[QUOTE="vieras";27566857]Usein ne ketkä ei imetä hoitaa lapsia muutenkin huonosti. :/ [/QUOTE]
Eli kaikki isät ovat huonoja vanhempia? Koska he eivät pysty imettämään vauvojaan. Myös sinun miehesi on huono vanhempi? Hyi, hankkiudu eroon siitä.
Ystävällisin terveisin,
Hän, joka ei pystynyt imettämään kumpaakaan lasta johtuen siitä että äitini (eläkkeellä oleva kätilö) tuli synnärille kun esikoiseni oli päivän ikäinen ja vaahtosi suu vaahdossa imetyksen tärkeydestä. Minulla ei tuolloin maitoa tullut vielä, mutta kovasti yritin imettää. Noh, äitini sitten päätti vetää omat rintansa esille siinä useammankin ihmisen läsnäollessa ja alkoi omilla rinnoillaan demonstroimaan, miten imettää. Sain tästä valtavat traumat. Ja kun sitä nitinää ja natinaa imetyksen tärkeydestä jatkui vielä viikkojen ajan tuon tapahtuman jälkeen, niin mulle jäi siitä IHAN valtavat traumat. Ja aloin siitä rintojen paljastelusta lähtien inhoamaan kaikkia ihmisiä, jotka imettävät lapsiaan. Siis en heitä, jotka tekevät sen "piilossa", vaan kaikkia, jotka tekevät sen julkisesti. Ja en siis itsekään tuon jälkeen enää pystynyt imettämään. Ne traumat jatkuivat kuopuksen tultua ja inhosin imettämistä. Joten synnärillä valehtelin hoitajille, että olen saanut imetettyä eikä tarvi tulla auttamaan ja samaan aikaan "juotin salaa" korviketta lapselleni.
En halunnut keskustella hoitajien kanssa imettämisestä. Enkä edelleenkään pysty imettämään yhtään lastani, tosin niitä ei minulle olekaan enää tulossa. Enkä edelleenkään pysty olemaan samassa huoneessa ihmisten kanssa, jotka imettävät. Olen asiasta joskus äidilleni maininnut, mutta hän väittää että yritän kääntää minun oman epäonnistumiseni hänen syyksensä, ettei tarvisi syyttää itseään vaan jotain muuta.