tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tänään tuli jo haaleampi viiva, eli siinä se ovulaatio kai sitten oli, jos sitä tässä kierrossa edes tapahtui.. Peittoja ainakin heiluteltu, eli nyt sitten vaan pitäs yrittää malttaa odottaa pari viikkoa..
 
Tässä kierrossa päätin ekaa kertaa kokeilla ovistestejä, ja nyt tarvitsisin mielipiteitä.. Onko tuo alin viiva tarpeeksi vahva ollakseen plussa? =)



Kp13 lähtien olen testaillut, ja kaksi alinta on tehty kp16 aamulla ja illalla. Tänään kp17 viiva oli jo taas haaleampi.
 
Heippa daamit!
Itse olen vain taustalta seuraillut juttujanne ja ajattelin nyt kantaa "oman korteni kekoon". :)
Tässäpä kuvaa minun ovistesteistäni:
ylin kp 13 ilta, keskellä kp 14 aamu (Pregcheckin liuskat) ja alinna Davidin tikku.(kp 14 päivällä)
Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin että tärppäisi!

 
Kiitos nellielli! :)
Nyt vaan toivotaan että ajoitus ja kuun asennot ja kaikki mahdollinen olisi ollut kohdallaan ja parin viikon päästä olisi yhtä vahvat viivaset sitten raskaustestissä. :heart:
Tänään menossa kp 17 et pitkä piina edessäpäin...
Unohtui tuohon ekaan viestiin laittaa että tässä kierrossa ekaa kertaa apuna Clomifenit. Näytti tepsivän ainakin tuohon ovikseen. :)
 
Pakko postata tännekin pitkästä aikaa kun on niin kovin helpottunut olo. Ovisplussa nimittäin antoi odottaa itseään. Normaalisti tulee kp14 niin tänään onkin jo kp18!! Testien haamuillessa luulin, että ovis on miut hukannut kokonaan :D



Miehen kaadoin kyllä jo eilen kun ei haluilta pystynyt olemaan kaatamatta :D no huomenna uudestaan :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Mandala Mulla kans kp 13 ja aattelin, et kyl se tänään ovisplussa jo tulis, mut tästä toivoa, et ehkä se tulee vasta ens viikon alussa sit.. :) Mut hyvältä näyttää plussat ja peitto vaan sit heilumaan, että parin viikon päästä tulee plussa raskaustestiin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Sunflower11
Ei taida ihan ovis+ olla, mut lähellä?
Mä en oo näillä pregcheckeillä tehny ikinä ennen, davidin testeissä tää olis jo ollu mulla ovis+ mut en tiä vielä miten nää käyttäytyy mulla joten ei auta ku testata ja kattoo :D

 
mymosa
Mun pitää nyt kysyä, että onko noi pregcheckit saman valmistajan kuin wondfon testit? kun ovat sekä o- että r-testit samalaisia ja sekoan aina niistä täällä palstalla.

Nimittäin jos ovat tms. niin antaa kyllä ovis aikaan ihan jämäkän viivan. mutta mulla vain kokemusta wondfosta.
 
Sunflower11
Jahas.. jos ne on samoja ja halvempia ni sit sieltähän niitä kannattis tilata..

Mä taidan seuraavaksi kun ovista testaan niin ottaa digit ainakin rinnalle :D Ei tarvi arpoo viivojen vahvuuksista.
 
Sunflower11
Hjälp.

Tuossa noi (toistaiseksi) vahvimmat viivat..
Eilen ja tänään (aamu+ilta)
Alin on uusin, muut kuivuneet jo.



Oisko noista ovis+ mikään?
Eiliset testit oireiden mukaan toisaalta vois olla, kun tänään on nippaillut ovismaiseen tyyliin, mut en mä tiä.. oispa se digi ni ei tarvis arpoo :kieh:
Viime kierrossa tuli ovis+ kp 14 joka on siis nyt.
 
Aijaa.com - 8934520.jpg

tuossa on sunflower yksi esimerkki pregcheckin o-plussasta, tuo on tosin jo dpo0 viivanen, dpo-1 viiva oli vielä tummempi tuo testiviiva. Ja se testiviiva tosiaan piirtyy ennen kontrolliviivaa selkeäksi tummanpunaiseksi viivaksi, ihan heti kun pissi kiipeää tikkua ylös kun saan tuon plussatestin. Eli ei tarvitse odotella ja ihmetellä paria minuuttia kuten "melkein plussissa" että kontrolliviivan värjäydyttyä testiviiva vahvistuisi. Toivottavasti näistä neuvoista oli hyötyä ja löydät o-plussasi! :)
 

Yhteistyössä