaessa oon kattonu väärää kuvaa, eli katoin tota 4.5. aamulla lähetettyä kuvaa :)

Eli kyllä, tuosta iltapäivällä lähetetystä kuvasta alin on ovisplussa :)

Pahoitteluni sokeista silmistäni :D

Tsemppiä piinapäiviin ;)
 

Yhteistyössä