Tänään kylässä tuttavalla... Meinasin purskahtaa nauruun, kun lapsi..

  • Viestiketjun aloittaja Lettukesteillä
  • Ensimmäinen viesti
Lettukesteillä
Tuttavan lapsella menossa "kakka-pieru-vaihe". 5-vuotias puhui kakasta ja pierusta kuinka ne haisee ja kaiken lisäksi oltiin lettukesteillä! Oltiin ruokapöydässä. Sitten mun 2-vuotias yhtyi keskusteluun ja tokas, että louvan pielu haisee pahalta. Meinasin purskahtaa nauruun! Tuttava vaan myötäili ja hörppi kahvia. :LOL:

Kokemuksia?
 
"KääKKä"
No mun mielestäni nämä puheet eivät kuulu ruokapöytään (oletan että nämä jutut kerrottiin pöydässä syömisen ääressä ). Eikä oikein muuhunkaan puheeseen, vaan niitä voi kertoa sitten siellä vessassa.

Meillä jos lapset ovat alkaneet kertoa näitä vessajuttuja, on heidät passitettu sinne kertomaan niitä. Kummasti niistä jtuista menee hohto, kun joutunut vessaan kertomaan kakkajuttujaan.
 
inhoton
mä olen vissiin sitten meillä se kakkahumoristi. poika ei näe toistaiseksi niissä asioissa mitään ihmeellistä, koska niistä keskustellaan arvostavaan sävyyn vaikka sitten ruokapöydässä.
 
tuttua
meillä lapsilla 5v ja 3v jatkunut tää kakka-pieru vaihe jo kuukausia. Koskahan menee ohi.. Toki ollaan kielletty sitä höpöttämästä, mutta päiväkodissa työskentevänä tiedän että tää on ihan normaali ja yleinen "kehitys"vaihe, joten en ole siitä alkanut rankaisemaan. Vähän kyllä kyllästyttää..
 

Yhteistyössä