Hei!
Mitä sanotte, voisiko tässä kuvassa olla jotain ovulaatioon viittaavaa?
Kuvassa ei ihan kunnolla näy noiden haaleampien testien viivat, mutta toinen on siis tummin, sitten kolmas, sitten neljäs, ja ensimmäinen on haalein.
Kolme viikkoa sitten keskenmeno tyhjennettiin lääkkeillä. Olen lapsettomuushoidoissa ovuloimattomuuden takia, enkä ole koskaan bongannut luomuovulaatiota, siksi kai olen vähän intona, vaikkei syytä ehkä olisikaan...
Tässä vielä selitykset testeille:
- 1 testi: tehty ohjeiden mukaan perjantaina n. klo 13
- 2 testi: tehty aamuvirtsasta lauantaina
- 3 testi: tehty ohjeiden mukaan lauantaina n. klo 14.30
- 4 testi: tehty aamuvirtsasta sunnuntaina
Raskaustestit antavat vielä haamuviivaa, joten ajattelin ensin tuon vahvimman viivan johtuvan raskaushormonista. Yllätyin kuitenkin, että tämänaamuisessa testissä viiva olikin noin haalea. Tuskin hCG niin nopeasti olisi laskenut? Tiedän, että ovistestit (ainakin tuo David) pitäisi tehdä päivällä, mutta itse olen aina testannut hoitojen aikana aamuvirtsasta huomattuani, että se toimii minulla ihan yhtä hyvin (olen varmistanut asian digitesteillä). Tiedän myös, ettei tuo 2. testi ole varsinainen ovisplussa, mutta digitesti varmasti olisi jo noin vahvalla viivalla antanut hymynaaman, ainakin ennen on antanut.
Onko kellään kokemuksia ovistestailusta heti raskauden perään? Mielelläni kuulisin kokemuksia!